Vraag

Wat vinden jullie nou van die vragenlijsten?

  • 24 December 2019
  • 42 reacties
  • 1085 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo iedereen :)

Ik ben even benieuwd naar de mening van iedereen over het feit dat die seksvragenlijsten eigenlijk hetzelfde zijn als 100 andere seksvragenlijsten. Ik vindt het persoonlijk soms irritant maar soms ook wel leuk om in te vullen als er originele vragen bij zitten.

-Dr8gon99


42 reacties

mijn mening;

 

vind het nergens opslaan, net als de topics over penis lengtes.

 er zijn 800 vragenlijsten met allemaal hetzelfde erin, 1 vragenlijst lijkt me wel genoeg.

vind soms wel grappig dat je mensen echt allemaal dezelfde vragenlijst in ziet vullen maar dan van een ander persoon.

 

dit was voor mij ook wel een demotivatie met het online komen om toch alleen maar topics te zien van seks vragenlijsten en pik lengtes

hoi

 

om heel eerlijk te zijn stom, vervelend, herhalend en best confronterend want ja ze vragen letterlijk aan en meisje welke cub ze hebben en aan en jonge welke lengte ze hebben.  maar trans personen hebben dan niet de juiste geslachtsdelen om het in te kunnen voelen. en er zijn veel te veel de zelfde vragen lijsten.  

 

zouden ze niet zo als het forum, spreekbeurten, chat/bellen en kopje vragen lijsten kunnen maken. zodat wij er geen last meer van hebben. 

 

groetjes blue

Hey Dr8gon99

 

Ach ja, tieners en hun onzekerheden. Naar mijn vermoeden komen veel vragenlijsten voort uit nieuwsgierigheid en onzekerheid. Forummers vragen zich af of ze, met hun lichaam bijvoorbeeld, binnen de norm vallen, en maken om dit te weten te komen maar gemakshalve een vragenlijst aan. 

 

Er zijn enkele leuke vragenlijsten te vinden op het forum. Over muziek bijvoorbeeld, of over hobby’s. Die vul ik weleens in. Laten we ons vooral op gezellige vragenlijsten richten, en degene die we wat minder boeiend vinden, links laten liggen :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

Ja, die leuke vragenlijsten zijn jammer genoeg vrij zeldzaam hier op het forum. De meeste vragenlijsten gaan over seks en dat soort onzinnige dingen, maar dat is mijn mening. Ik stoor me er verder niet zo heel erg aan en vul ze soms in om de TS blij te maken maar het is niet echt mijn favoriete hobby om die vragenlijsten in te vullen aangezien ze vaak hetzelfde zijn als andere vragenlijsten en ik vindt ze soms best wel lang om eerlijk te zijn met soms 50+ vragen. 

Forummers zijn inderdaad onzeker daarover inderdaad en daarom maken ze de vragenlijst en vul ik het ook in om ze minder onzeker te maken. Blue heeft inderdaad een goed idee, ze kunnen dat doen of een subfora maken met de naam '’vragenlijsten'’ en dan zie je ook niet de belangrijke topics verdrinken onder de vragenlijsten en penis-lengte topics.

-Dr8gon99

Veel vragenlijsten zijn idd hetzelfde maar ik vind het best leuk om ze in te vullen.  En als je het niet leuk vind dan vul je ze toch niet in!

Ik vind ze allemaal wel leuk en als ik in een geile bui ben dan zou ik alles wel invullen eigenlijk (behalve mn bank gegevens lol)

@Jaap06 

Dit is mijn mening en wil je niet beledigen ofz

 

"Dan vul je ze toch niet in"

Persoonlijk kijk ik altijd op het tablad met recent actieve topics zodat je aldoor de nieuwe topics ziet of actieve, alleen door die vragenlijsten zie je ze soms niet. Daarnaast vul ik ze niet in

 

Persoonlijk snap ik niet en hoop dat je het wilt uitleggen: wat is het nut van 30x dezelfde vragen in te vullen?

