wat moet ik thuis hier mee doen ?

  • 7 January 2015
  • 5 reacties
  • 1732 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hallo ben je jongen van 18 en wil jullie graag vertellen over mijn verhaal.
hoop dat jullie een reactie willen achterlaten als jullie dit gelezen hebt.
ben hier dus eerlijk over en graag als het kan op een positieve manier schrijven.

ik ben een jongen die best wel sterk in zijn schoenen staat. die het goed doet op zijn opleiding die gewoon een goed sociaal leven leeft.
maar er is iets dat me dwars zit toen ik 14 jaar was deed ik is een keer een string van me zus aan in de badkamer dit gaf mij een appart gevoel.
sinsdien als niemand thuis was deed ik stiekum een string of bh aan. maar na een paar maanden verlangde ik naar steeds meer
en begon ik complete vrouwen kleding aan te doen zoals een jurk met lingerie er onder met een panty/legging en zo liep ik dan rond thuis als niemand er was.
vermijden de ramen wel nartuurlijk en kleede me snel ook weer om als iemand van de famillie bijna thuis zou komen.
maar vooral nu wordt ik er ook heel erg sexuweel opgewonden door dus draag nu ook babydoll jurkjes en andere dingen.
maar ik zou dit wel eigenlijk willen delen maar wil het liever niet dat me ouders het weten.
maar wat wel appart is dat ik totaal niet homo ben ben echt hetro heb ook meerdere vriendinnen gehad.
ik wil jullie vragen niet al te grof te antwoorden ik ben hier nog wel erg onzeker over.

vertel hier jou mening over?






vul hier alstublieft de vragen van in ?

ben je een jongen of een meisje ?
hoe oud ben je ?
maar wat vinden je er van ?
doet iemand dat van jullie ook (jongen) ?
wat zou ik met deze sexlust doen ?
is dit raar als ik dit doe ?
zou een meisje dit leuk vinden ?
zou een meisje mij zo willen zien?
zou ik in het openbaar zo moeten rondlopen?
wat voor idee heb jij voor mij om aan te trekken ?
wat zou jij er van vinden als je vriend waar je een relatie mee hebt dit zou doen ? (meisje)
wat zou je vinden als een normale/goede vriend van je dit zou doen ?
moet ik nu ook een dildo gebruiken voor anaal als ik omgkleed als vrouw ben ?
tegen wie zou ik dit kunnen vertellen/delen ? ( ouders liever niet )
als je zelf nog vragen hebt stel ze maar aan mij ik zal er dan nog op antwoorden
zou ik sex kunnen hebben als ik dit draag ?
wat zou een meisje bij mij moeten doen als ik voor haar lig?(sexuweel gebied)

5 reacties

ben je een jongen of een meisje ?
meisje

hoe oud ben je ?
14

maar wat vinden je er van ?
normal ik zo het niet erg vinden als een jongen dat prettig zou vinden

doet iemand dat van jullie ook (jongen) ?
meisje. maar soms trek ik een boxershot an zit ik niet mei

wat zou ik met deze sexlust doen ?
wat je hart zecht ja klink heel graag maar als je de pretig bij voelt een je vriendin het [accepterd] moet je het vorral doen.

is dit raar als ik dit doe ?
nee mischien wordt je er opgewonden van omdat een meisje in die lingerie heel opgewonden [geil] is gewest een dat jij daar ook opgewonden van word. mischien vind je het idee van lingeria aan hebben opwindende er zijn ook special mannen lingerie

zou een meisje dit leuk vinden ?
ik vind het geen punt in bed moet je ook betje met elkaar kunnen spelen dat jij bijvoorbeld de vrouw speld een je vriendin de man ik zeg maar wat

zou een meisje mij zo willen zien?
dat is een kwestie van proberen probber het ins voor de gein een ga haar uitleggen dat je dat echt super opwindend vind een of ze geen lingerie voor je eeft waar ze heel opgewonden in is gewest

zou ik in het openbaar zo moeten rondlopen?
tja mischien moet je de bijbehorend text lezen

wat voor idee heb jij voor mij om aan te trekken ?
soms heb ik een boxershoot aan het laats keer is al een jaar geleden maar toch

wat zou jij er van vinden als je vriend waar je een relatie mee hebt dit zou doen ? (meisje)
mannen lingerie is voor een vrouw heeeeel opwinden bij sommigen dan

wat zou je vinden als een normale/goede vriend van je dit zou doen ?
prima

moet ik nu ook een dildo gebruiken voor anaal als ik omgkleed als vrouw ben ?
als je wilt

