Wat is jullie fetish?

• Anonymous
  • 0 reacties
Wat is jullie fetish?

Een fetish is iets wat eigenlijk iets normaals is maar wat jij echt heel geil vind, iets aparts dus eigenlijk.
Dit kan bijvoorbeeld knuffels zijn, of hele oude mannen, of voedsel, of wat dan ook.

Mijn fetish is zweetvoeten/zweetsokken, geen idee waarom maar soms dan bij gym ben ik de laatste die nog over is en dan ruik ik aan een paar sokken en dan vind ik dat zo geil, die vieze lucht kan ik echt hard op gaan.

Mensen, een fetish is niet raar, heel veel mensen hebben er eentje, het is gewoon verschillend van persoon tot persoon, lach niemand uit om zijn of haar fetish.

Kusjes,

Bram

21 reacties

Hee,

Zover ik weet heb ik geen Fetish.

Greetz

You Can Do It
Ik heb een plas fetish, ik heb een oude onderbroek en voordat ik ga douchen doe ik die meestal aan en dan pis ik. heerlijk hoe het dan helemaal nat wordt en hoe het druipt enzo hmmm...
Ik ben een jongen van 16 en heb ook een fetish voor zweetvoeten en zweetsokken
En me sokken en voeten stinken ook vaak en daar ruik ik ook vaak aan en ook aan die van mn tweelingbroer
Euhm appeltaart? Oliebollen en pannekoeken? Enne knuffelen spreekt me ook wel aan.
Zover ik weet heb ik er geen.
slimme leuke meiden zonder tieten 😕 te minste daar word ik meestal verliefd op hopelijk helpt die je.. ik geil er niet op btw
Yaw HelpertjeBram!

Mijn fetisch is dat als tijdens de seks bij het geslacht van een vrouw enorm nat word en het er vanaf druipt en ook nog squirt daar kom ik dan letterlijk direct van klaar
Hey ik ben een jongen van 16 heb een voet fetisj voor de voeten van meisjes, ik vind voetjes heel geil het liefst maatje 36 of 37. Ik vind het geil om aan gesokte voetjes te ruiken en om te ruiken, likken, kussen, strelen en om klaar te komen op blote voetjes. ik weet niet waarom ik dit heb. heb het al heel erg lang. schaamde me er best wel voor alleen het blijkt helemaal niet raar te zijn! Meer dan de helft van de mannen heeft een voet fetisj en zelfs een groot deel van de vrouwen :)

xx jasper

P.s Voor alle fetesjisten onder ons! Een fetisj is niet raar! zo ben je nu eenmaal! Dus go on en geniet van je fetisj zolang het maar wel respectvol blijft tegen degene die jou helpt of vermaakt met je fetisj!
Ik heb een fetisch voor beugels idk waarom maar het is zo, schaamde me ervoor maar nu ik zie dat andere mensen ook normale dingen lekker vinden niet meer 😃
Badge +1
Ik heb een jongens voet en sok fetish.
Dat houd in dat ik graag aan een vriend zijn voeten wil ruiken, zijn voeten wil vastbinden en kietelen, likken en masseren.
Ik ken wel een vriend met wie ik het wel zou willen proberen maar ik weet niet hoe ik het hem zou moeten vragen.
Heeft iemand een idee?
Ik heb een jongen van 14 jaar btw.
Ik val op meisjes, ik kan meisjes geil vinden. Dus ik heb een fetish op meiden. Mvg Eenjongen1234
Reputatie 2
Badge +3
Ik heb een fetish voor rokende vrouwen en ik vind poepsex opwindend
Badge +3
Veel okselhaar bij mannen
Badge

Die van mij is beugels en dan vooral buitenboordbeugels, maar rechte tanden vind ik ook mooi.

Reputatie 1
Badge +3

ik zit zo te denken maar heb er vgsm niet echt 1

Reputatie 2
Badge +3

heb meer een fetish voor kleding en dan vooral bont, leer rubber en latex

Reputatie 3
Badge +3

De kont van een meisje. Ik wil dat echt zo graag proeven. Ook de kont vingeren en vervolgens die vingers in mijn mond stoppen. Ik heb dit ook met haar pussy. Vagina's zijn zo cutee. Het fascineerd me dat ze nat kunnen worden en een geur hebben. Ik zou echt heel graag een pussy eten en haar laten kreunen, ben verder heel benieuwd naar de smaak. Ook zou ik hier graag met vingers te werk gaan en als ze helemaal nat zijn  ze in mijn mond stoppen en de smaak proeven.

Badge

Ik vind onderbroeken altijd heel geil. Bij boxers vind ik het geil als het van een merk is zoals calvin klein en slips vind ik gewoon in het algemeen geil

Badge +1

Mijn naam verklapt het eigenlijk wel!

Anaal hoe groter hoe beter

Reputatie 1
Badge +2

MIjn fetish is een vrouwelijke tong.

Reageer