Vraag

Wat is pijpen?

  • 16 January 2018
  • 25 reacties
  • 3697 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik weet niet wat het is, is dat erg en kunnen jullie het uitleggen?

25 reacties

Pijpen is eigenlijk dat je de penis in je mond neemt en hem oraal gaat bevredigen. En het is zeker niet erg dat je het niet weet:)
Dankjewel voor je lieve reactie ?
Geen probleem!
???
Wil je nog iets weten?
Nee dankje??
Je mag hier toch niks van insta enzo geven?xx
Nee dat mag niet haha
Haha leuk hoor
Hahaha wat is je snap dan
Kan ik wel gaan zeggen maar ik heb al waarschuwing
Zeg maar
Okee, anders maakt ik wel nieuw account??
Reputatie 3
Badge +3
Beste Schattig meisje en DAAF1234,

Het is in strijd met de forumregels om contactgegevens uit te wisselen, zoals staat in forumregels 6 en 7.
letten jullie hierop?

groeten Claire
De Kindertelefoon
Meeste mensen noemen het ook wel zuigen aan de piemel
Oow sorry mevrouw, wordt ik nu geschorst?
Haha gelijk ruzie hier om niks
Ben je hier nog actief op dan?
Mag ik je snap
Badge +2
Beste Lieveboy333, welkom op het forum,echter zijn er wel regels. Contactgegevens uitwisselen is niet toegestaan, forumregel 7. Wil je hier rekening mee houden, groet Sandra, De kindertelefoon
Yo mag ik je insta
@Thomasdetrein:

Dat mag NIET aangezien het tegen forumregel 7 is: Niet daten/ Contactgegevens gegevens uitwisselen is niet toegestaan.
- Dit is immers geen datingsite (en hoort het ook niet te zijn) het is misschien jammer dat je die ene leuke
-Deze regel klinkt nu een beetje naar maar is er om je te beschermen en de rest zodat iedereen hier anoniem kan zijn ( zo ver dat mogelijk is)

Als je je niet aan de forumregels houdt kunnen er maatregelen getroffen worden..
1x niet luisteren: 1 waarschuwing
met 3 raak je je account kwijt (dus pas op!)

Hou je aan de regels en hou dit forum een gezellige plek. :):):$

Groetjes van Maii.

* Ook wil ik je erop wijzen dat ^boven jou Sandra L van de kindertelefoon het al gemeld had.
- Een tip is nu de forumregels te gaan lezen zodat je niet onnodig in de problemen komt.

Reageer