Vraag

Wat moet ik ermee doen?

  • 25 December 2018
  • 15 reacties
  • 615 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Mijn ouders zijn gescheiden toen ik 4 was en mijn moeder is 3 jaar geleden getrouwd met hem en hij woont ook bij ons in hij....het is zo dat ze best vaak sex hebben (hoe dat ik dat weet?) ik hoor het gewoon elke keer.....wat moet ik daarmee doen?

15 reacties

Reputatie 2
Badge +3
antwoord op je vraag:
ik zou het gewoon met je ouders erover hebben


Reactie aangepast door de Kindertelefoon, ivm andere reacties hierboven die verwijderd zijn
Hey @Nickyboy16 ,

Ik begrijp waar je het over hebt, het is smerig. Ik zou het gewoon negeren. Je kan er verder eigenlijk niet zoveel aan doen. Er een beetje praten zou misschien ern beetje genant kunnen aflopen. Bij mij zeiden ze bij mij dat het gewoon kon... Dus misschien moet je je ouders wel een “beetje” gunnen. Het is immers ook iets wat waarschijnlijk wil doen met iemand :)

Gr. Lemac!
@Lemac Dankje voor je reactie.
Maar hoe begin je dan een gesprek daarover?
En wat moet je dan zeggen en hoe?

Alvast bedankt
Hey,

Een gesprek begin is moeilijk, ik weet ook niet precies hoe je dat doet. Ik heb het gedaan om terug te gaan naar een herrinering. Toen ik heel klein was 4 jaar? Geen idee. Kwam ik binnen terwijl ze seks hadden.😂 Ze waren het vergeten. Maar ja, ik heb er niet echt ervaring mee.

Maar ja, eerst moet je weten tegen wie je het wil zeggen, waarschijnlijk is het je moeder. Maar als je je vader meer vertrouwt zou je het ook met hem kunnen bespreken. Of de vader die er niets mee te maken heeft, die zou jou zeker kunnen steunen.
Ik hoop dat het seks hebben van je ouders minder wordt!

GR. MaC
@Lemac ik weet niet of het duidelijk was ofniet maar het zijn niet mijn “vader” en moeder maar moeder en stiefvader.....had ik in mijn intro verhaaltje erbij gezet duss
Hey,

Dan zou ik het met je “vader” bespreken. Die kan kan jou verdedigen. Met je schoonvader lijkt me minder verstandig.
Vragen of je mee mag doen
Jis: gerapporteerd.
@Lemac stiefvader geen schoonvader maar is snap wat je bedoeld ik stuur hem wel een bericht of ik vandaag langs kan komen
Ik zou het alleen adresseren als jij er echt last van ondervindt.
Misschien kunnen ze het dan eerder doen, zodat jij voldoende kan slapen.

Het is op zich wel goed dat ze elkaar zo leuk vinden.
Dus willen dat zij het niet doen, omdat jij het niet smakelijk vindt, zou een beetje flauw zijn.
@MensPersoon ik heb het subtiel er met ze over gehad en ik denk dat het wel beter gaat vanaf nu


IEDEREEN BEDANKT!
Wow, goed om dat te horen! Topper😝
Ik dacht dat dit topic wel gesloten zouw kunnen worden maar 2 weken nadat ik met ze heb gepraat ging het gewoon weer zoals eerst heb nu zelfs het idee dat het harder is.....weet niet wat ik moet doen

Reageer