Wat is het leukste/grappigste topic dat je hebt gelezen (Ik heb het saai en wil helemaal stuk gaan)

  • 19 January 2023
  • 27 reacties
  • 1219 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

OMGGG 😭 ok ik heb zo iets leuks gelezen op het forum van 10 maanden geleden het was een topic genaamd:"forum crush" het is nu gesloten maar je kunt alles nog lezen ik heb super veel gelachen maar had ook medelijden met een paar mensen (idk the users anymore 😪)  Maaarrr ik heb paar vragen voor uhm...jullie, jou...IDKKK maar ik heb een paar vragen 😌 1. Heb je ooit een forum crush gehad? 2. Heb je contact met mensen van het forum buiten het forum? 3. Wat is het leukste/grappigste topic wat je ooit hebt gelezen? nou dat was het 😂

doeii doeii


27 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hoii

1. Heb je ooit een forum crush gehad?  Absoluut niet

2. Heb je contact met mensen van het forum buiten het forum?  Nope, wat wel logisch maar ook jammer is

3. Wat is het leukste/grappigste topic wat je ooit hebt gelezen?  Weet ik eigenlijk niet

 

joeeee

Reputatie 7
Badge +17

1. Heb je ooit een forum crush gehad?  Nee, lijkt me ook lastig want je kunt immers geen contact zoeken buiten het forum

2. Heb je contact met mensen van het forum buiten het forum?  Nee

3. Wat is het leukste/grappigste topic wat je ooit hebt gelezen?  idk, dat forumcrush topic was idd wel aandoenlijk. Soms zie je ook duidelijke troll topics langskomen. Die zijn vaak ook wel grappig.

 

Reputatie 4
Badge +1

Hoii

1. Heb je ooit een forum crush gehad?  Absoluut niet

2. Heb je contact met mensen van het forum buiten het forum?  Nope, wat wel logisch maar ook jammer is

3. Wat is het leukste/grappigste topic wat je ooit hebt gelezen?  Weet ik eigenlijk niet

 

joeeee

Absoluut niet...das wel jammer want jij bent me forum crush 😏 (grapje natuurlijk 😂)

 

 

 

 

 

 

 

Reputatie 4
Badge +1

1. Heb je ooit een forum crush gehad?  Nee, lijkt me ook lastig want je kunt immers geen contact zoeken buiten het forum

2. Heb je contact met mensen van het forum buiten het forum?  Nee

3. Wat is het leukste/grappigste topic wat je ooit hebt gelezen?  idk, dat forumcrush topic was idd wel aandoenlijk. Soms zie je ook duidelijke troll topics langskomen. Die zijn vaak ook wel grappig.

 

Precies dit 😌

Hi. Er zijn er een paar over forum crushes. Welke speciaal bedoel jij? 

1. Heb je ooit een forum crush gehad? Haha neej maar wel een gevoel wie ik bijzonder vind ;)

2. Heb je contact met mensen van het forum buiten het forum? Niet dat ik weet. Zou grappig zijn.

3. Wat is het leukste/grappigste topic wat je ooit hebt gelezen? Alles over “ in de hoek staan”😊  en 1 over seks in het bos. Staat een geniale reactie bij. 😂Maar keb ‘m nog niet weer gevonden xd. En heel veel niet-seks vragenlijsten zijn leuk!

Sjammetje xxxx

  1. Heb je ooit een forum crush gehad? Nee.
  2. Heb je contact met mensen van het forum buiten het forum? Nee.
  3. Wat is het leukste/grappigste topic wat je ooit hebt gelezen? '’Ben ik fietssexueel?'’ is een geweldig topic.
Reputatie 7
Badge +17

Hoi @twixy_love   dat je die opviel! ….ik was daar ook bij betrokken 😋 dus ik beken! ;) was btw ook een bijzonder en lief persoon zeg ik er bij.  En die over de hoek waar @Sjammetje het over heeft, ook guilty me! bloos bloos. Dus ff invullen:

  • Heb je ooit een forum crush gehad? Ja
  • Heb je contact met mensen van het forum buiten het forum?  Nooit gemerkt iig.
  • Wat is het leukste/grappigste topic wat je ooit hebt gelezen? de record vragenlijst van Musiclover met een dikke 170 vragen. En de muziek- en gedichten.

