Vraag

Wat vind een jongen fijn? / veel pijn bij seks

  • 18 August 2019
  • 2 reacties
  • 362 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hee.

Ik heb nu een paar maanden een relatie en we hebben een paar weken geleden seks voor het eerst gehad.
We voelde er ons allebei wel goed bij, alleen het deed super veel pijn. ( na 4 x nog pijn ) en voor ik heb gebloed, en niet bij mijn eerste keer. Ook vind ik zelf heel moeilijk om aan te geven wat ik fijn vind. Ik doe eigenlijk nooit wat met mezelf. Mijn vriend geeft meestal toch wel aan wat hij fijn vind alleen we hebben nog niet dat wauw gevoel, allebei niet en dat zouden we wel graag een keer willen hebben.

Iemand tipsss? of wie weet wat een jongen wel heel erg fijn vind?
En iemand ervaring met veel pijn bij de seks? en daar bepaalde tips voor

2 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Die pijn komt misschien omdat jullie niet nat genoeg waren
Hadden jullie glijmiddelen gebruikt?
Want als je niet nat geboeg bent gaat het niet zo makkelijk en soepel dat weet ik uit ervaring
En je laatste vraag over wat jongens lekker vinden
Ik zelf vind het heel lekker als ik word gepijpt of als men vriendin boven op me zit en dan zegmaar men lul berijd
Ik vind ook lekker om haar te beffen

Hopelijk heb je hier wat aan
Suc6 nog
Reputatie 1
Badge +1
Misschien komt die pijn inderdaad doordat jullie niet nat genoeg waren, dit heb ik ook ervaren. Ik vond de seks niet prettig en bloedde na de seks. Zelf dacht ik dat dit als seks voelde en nooit fijn kon zijn, gelukkig heb ik nu iemand ontmoet die mij dat heeft laten geloven dat het heerlijk is.

Het is lastig te zeggen wat een jongen of meisje fijn vind. Ieder persoon verschilt. Ik bijvoorbeeld vind het erg geil als mijn partner mijn heupen vast pakt tijdens de seks of als hij mijn keel of haren vast pakt (natuurlijk geef ik aan of hij me geen pijn doet). Van hem weet ik het dat hij het lekker vind om standje 69 te doen. Niet iedereen houd ervan. Probeer hierbij goed te praten wat jullie beide lekker vinden en probeer gewoon lekker veel standjes uit!

Groetjesss!

Reageer