Vraag

Wat vinden jullie van ros schaamhaar?

  • 12 February 2019
  • 3 reacties
  • 624 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey, ik ben Jelle.
Ik ben 14 jaar, een ginger en heb dus ook ros schaamhaar. Ja, ik word gepest, maar dat is niet mijn probleem (ben ik toch al gwn). Het probleem is dat ik dus ros schaamhaar heb. De meeste gingers hebben gwn donker schaamhaar. Waarom heb ik dan dit?! Ten eerste is dat wel normaal, ik had serieus verwacht dat ik gwn donker schaamhaar zou hebben. Ik voel me echt een aliën ofzo. Is dat trouwens niet raar als je seks hebt. Is dat Onaantrekkelijk? Hoe denken jullie over ros schaamhaar? Mensen zeggen dat gingers gevoeliger zijn voor pijn, ik heb het gevoel dat ik gevoeliger ben seksueel. Ik kom snel klaar en heb vaak een stijve (niet altijd even handig).

3 reacties

Reputatie 2
Badge

Hey, ik ben een meisje van 14 jaar. Er zijn vast wel mensen die er anders over denken dan ik, maar ros schaamhaar vind ik echt geen probleem. Het is misschien anders dan donker maar het maakt mij eigenlijk niet uit. Je kan er sws ook niks aan doen en het is gewoon zoals je bent. Net zoals als je het scheert of niet, dat moet je zelf weten, trek je niks aan van andere mensen en doe wat je zelf fijn vind! Als mensen er wel over oordelen is dat hun probleem, neem een relatie met een aardig iemand die het accpteert. 

Schaamhaar is schaamhaar voor mijn
Hey Jelle

Het lijkt me best normaal dat je schaamhaar, net als het haar op je hoofd, ros is. Persoonlijk vind ik rood haar, onder andere omdat het zo zeldzaam en uniek is, best mooi en aantrekkelijk. Wel vervelend dat je ermee gepest wordt. Je zou dit bij je mentor kunnen melden, zodat er maatregelen genomen kunnen worden.

Is het een optie om te ontharen? Als de kleur van je schaamhaar je zo erg hindert, vind je het misschien fijner om het minder te zien. Aan de andere kant zou het fijn zijn als je het kan accepteren, aangezien er helemaal niets mis mee is.

Bij seks spelen er zoveel andere dingen mee, dat de kleur van je schaamhaar snel een detail wordt. Misschien vindt je partner het net fijn dat het een wat andere kleur heeft.

Groetjes
Kenshin

Reageer