 

 

Ik zal eerlijk zijn die vragenlijsten vind ik vrij irritant maar dat vind ik ook van mensen die op topics van 3 maanden terug gaan reageren (ook al is de bedoeling goed) dit is puur omdat de functie van recent actieve topics geen nut meer heeft 

Er zijn zelfs mensen die op topics van jaren geleden reageren.

-Dr8gon99

Ronald2001

punt1:  ik beledig niemand

punt2: dat jezelf aangesproken voelt kan ik niks aan doen

punt3:  is dit ook mijn mening

en dat ik zeg “dan vul je ze niet in” is gewoon algemeen bedoeld, je vult topics die zelf in wilt invullen en de andere niet maarja

nogmaals het is naar niemand beledigend bedoeld maar als jij je gelijk op je tenen getrapt voelt kan ik niks aan doen. Jouw reactie vind ik dus erg overdreven

maarja blijkbaar mag je hier niks zeggen of je krijgt hier al gelijk een onnozele reactie

Uhh lezen? 

Ik zeg, ik wil jou niet beledigen met mijn mening.

Ik begrijp jouw mening wel maar wilde daarna mijn mening geven..

Je hebt mij nergens beledigd of iets dergelijks.

Ronald

dan excuus voor mijn reactie niet iedereen kan even goed begrijpend lezen, zoals ik

Meh maakt niet uit, wilde wel het even duidelijk hebben voordat je bijvoorbeeld denkt dat ik boos ben/je niet mag.

 

All good

Thx man, ben zeker niet kwaad op je

Tja, ik vind het echt overdreven hoeveel vragenlijsten er zijn. Ik begrijp persoonlijk niet waarom de mensen die die ‘standaard’ vragenlijsten maken niet gewoon eventjes bovenin “vragenlijst” intypen om te kijken wat de antwoorden op hun vragen zijn ipv dat ze, zoals hierboven al gezegd, de ‘serieuzere’ topics helemaal overheersen.

 

Als er maar een paar vragenlijsten zijn zijn er wss ook meer mensen die per vragenlijst antwoorden dus het is even effectief maar bespaard nou toch net effekes die topics van mensen die serieus ergens advies voor nodig hebben.

Soms iets te persoonlijk omwille van heb je seks gehad en dat is niet erg om ja te zeggen maar dan bv hoe dat is wat persoonlijk omdat ik vind dat als ik vrij met mijn vriendin niemand er zaken mee heeft wat we met elkaar doen en heb ik eens een lijst gezien die vroeg heb je een SOA, heb geen maar denken ze dat iemand die het wel heeft er trots op is die gaan niet aan uw neus hangen van kijk ik heb een SOA + persoonlijk voel ik me uitgesloten omdat het vragen zijn voor jongens of meisjes maar ik ben transgender dus het komt over van jij bent hier niet welkom dus kunnen ze best ook zetten trans 

Heyo,

ik vind het enorm irritant. Ja echt zo ontzettend ergerlijk.  Elke ochtend kijk ik even of er nog nieuwe topics zijn gemaakt, leuke en minder leuke waar ik op zou kunnen reageren.  Maar nee elke ochtend staan er 10 nieuwe topics over Penis lengtes, seksvragenlijsten, wat is jouw cupmaat? 

Ik begrijp dat mensen onzeker zijn over hun geslachtsdeel, of borsten, maar je hoeft dan toch niet meteen 10 topics te maken over exact dezelfde vraag. 

Als jij iets niet weet dan zoek je dat op in Google. Ja toch. Ook hier bij de Kindertelefoon hebben we een prachtige zoekfunctie.  Als je je dan afvraagt van goh ik ben 16, hoe groot zou de penis zijn van me mede leeftijd genoten. Nou dan tik je in de zoekfunctie. Penislengte 16 jaar en hoppa je krijgt honderden resultaten. Lees dat lekker door en je weet dat je maat goed is.

