Vraag

Wat vinden jullie nou van die vragenlijsten?

  • 24 December 2019
  • 42 reacties
  • 1085 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo iedereen :)

Ik ben even benieuwd naar de mening van iedereen over het feit dat die seksvragenlijsten eigenlijk hetzelfde zijn als 100 andere seksvragenlijsten. Ik vindt het persoonlijk soms irritant maar soms ook wel leuk om in te vullen als er originele vragen bij zitten.

-Dr8gon99


42 reacties

Maar ik zie nog steeds niet in dat als je mensen wilt helpen dat je die niet kan helpen doordát er sexvragenlijsten zijn als je die gewoon skipt dan kom je van zelf bij de andere topics 

omdat er momenten zijn dat je bij actieve topics zijn en ik 3 keer op "meer laden” moet drukken voordat ik ongeveer 3 normale topics heb gevonden…

 

Ze zouden het gewoon moeten weren uit de actieve topics maar ik geloof dat De Kindertelefoon dat ging bespreken zei die community manager.

-Dr8gon99

Misschien kan iemand andere soorten vragen bedenken. Ik zelf helaas niet

Ik snap dat onzekere jongeren graag verschillende vragenlijsten willen hebben om het te vergelijken, maar serieus.

Ik heb zelf maar is gekeken en je kan nadat je iets hebt opgezocht meteen ook zien hoeveel topics er daarvan zijn gemaakt.

Om te beginnen met de o zo bekende penis lengte, en penis grootte.

- penis lengte 501 topics.

- penis grootte 529 topics.

- cupmaat 250 topics.

- seks vragenlijsten 458 topics.

- vragenlijst seks 690 topics.

- soa, wanneer die krijgt en of je mogelijk een soa hebt 401 topics.

Dit lijkt mij genoeg topics om het te vergelijken, lijkt je niet?

En misschien dat je nu denkt, ja maar al die topic over zelfmoord, snijden, ik wil dood, daar zijn er ook duizenden van. Dat klopt. Maar dat is in mijn ogen een daadwerkelijk probleem. En die situatie verschilt per ieder. Want dat probleem is iets wat acuut is, en door ieder ander anders wordt opgepikt. Je penis of cupmaat, of wat dan ook is leuk om te weten dat je een grotere hebt dan andere, meer is het ook niet. 

 

En helaas zie je tegenwoordig dat de topics die belangrijker zijn, die meer aandacht en steun verdienen worden weggedrukt door de topics over een penis lengte of een hele seksvragenlijst. En dat is wat ik al zei iets wat ze moeten veranderen hier. Een ding zou zijn om de seksualiteit subforum te verwijderen uit actieve topics.

 

Spookyzx. 

Het lijkt mij niet handig om het hele subforum seksualiteit te verwijderen omdat er ook kinderen zijn die seksueel worden aangerand en dat komt wel onder het subforum seksualiteit 

Dat er misschien een subforum bij komt met vragenlijsten over alles lijkt me meer gepast dan en dat die dan worden verbannen op de andere subforums. Die subforum over vragenlijsten moet dan NIET in de actieve topics lijst komen te staan

Zo is iedereen blij lijkt mij

Gr joey

@joey5002 ja klopt, zoiets had ik ook in gedachte

Heyo,

Ik bedoelde ook niet om het subforum seksualiteit volledig te verwijderen,  maar alleen te weren uit de actieve topics. Als mensen dan geïnteresseerd zijn in de seksualiteit kunnen ze daar op klikken bij de gewone rij.

Door een extra subforum aan te maken voor vragenlijsten heb je alsnog hetzelfde probleem. Mensen die dan leuke vragenlijst topics maken worden dan eigenlijk gewoon weggedrukt door die seksvragenlijsten, waarvan er al honderden zijn.

Het is denk ik het beste om een speciaal seksvragenlijst subforum en een gewone vragenlijst subforum te maken en dan die seksvragenlijsten te weren uit de actieve topics. 