tegen wie zou ik dit kunnen vertellen/delen ? ( ouders liever niet )
je vrinden als ze je serieus nemen dan heb je echte vrienden

als je zelf nog vragen hebt stel ze maar aan mij ik zal er dan nog op antwoorden
zou ik sex kunnen hebben als ik dit draag ?
warrom niet
wat zou een meisje bij mij moeten doen als ik voor haar lig?(sexuweel gebied)
gewoon de normale seks mischien een extra masage ofzo






ik vind het al heel goed dat je dit verteld. mischien ben je bi dat je op allebei jongens een meisjes valt dat kan. ik vind het echt een heel opwindend idee dat een jongen in mij lingerie loopt een zich daar bijvoorbeld in aftreekt....
x van rosita een sterke er meeee een je bent niet raar
Hey Jongeman!

Dit kan nogal uitlopen tot een ongezonde gewoonte die je kwaad gaat doen. Gelukkig heb je daar nog geen last van. Er zijn meerdere die dit doen dus je bent sowieso niet de enige. Zodra het geen kwaad kan zou ik het laten. Als je er erger over in gaat zitten moet je echt naar je ouders of vertrouwenspersoon gaan!


ook ben je veeeeel te sexueel ingesteld. Sex heeft hier niets mee te maken!






vul hier alstublieft de vragen van in ?

ben je een jongen of een meisje ? Jongen
hoe oud ben je ? 17
maar wat vinden je er van ? Apart
doet iemand dat van jullie ook (jongen) ? Ik niet
wat zou ik met deze sexlust doen ? Sexlust? Je verkleedt je alleen
is dit raar als ik dit doe ? Ik vindt van wel. Maar meerdere doen het.
zou een meisje dit leuk vinden ? Nee
zou een meisje mij zo willen zien? Nee
zou ik in het openbaar zo moeten rondlopen? Als je je daar comfortabel bij voelt
wat voor idee heb jij voor mij om aan te trekken ? Zolang je elke dag schoon ondergoed aantrekt maakt mij het njet uit
wat zou jij er van vinden als je vriend waar je een relatie mee hebt dit zou doen ? (meisje)
wat zou je vinden als een normale/goede vriend van je dit zou doen ? Ik zou zeggen dattie moet stoppen
moet ik nu ook een dildo gebruiken voor anaal als ik omgkleed als vrouw ben ? Je bent geen homo. Waarom zou je!?!?
tegen wie zou ik dit kunnen vertellen/delen ? ( ouders liever niet ) ouders!
als je zelf nog vragen hebt stel ze maar aan mij ik zal er dan nog op antwoorden
zou ik sex kunnen hebben als ik dit draag ? Wat heeft sex hier mee te maken?
wat zou een meisje bij mij moeten doen als ik voor haar lig?(sexuweel gebied niks. Knuffelen
Hey Hey
kijk als jij je hier prettig bij voelt dun moet je gwn doorgaan je kan bij ook als je die dag geen gym hebt een string aandoen naar school als je daar nog op zit
ik ben 14 en als mijn vriend of kennis dit zo doen zou ik juist gwn een keer meedoen (zie jij al een meisje in alleen een zwembroek hihi)
Ik zou het je vriendin vertellen als je die hebt maar hè denk na jij bent wel iemand die echt zuperrrrr uniek is weet je
en dat is het hem nou juist je moet je goed voelen ik bedoel de tekst live is an ***** en then you daai is er niet voor niets dus
je moet doen wat je leuk vind en dit is blijkbaar gwn jou ding dus ja..... ik zou het gewoon doen hoor

xxx en sterkte van kyra
Mensen in deze tijd zijn gemeen. Kritiek kun je verwachten... Zelf vind ik het lkr geil xx
ben je een jongen of een meisje ?
jongen
hoe oud ben je ?
15
maar wat vinden je er van ?
ik doe het ook
doet iemand dat van jullie ook (jongen) ?
ja
wat zou ik met deze sexlust doen ?
geen idee daar heb ik geen ervaring mee
is dit raar als ik dit doe ?
ja, maar iedereen is raar op zijn eigen manier
zou een meisje dit leuk vinden ?
soms ben ik bang van niet maar hoop het wel
zou een meisje mij zo willen zien?
zie vorige
zou ik in het openbaar zo moeten rondlopen?
tja ik weet niet of je dat echt wilt, ik zou daarmee uitkijken
wat voor idee heb jij voor mij om aan te trekken ?
dat weet je zelf beter
wat zou jij er van vinden als je vriend waar je een relatie mee hebt dit zou doen ? (meisje)
wat zou je vinden als een normale/goede vriend van je dit zou doen ?
wel raar maarja ik doe het ook

Reageer