Vraag

Wat is er met mij?

  • 9 August 2022
  • 8 reacties
  • 529 Bekeken

Badge

Ik ben een meisje van 13 en ik voel me heel raar. Toen ik 12 was werd ik voor de eerste keer geil maar toen dacht ik dat het wel normaal was door hormonen, maar het gebeurde wel heel vaak dat ik me zo voelde en dat was wel raar. Toen ik 13 werd was ik voor de eerste keer klaargekomen maar toen werd het alleen maar erger want toen dat eenmaal was gebeurt wou ik dat alleen nog maar meer en daarna kreeg ik altijd een heel naar schuldgevoel. Ik vind dat je ouder moet zijn voor seks maar voor some reason wil ik dat nu al heel graag en dat is niet goed want dat horen 13-jarigen niet te doen. Ook gaan mijn gevoelens niet naar mensen van mijn leeftijd maar naar mensen die ouder zijn. Help?


8 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Bijna Iedereen begint rond zijn dertiende met masturberen. Dat je zin hebt in seks heeft ook bijna iedereen dan.

Seks kan je altijd nog hebben, of dat nou vandaag, morgen, of over tien jaar is. Seks is ook trouwens ook gewoon de normaalste zaak van de wereld. (En even een side note. Vroeger hadden heelveel mensen rond hun dertiende voor de eerste keer seks)

Dat je je aangetrokken voelt tot oudere mensen is niks mis mee. je zit in je puberteit, dat kan dus altijd nog veranderen.

Badge

k ben heel bang dat mensen mij erom gaan judgen 

 

-Onnodige quote verwijderd-

Reputatie 1
Badge +3

Niemand zal je raar gaan vinden hoor. Het is de normaalste zaak van de wereld om je op leeftijd seksueel te gaan ontwikkelen. Dat schuldgevoel is dus ook nergens voor nodig. 
 

Gr. anoniem

Reputatie 5
Badge +4

Zij hebben waarschijnlijk ook de zelfde gevoelens als jou

Reputatie 4
Badge +3

niks mis mee

iedereen voelt zichsoms geil, of vaak hahahaha

niet iegen leeftijd? ook niet raar, ik merk dat ik ook wel naar oudere mannen kijk, of soms zelfs oudere vrouwen

Badge

Het begon bij mij ook toen ik 12 was, dit is helemaal niet gek. Zorg er wel voor dat als je het doet, je met een juist persoon in contact komt.

Reputatie 4
Badge +3

Heel erg normaal, als jongen van 14 wil ik soms ook wel seks en voel ik me ook meer aangetrokken naar meiden die wat ouder zijn 20 ofzo. is de puberteit

Reputatie 2
Badge +1

(….). Ook gaan mijn gevoelens niet naar mensen van mijn leeftijd maar naar mensen die ouder zijn. Help?

Dit is heel normaal, veel meisjes vallen op oudere jongens.. no worries..

 

Wat het spelen met jezelf betreft,?

1. Hoe vaak doe je het ?

2. Waarom voel je je schuldig?

3. Waar doe je het ?

4.En hoe kwam het dat je klaarkwam ? Deed je iets of gebeurde het spontaan zonder aanraken?

De ene meid is wat sneller volwassen en ontdekkender dan de ander.. nogmaals geen zorgen 

Reageer