Vraag

wat kan ik gebruiken als dildo en als buttplug

  • 26 May 2023
  • 13 reacties
  • 1330 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

ik ben een jongen van 14 en heb al veel geprobeerd en in mijn kond gedaan zelfs grote haarlak flessen maar weten jullie iets lekker of groter in huis en wat zou ik als butplug kunnen gebruiken en ook inhouden


13 reacties

Maar echt hé, je kan beter een keertje geld uitgeven aan een dildo of buttplug, dan weet je zeker dat het goed is en speciaal gemaakt is voor je anus! Zou een haarlak bus niet doen (geloof dit ook niet echt) want daar is het niet voor gemaakt en kan schade aanrichten of ontploffen

Reputatie 2
Badge +2

Maar echt hé, je kan beter een keertje geld uitgeven aan een dildo of buttplug, dan weet je zeker dat het goed is en speciaal gemaakt is voor je anus! Zou een haarlak bus niet doen (geloof dit ook niet echt) want daar is het niet voor gemaakt en kan schade aanrichten of ontploffen

ja maar ik kan het niet want dan komen mijn ouders er achter

Nou dan moet je hier ook niet om tips vragen? Het lijkt me veel gekker als je ouders je met een haarlak bus in je anus betrappen, iets wat volgens mij nooit past maar goed, sommige hier op het forum hebben een nogal rijke fantasie. . . 

Reputatie 2
Badge +2

Nou dan moet je hier ook niet om tips vragen? Het lijkt me veel gekker als je ouders je met een haarlak bus in je anus betrappen, iets wat volgens mij nooit past maar goed, sommige hier op het forum hebben een nogal rijke fantasie. . . 

past wel maar moest lang op bouwen en kritiek hoef je ook niet te geven

Reputatie 2
Badge +2

heeft nog iemand tips

 

Reputatie 2
Badge +2

?

 

Badge

misschien dong waar je keukenrol op doet? of dikke haarborstel met iets erover

Reputatie 2
Badge +2

misschien dong waar je keukenrol op doet? of dikke haarborstel met iets erover

haarborstrel heb ik geprobeerd en is inmiddels een beetje klein maar bedankt voor de reactie

 

Reputatie 2
Badge +2

ik zou vooral nog tips willen als buttplug

als je goede ideeen hebt voor een dildo zijn die ook welkom hoor

Nogmaals geen huishoudelijke dingen gaan gebruiken want dat is niet gemaakt voor je anus!!! Het is zelfs gevaarlijk, maar goed, sommige blijven toch een beetje eigenwijs. Tot het verkeerd gaat… Als je perse wat in je anus wilt doen, schaf dan uit een winkel iets aan wat er speciaal voor is! 

En het lijkt mij erger om betrapt te worden met bus haarlak in je anus, dan een product dat er voor gemaakt is...

Reputatie 2
Badge +2

Nogmaals geen huishoudelijke dingen gaan gebruiken want dat is niet gemaakt voor je anus!!! Het is zelfs gevaarlijk, maar goed, sommige blijven toch een beetje eigenwijs. Tot het verkeerd gaat… Als je perse wat in je anus wilt doen, schaf dan uit een winkel iets aan wat er speciaal voor is! 

En het lijkt mij erger om betrapt te worden met bus haarlak in je anus, dan een product dat er voor gemaakt is...

ok

Reputatie 2
Badge +2

weet iemand nog iets?

 

Reputatie 2
Badge +2

?

Reageer