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @twixy_love,

ik heb een paar vragen 😌 

oké

1. Heb je ooit een forum crush gehad? Nee, dat niet, maar soms denk je wel eens aan iemand en over wat ie schrijft op het forum dat je een beetje een beeld van iemand vormt en dan denk ik wel eens dat als ik diegene irl zou kennen, dat ik dan wsch wel een klik zou kunnen hebben

2. Heb je contact met mensen van het forum buiten het forum? Nee, ken niemand, zou ook niet weten hoe, want dan wordt je geband en kan je niet meer op het forum en met niemand meer praten. Soms denk ik wel dat iemand van school op het forum zit/heeft gezeten…….maar ik g 'm niet vragen, denk ik

3. Wat is het leukste/grappigste topic wat je ooit hebt gelezen? nou dat was het 😂 Ik weet niet echt eentje, maar bij sommige vragenlijsten, zo van ‘wat zou je doen als’ dat er dan soms grappige antwoorden staan of als iemand vertelt dat ie iets leuks heeft meegemaakt, daar word ik wel blij van, vooral als je dan ook weet van andere topics dat ie niet altijd van die leuke dingen meemaakt

 

@Julian12 ,

je hoeft je nergens voor te schamen hoor 😃

 

Gr. MickeyMouse

 

Reputatie 4
Badge +1
  1. Heb je ooit een forum crush gehad? Nee.
  2. Heb je contact met mensen van het forum buiten het forum? Nee.
  3. Wat is het leukste/grappigste topic wat je ooit hebt gelezen? '’Ben ik fietssexueel?'’ is een geweldig topic.

BAHAHAH ik heb het net gelezen die reacties maken het ook 10x grappiger het is idd een geweldige topic 😂

@twixy_love  inderdaad by far de grappigste  ook qua reacties, sommige zijn echt een award waard !🤣😂 hoewel de “deofles vast in kut” ook meedoet om de prijzen 😋

Reputatie 4
Badge +1

-onnodige quote verwijderd-

BAHAHAH ik vind die waar @Julian12 in zit eig wel 10x grappiger en leuker dan "deofles vast in kut" maar die is ook wel een beetje grappig 😅

-onnodige quote verwijderd-

Bedoel je die forum crushes of dat hij voor straf in de hoek moet staan bij gym? xd

Reputatie 4
Badge +1

-onnodige quote verwijderd-

Bedoel je die forum crushes of dat hij voor straf in de hoek moet staan bij gym? xd

allebei lolzzz

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @twixy_love

Ik was ook bij het topic ‘forumcrushes’ betrokken. @Julian12 dat was echt grappig. Weet nog wel op wie wij allemaal een crush hadden. Geef je een kleine hint van de crush van Julian: het was een heel lief persoon en de username begon met een W ;). 

1. Heb je ooit een forum crush gehad? ja 

2. Heb je contact met mensen van het forum buiten het forum? niet tegen de kt doorvertellen, maar ja. Het contact is nu een wat minder ivm ouders. 

3. Wat is het leukste/grappigste topic wat je ooit hebt gelezen? dat een colablikje ‘kanker’ had. De reacties waren (vooral die van legend @Ab W)  geweldig. Mijn moeder heeft niet zo lang geleden kanker gehad. Toch vind ik het wel grappig. Maar meningen verschillen natuurlijk. 

nou dat was het 😂

xx Eenmeisje004 

 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi hoi @Eenmeisje004  inderdaad dat was leuk :) precies wat ik bedoel in mijn 1e reactie. Ze was zeker lief. Leuke tijd was dat ook. Fijn dat jij er nog bent hier. En ja  @Sjammetje  ik snap zeker dat sommige topics grappig zijn. Ook van ik in de hoek. Ik las ze ook terug en lijkt voor mn gevoel al lang geleden maar het is maar 10 maand haha. 

