Skip to main content

Heyy ik been een jongen van 15 en wil graag seks, maar heb niemand om het mee te doen. Dus wil ik nepseks ofzo hebben. Hoe doe ik dat? Mijn ouders checken altijd mijn bankrekening, dus dat gaat het niet worden...

Seks voor geld dus? 

Zou je nie beter een vriend(in) zoeken…    

Seks voor geld dus? 

Zou je nie beter een vriend(in) zoeken…    

Nee, niet voor geld, dat is juist het probleem. Ik kan geen speeltjes ofzo kopen. Ik ben op het moment aan het zoeken naar een vriendin, maar dat gaat nog wat stroefjes...

Bij Kruidvat verkopen ze speeltjes, goedkope (dus gaat niet heel je leven lang mee) en als je cash betaalt weet niemand het behalve de Kruidvat - en er zijn nog andere “gewone” winkels kijk mr ff online 

Een vriendin dat komt vanzelf als je genoeg uit huis gaat :  school, vereniging, jeugdbeweging, party, sport, vakantie, eender waar mensen mekaar random tegenkomen - vroeg of laat kom je iemand tegen - maar of die direct seks met je wil is een ander zaak 

Ga naar de sportschool, ga meer studeren, stop met constant masturberen.

Je gaat geen vriendin krijgen als je er naar zoekt. Laat die meiden lekker zitten en focus op je beste zelf worden. Sex kan je altijd nog krijgen, routines maken om beter te gaan leven kan je beter nu doen.

@Anonymous_0318  iets van een cadeaubon kopen bij bol

Reageer