Vraag

WAT IS ONTMAAGD?

  • 15 May 2017
  • 9 reacties
  • 10220 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Uhh ja ik ben eigelijk 11 maar alsnog mastrubeer ik MAAR WTF IK ONTMAAGD? Ik leer nog een beetje???

9 reacties

Als je voor het eerst sex hebt gehad ben je zeg maar ontmaagd dan ben je geen maagd meer.
Met ontmaagding wordt de eerste keer seks met iemand anders bedoeld.
Met ontmaagding wordt de eerste keer seks met iemand anders bedoeld.
Ja, maar het is vooral voor meiden bedoeld, bij jongens is t gwn een titel. Want bij meiden kan er een maagdvlies zitten en als je seks hebt dan maakt de penis het kapot, het kan wat pijn doen en er komt ook waarschijnlijk wat bloed uit. Maar meestal vind een vrouw dan dan niet erg omdat ze (hopelijk) geniet van haar eerste keer
Als je überhaupt daar (nog) een stukje weefsel (het is geen vlies) hebt zitten , dan zou dat kunnen scheuren tijdens het geslachtsgemeenschap.
Jongens, jullie geloven klaarblijkelijk nog in fabeltjes... Het maagdenvlies bestaat niet, en meisjes bloeden de eerste keer alleen als ze niet nat genoeg zijn. Het is een broodje-aap-verhaal. Iedereen wordt gewoon ontmaagd bij de 1e keer seks en er is niets dat het kan bewijzen.
mijn huidige vriendin was de eerste keer ook nog maagd, maar ze was zo geil en opgewonden, dat er geen bloed uit kwam. (Dat ligt voor een groot gedeelte aan je sekspartner)
Tijn niet iedereen heeft maagdenvlies. Vraag anders je biologiedocent voor meer uitleg.
Ik vingerde ook altijd en gebruikte altijd een dildo om met mezelf te spelen ... ik heb geen idee tot hoever dit een ontmaagding is, maar ik had nooit last van bloed ofzo.

Echter ben ik pas op latere leeftijd ontmaagd sindskort via een magazine kwam ik een lieve man tegen - De tekst is verwijderd, is in strijd met de forumregels - waardoor ik op een romantische manier ontmaagd bent en het gevoel is vele malen lekkerder dan een dildo of vingeren. Ik voel me veel zelf verzekerder door ...

Alleen tijdens de ontmaagding had ik geen bloed? Enig idee waarom? Is er toch iets gebeurd door het vingeren en gebruik maken van een dildo dat er geen bloed kwam?
Dus je bent ontmaagd als je voor het eerst geslachtsgemeenschap ofzo hebt gehad?
Ben je dan ook ontmaagd als je word afgetrokken en gepepen door een vriend?
Want zoja dan ben ik dus ook ontmaagd op men 13e

Reageer