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ook @MickeyMouse  bedankt :) nee zal ik niet haha. Dat was toen wel 😊.  @Eenmeisje004  mijn reactie komt nog. Check….

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @twixy_love  deze doet ook mee denk ik :

 

XD

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 4
Badge +1

Hoi @twixy_love  deze doet ook mee denk ik :

 

XD

Groetjes liefs Julian X

BAHAHAHAH ga k nu lezen :D

Reputatie 4
Badge +1

Heyy @twixy_love

Ik was ook bij het topic ‘forumcrushes’ betrokken. @Julian12 dat was echt grappig. Weet nog wel op wie wij allemaal een crush hadden. Geef je een kleine hint van de crush van Julian: het was een heel lief persoon en de username begon met een W 😉. 

1. Heb je ooit een forum crush gehad? ja 

2. Heb je contact met mensen van het forum buiten het forum? niet tegen de kt doorvertellen, maar ja. Het contact is nu een wat minder ivm ouders. 

3. Wat is het leukste/grappigste topic wat je ooit hebt gelezen? dat een colablikje ‘kanker’ had. De reacties waren (vooral die van legend @Ab W)  geweldig. Mijn moeder heeft niet zo lang geleden kanker gehad. Toch vind ik het wel grappig. Maar meningen verschillen natuurlijk. 

nou dat was het 😂

xx Eenmeisje004 

 

K heb alles gelezen van "forumcrushes" echt legendarisch en die cola blikje met kkr was ook echt grappig alleen wel een beetje sad voor mensen die kkr hadden/hebben.

 

Omg die shampoofles. Echt gaan mensen dat hier posten ook. Hilarisch.   Geloof je toch niet.  Gewoon kapot meppen als ie van glas was en plastic knip je weg. Ik lig in een deuk hoor dat iemand dat hier post. Echt…..😂🤣😂

Reputatie 4
Badge +1

Omg die shampoofles. Echt gaan mensen dat hier posten ook. Hilarisch.   Geloof je toch niet.  Gewoon kapot meppen als ie van glas was en plastic knip je weg. Ik lig in een deuk hoor dat iemand dat hier post. Echt…..😂🤣😂

DRMMM soms vraag ik me af of mensen srs zijn of niet k heb zelf veel rare grappige fake storys in me hoofd mss moet k een paar voor de gein posten 🤣

Ben het trouwens nog wel eens met MickeyMouse @Julian12  niet schamen voor in de hoek dat was schattig en het was die juf die je stuurde dus hoeft niet :) (had het wel willen zien btw hihi). En voor de crush ook niet dat was ook heel lief.

Sjammetje xxxxx

Reputatie 4
Badge +1

@Sjammetje Ik heb een topic geschreven van een waargebeurd verhaal van me naïve nichtje😭

 

Reputatie 7
Badge +17

Omg die shampoofles. Echt gaan mensen dat hier posten ook. Hilarisch.   Geloof je toch niet.  Gewoon kapot meppen als ie van glas was en plastic knip je weg. Ik lig in een deuk hoor dat iemand dat hier post. Echt…..😂🤣😂

Tja, we moeten alle topics hier serieus nemen 😄😉

Reputatie 4
Badge +1

OMGGG 😭 ok ik heb zo iets leuks gelezen op het forum van 10 maanden geleden het was een topic genaamd:"forum crush" het is nu gesloten maar je kunt alles nog lezen ik heb super veel gelachen maar had ook medelijden met een paar mensen (idk the users anymore 😪)  Maaarrr ik heb paar vragen voor uhm...jullie, jou...IDKKK maar ik heb een paar vragen 😌 1. Heb je ooit een forum crush gehad? Ja 2. Heb je contact met mensen van het forum buiten het forum? Nee 3. Wat is het leukste/grappigste topic wat je ooit hebt gelezen? Ping pong bal vast in mijn anus nou dat was het 😂

doeii doeii

 

Reageer