Wat kan ik gebruiken als vibrator?

  • 31 May 2016
  • 6 reacties
  • 5134 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben 13 jaar ik wil graag een vibrator kopen maar hoe het is toch raar wat kan ik gebruiken als vibrator

6 reacties

Je telefoon.
Nee, uhm, ik denk gewoon dat het het beste is om gewoon een vibrator te kopen. Als je dit niet durft, kun je beter afwachten totdat je het wel durft.
Anders is het een beetje raar als je met een komkommer of afstandsbediening in je vagina zit. Een vibrator is echt voor de pleasure, daar dient het dus ook voor.

Hermione
Je kunt een elektrische tandenborstel gebruiken (uitsluitend voor vribreren!), toch raad ik dit zeer af. Er zijn ook websites waar je vibrators kunt bestellen en ze anoniem binnen krijgt, je ziet dan niet wat erin zit of waar het vandaan komt
Ik zou ze niet bestellen want als e ouders het pakketje zien en ze maken het open heb je best grote problemen aangezien je 13 bent. En je telefoon is ook niet zo fris. Je moet gewoon naar de winkel gaan. Die mensen ken je wss toch niet.
Gewoon een bestellen maar (volgens mij is dat een optie bij websshops) ergens anders laten bezorgen volgens mij kan dat zelfs onherkenbaar.
Badge

Ik gebruik een electrische tandenborstel. Dan wikkel ik een zakje der om heen en heb ik een eigen vibrator.

Ik adviseer toch een vibrator te kopen wanneer je er klaar voor bent

Reputatie 4
Badge +3

@anonymus je zegt je hebt een groot probleem als je ouders het zien omdat je 13 bent maar er zit totaal geen leeftijd aan ene vibrator of iets anders!!! Ik ga binnenkort mijn moeder zeggen dat ik dat wil bestellen en ik denk dat het wel goed komt! En tenslotte je ouders zouden nooit boos moeten worden van zoiets want het is hartstikke normaal en het zorgt voor veel blijheid voor jou!!!

Reageer