-Dr8gon99

Ja dat zou dan wel een goed idee zijn, hoewel je dan alsnog al die topics over penislengte, cupmaat, aftrekken, etc. Blijft behouden in de actieve topics. Hoe zou je dat dan willen veranderen?

Of zeggen jullie van nou daar heb Ik geen last van. Want eerlijk gezegd, die seksvragenlijsten zijn veel, maar de vraag zelf over de penjs lengte en zo is nog meer. 

Ja, dat blijft wel een probleem. Ze zouden ook gewoon het ronduit kunnen verbieden om die vragen en dat soort dingen te maken, het is wel een harde oplossing die ik niet persè aanraad maar het kan wel als de irritaties echt heel erg oplopen.

-Dr8gon99

lol

 

Reputatie 2
Badge +2

Ik vind het een beetje pervers like wtf moet je met die informatie?

Reputatie 7
Badge +4

Hey @TheMightySlayer en anderen,

Nu er toch weer op dit topic is gereageerd zal ik mijn mening ook maar even geven.

Ik denk dat sommigen op het forum toch wel behoefte hebben aan vragenlijsten. Aangezien het aantal mensen dat er één aanmaakt of er op reageerd. Maar dat neemt niet weg dat ze verschrikkelijk irritant zijn!!! Oké weer even rustig. Maar als actieve forumgebruiker komen ze toch echt wel m’n neus uit. Laat staan de forumgebruikers zoals @MensPersoon die al jaren er tegen is en actief is.

De beste optie voor mij zou zijn dat:

1 . Vragenlijsten komen niet meer tevoorschijn in ‘recent actief’ als vragenlijst in de titel zou staan of in de tags. Of dat het bij optie 2 staat.

2 . Dat vragenlijsten een eigen categorie krijgen. Vragenlijsten zijn heel anders dan andere topics en zouden daarom zeker hun eigen categorie nodig hebben. Ze passen daar beter in dan in categorie waar ze nu in zitten (in de meeste gevallen). Dit zou het forum beter overzichtelijker maken.

Het liefst natuurlijk alle 2 de opties, maar 1 zal waarschijnlijk niet gebeuren, omdat KT een standaard forum heeft met wat aanpassingen.

Groetjes NV

Reputatie 7
Badge +4

De situatie is nog steeds niet veranderd en de kindertelefoon staat er nog steeds vol mee, heb er geen problemen mee als het tenminste niet zoveel was. Het kan de serieuze mensen, die echt hulp nodig hebben, ontmoedigen een topic te maken en soms vraag ik me echt af hoeveel van die reacties echt en eerlijk zijn, want als je mensen minder onzeker wil maken helpt eerlijkheid beter als een stel leuk verzonnen verhaaltjes.

 

Reputatie 4
Badge +4

Ik heb op zich niks tegen die vragenlijsten en vul ze soms ook in , maar het irritante is  inderdaad dat het elke keer opnieuw dezelfde vragen zijn , kunnen die in toekomst aub wat origineler worden ?

Hoi  beetje laat maar toch ff antwoord. Ik vond ze in het begin heel leuk en vulde ze wel in ik had zoiets van hoort hier erbij, maar na  een tijdje kwam je ook steeds dezelfde vragen tegen en soms ging het over dingen die ik eiglk niet wil vertellen dus skippen maar 😉 maar ze mogen er wel zijn natuurlijk je kan zelf kiezen om ze niet in te vullen. Ik heb er zelf ook 2 gemaakt over school en hobbys en die gaan niet zo hard als de sekslijsten maar oké . Ik vind andere dan sekslijsten eignlijk nu leuker omdat ze gaan over veel meer anderen dingen. Bijv  Julian12 heeft een leuke gemaakt, ik zag er ook 1 van iemand over chips en pizza enzo haha grappig toch.  Dus ik kijk nu meer naar zulke lijsten en dat vind ik dan wel heel leuk om in te vullen. maybe maak ik er zelf nog weer 1tje bij :)

Lieve groetjes Ellen -xxx-

Reageer