Wat is jullie geilste ervaring ?

  • 18 September 2014
  • 86 reacties
  • 56389 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Nou, brand los (:
Geen probleem als je het niet wil vertellen, ben gewoon benieuwd haha;) 
xx

86 reacties

met n vriend rukken samen, en elkaar..
ja ik ben gay:p hij niet
was expirimenteren
Reputatie 1
Badge +1

seks gehad met mn bio docent knapste vrouw van school ze is slak met grote tieten en kont

Gepijpt worden in de bosjes naast de school :3
Ik ging met een vriendin, haar broer en haar vriendinnen naar het strand. Ik had een bal mee en we gingen lummelen.bik worstelde vaak met men vriendin om de bal en ik kwam vaakbtgn der kont of borsten, uiteindelijk trok ze de bal zo dat mijn hand tegen haar broekje aan kwam aan de voor kant. Helaas heb ik nog nooit en zal ik nooit zo iets meemaken zoals jullie allemaal hebben meegemaakt

Ben jongen 14 btw
Ik zat mezelf stiekem te vingeren toen ik een hele dag in de auto zat met MN ouders en zus
Hahaha , mijn geilste dingen waren dat een meisje me pijpte en aftrekken enzo en bij jou xxxxx
Ik heb nog geen seks gehad @lolman07
Ik heb wel eens een keer tussen de struiken met een meisje liggen zoenen (:
Ik ben niet lesbisch bytheway xx

Ohw en echt sexting met een jongen van school 😃
Hooghouden deze shizzlee (: x
Gepijpt worden in de bosjes naast de school :3

Die vind ik echt geweldig 😃 doei
nou mijn geilste ervaring was dat men vriendje vroeg of we konden afspreken en toen deden we het

en was dat je eerste keer ? xx
nou mijn geilste ervaring was dat men vriendje vroeg of we konden afspreken en toen deden we het
Betrapt worden door m'n nichtje toen ik in bed zelf bezig was en toen wat samen geexperimenteerd....

Was erg lekker!
Badge

ik heb seks gehad met mijn nichtje we waren aan het experimenteren en ook hebben we gezoend 

 

dat is mijn geilste evaring

 

we waren 12 of 13 btw

Let op!

Er zijn een heleboel dingen die je kunt gebruiken om een penis na te bootsen. Zorg er wel voor dat, als je iets anders dan een echte penis gebruikt, deze goed schoon is zodat er geen infecties kunnen ontstaan.
Wij raden daarom niet aan een penis van klei te maken en deze ook daadwerkelijk te gaan gebruiken.

Groet Liz
Kindertelefoon
Heeii ,
Uhmm ik heb niet echt mn geilste ervaring eigenlijk.
- soort trio gehad in dronken bui.
- seks op de bank ( werd wel n x betrapt helaass)
- klaargekomen in omkleedhokje van t zwembad
- elke keer met mn vriend is ****ing geil hihih
- gezoend met vriendin

Mwah dat zijn er wel n paar zo 😛
gepijpt worden en gerukt in de efteling.... XD
Haha, dit is een goeie topic 😉.

Mijn 'geilste' ervaring was op een best gekke plek, in het wc'tje van de trein werd ik oraal bevredigd door m'n vriendin..., best gek, maar wel het proberen waard! 😉.

- Ciao.
Reputatie 2
Badge +17
Gepijpt worden door een vriendin van mij :rolleyes:
Gebeft worden
Mijn geilste ervaring is ten eerste: De eerste keer dat mijn vriend me vingerde, en daar ook heerlijk lang mee doorging en me tegelijkertijd vertelde hoe geil hij was en van me werd. 
Ten tweede: Als hij mijn naam roept of heel hard kreunt tijdens de seks of als ik hem pijp. Is ook een confidenceboost btw 🙂.
Hee ik ben 15 en mijn geilste moment was toen ik mijn vriendin befte in het zWembadhokje
same here bro
also here bro

he
t is niet zo super speciaal hoor, wil het veel minder dan eerst
wij hebben op school zo een college bank (van die lange trap banken met een tafel ervoor)
en ik zat ik op de achterste bank met een jonge . toen uit het niets legde hij zijn hand op mijn been tegen mn clit aan en begon
te wrijven toen deed hij zijn broek open en begon ik hem te trekken en kwam hij klaar onder de tafel XD. best wel geil 😛
ieuw dat is ziek ... dit kan aangegeven worden bij de politie
Eigenlijk niet veel speciaals.
Alleen het namaken van een vagina is wel fijn.
Vooral om de eerste keer het te gebruiken 😛 😃 .


Wie wilt weten hoe je dat moet maken,vraag maar raak 🙂

Reageer