Vraag

Wat vinden jullie hiervan?

  • 29 April 2023
  • 9 reacties
  • 583 Bekeken

Reputatie 1
Badge +3

Hoi allemaal,
 

Ik zal even beginnen met zeggen dat ik homo ben zodat dat straks geen verwarring oplevert. Ik kom er dus de laatste tijd achter dat ik jongens van 11 of 12 soms echt heel knap vind. Ik ben zelf 15 ( bijna 16) Is dit erg? 
 

Even een voorbeeld: Ik zag laatst een paar jongens tussen de 11 en de 14, ik ken ze niet voetballen. Toen dacht ik al van eentje: zo zo die is knap, maar toen ik later weer op straat keken zaten ze voor de grap met hun broek naar beneden( onderbroek was wel aan) te voetballen. Toen bleef ik even kijken, en voor ik het wist deed eentje zijn onderbroek aan de achterkant naar beneden ( zijn piemel was dus helaas niet de zien) en ging twerken voor zijn anderen vrienden. Die jongen deed het neem ik aan allemaal voor de grap en bedoelde er niks seksueels mee, maar ik had echt wen flinke stijfe. 
 

Ps. Ik vind ze dus niet alleen knap als ze met blote billen twerken ofzo. Dit was gewoon even een voorbeeldje. Ook gewoon als ik eerste klassers door school  zie lopen zie ik er ook wel wat knappe tussen. 
 

( ik vind echt kleine kinderen onder de 11 jaar gelukkig niet knap) 

 

is dit erg?

 

Gr. Anoniem


9 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Ik denk dat het niet heel erg is, ik denk wel dat mensen(ik niet echt) het raar vinden als je met mensen verkering hebt(op die leeftijd dan, boven de 18 lijkt het anders idk why maar dat is zo) die 4 a 5  jaar jonger zijn. Maar er is helemaal niks mis mee om jongens knap te vinden ookal zijn ze een stukje jonger. 

Reputatie 1
Badge +3

Oké, Anno dankjewel voor de geruststelling. Vind iemand anders er nog iets van?
 

Gr. Anoniem

wacht gewoon af tot dat je iets ouder bent, ik bedoel ben zelf 17 en ik zie soms ook 14 jarige waarvan ik denk, zo die mag er zijn.

Reputatie 1
Badge +3

Oké, maar is het niet juist erger als ik ouder ben? Dan ben ik dus 17 en dan vind ik een 10 jarige knap. 
 

Gr. Anoniem

dat kan je dus nog niet weten omdat je 15 bent, je zit überhaupt gewoon in een testosteron rush, is het inpricipe niet heel moeilijk om “aan” te staan

Reputatie 1
Badge +3

O, oké, nu snap ik wat je boedoelde. Bedankt 🙏 

Reputatie 4
Badge +2

wat zij ook al zeggen, ik ben 12 en vind 15 jarige jongens ook sinds wel knap en als zo’n jongen zijn broek naar beneden trekt zou ik ook een giga stijven hebben

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @anoniem123987,

 

op zich vind ik soms jongens van een jaar of 12 best heel knap, maar ik heb daar dan geen seksuele gevoelens bij. Dus, iemand die jonger is knap vinden, lijkt mij geen probleem.

Dat je er opgewonden door raakt kan natuurlijk in de puberteit wel gebeuren door alle hormonen, zolang je maar weet dat meer dan alleen een jongere jongen op die leeftijd knap vinden, dus er seksuele dingen mee doen in mijn ogen niet kan. Dus als jij 15-16 bent, lijkt me iets doen met iemand van 11-12 een no go, maar als je 17 bent en een jongen van 14 meer dan alleen knap vindt, dan vind ik het iets anders.

Het ligt er wel aan of die 14 jarige al soort van ‘volwassen’ is voor zijn leeftijd of nog echt meer ‘kind’ is.

 

Ik was  en ben nu nog 14 en heb mijn vriendje leren kennen toen hij al net 17 was. Hij heeft de eerste stap gezet, terwijl ik hem niet kende, zie 

Ik ga eigenlijk al jaren om met (vooral) jongens (omdat ik gay ben) die wat ouder zijn. Ik ben eigenlijk altijd de jongste van mijn klas en bij sporten ook. Na de vakantie ga ik naar de 5e en dan ben ik pas net 15 geworden, terwijl eigenlijk iedereen in mijn klas nu al 16 of al 17 is….dus zelf vind ik het leeftijdsverschil met mijn vriendje wel kunnen. Ik ben soort van 'geadopteerd’ door de vriendengroep van mijn jongste, oudere broers en zij zijn 20…

 

Het zijn niet echt mijn broers, maar zij zijn de kinderen van de beste vriend van mijn papa en ik woon nu al een paar jaar bij hen, nadat papa (en mama ondertussen ook) is overleden.

Zij zijn als broers voor mij en voelen ondertussen als echte familie.

 

Wacht het even af, zoals @idealeschoonzoon zegt.

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +4

@MickeyMouse naar om te horen dat je bijde ouders zijn overleden, gecondoleerd. 

Reageer