Wat ik al eerder ergens hier op het forum heb gezegd, mag van mij de Kindertelefoon daar wat aan gaan doen in de toekomst. Ik denk zelfs dat al je de subforum seksueel en verliefdheid verwijderd uit actieve topics. Dat 80% van de forumleden tevreden zullen zijn. Blokkeer gewoon dat forum in de actieve topics en het is klaar. De mensen die dan toch nog graag voor de 50e keer willen laten weten hoelang hun penis is, kunnen dan naar dat subforum zelf gaan.


Wel moet ik zeggen dat de gewone vragenlijsten, over muziek, games, hobby dat soort dingen altijd wel heel erg leuk zijn. En die vul ik dan ook graag in.

Nogmaals dit is mijn eigen mening!

See ya!

Spookyzx.

Sommige nieuwe mensen weten nou eenmaal niet dat ze dat zoekbalkje kunnen gebruiken voor die vragenlijsten, misschien kan De Kindertelefoon die vragenlijsten gewoon in een speciaal subfora doen en dan dat weren van de actieve topics bij de eerst volgende update van het forum.

-Dr8gon99

Ik snap niet waarom hier zo'n groot punt van gemaakt word

Als je die vragenlijsten irritant vind dan vul je ze toch gewoon niet in zo simpel is sommige mensen vinden het wel leuk dus ik zou zeggen laat het lekker zo

 

het maakt mij niet uit dat ze ingevuld worden @joey5002 maar dat ze tussen de "actieve topics” komen waardoor je dan andere (in mijn ogen belangrijke) topics niet zo snel ziet.

daarnaast snap ik het nut niet van 1000 topics over precies hetzelfde

Ja, soms worden vragenlijsten volgens mij gewoon ge-copy/paste van andere vragenlijsten.

-Dr8gon99

Hey,

 

ik vind het een beetje onzin om ze nu nog te plaatsen. 99% van de vragen is al in een andere vragenlijst gevraagd, je kunt dus beter even naar andere vragenlijsten kijken. 

Ik vind het al helemaal rot als ze of lengtes van iemand penis vragen, wat maakt dat nou eigenlijk uit?
 

→ Tim

Heyo,

 

Het gaat er inderdaad niet om of je ze wel of niet wilt invullen. Dat moeten mensen lekker zelf weten. Het gaat erom dat er tegenwoordig elke dag tientallen topics en vragenlijsten over seksualiteit komen die letterlijk allemaal dezelfde vraag hebben. Dat is het gene waar ik me aan kan irriteren.  Dat de serieuze topics of andere leuke topics langzamerhand weg worden gedrukt door die hoelang is je penis vragenlijsten. 

 

Dat jij of wie dan ook graag 10x wilt vertellen dat je een penis hebt van 15cm moet je lekker zelf weten.

 

See ya!

Spookyzx.

Maar met meerdere vragenlijsten kun je meerdere antwoorden met elkaar vergelijken 

Als iemand bijvoorbeeld zelf een vragenlijst plaatst word er soms amper op gereageerd en als er dan meerdere vragenlijsten zijn waar hij/zij de antwoorden ook kan weg halen is dat een stuk handiger vind ik zelf

Er zijn geloof ik al 100 vragenlijsten dus gewoon het zoekbalkje gebruiken als je een vraag niet weet voor een vragenlijst want er zijn heel veel vragenlijsten al :) Ik ben het eens met Spookyzx aangezien belangrijke topics ronduit verdrinken onder de seksvragenlijsten en de topics over penislengte.

-Dr8gon99

@joey5002 als je de antwoorden wilt vergelijken kan je toch de andere 1000 topics gebruiken die er zijn?

kijk ik vul ze niet in, ik open ze ook niet.

ik vind het alleen irritant dat het "actieve topic” knopje nutteloos is geworden omdat het niet echt actieve topics meer zijn...

Reageer