Vraag

Wat doen met sperma

  • 30 January 2018
  • 9 reacties
  • 1196 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi ik ben 12 en ik lik mijn sperma wel eens op, doen ue dit ook wel eens?

9 reacties

Ja zeker ik slik heel vaak mijn eigen sperma en ik vind het nog lekker ook!!
Nee, dat vindt ik persoonlijk erg apart. Ik heb gewoon altijd doekjes paraat staan 😃
Ikzelf doe het niet, maar het is zeker niet raar hoor 🙂
Hoi, ik ben 16.
Ja ik slik mijn sperma ook. Het is vreemd van smaak maar zoet!
Ik heb een eetlepel bij mijn bed waarmee ik het van mijn lichaam haal. Vaak heb ik per rukbeurt wel meer als 3 lepels vol!
Ook ga ik naakt voor de spiegelkast staan om te zien hoe ik het dan tegen de spiegel aan spuit. Het geeft een soort tikken als de spetters tegen de spiegel uiteenspatten.
Ik heb vrienden waarmee ik ruk en die zien het dan gebeuren. Hun opmerkingen horen is erg geil. Dan spuit ik b.v. mijn sperma over hun neergelegde shirtjes! Soms gaat het per ongeluk op de muur!
Het is ook leuk om een condoom vol te spuiten!
Maar ook spuit ik het alleen over mijn buik en veeg het af met een handdoek.
Ik ben een meisje en ik wil het wel eens likken 😃
Hoi, ik ben 16.
Ja ik slik mijn sperma ook. Het is vreemd van smaak maar zoet!
Ik heb een eetlepel bij mijn bed waarmee ik het van mijn lichaam haal. Vaak heb ik per rukbeurt wel meer als 3 lepels vol!
Ook ga ik naakt voor de spiegelkast staan om te zien hoe ik het dan tegen de spiegel aan spuit. Het geeft een soort tikken als de spetters tegen de spiegel uiteenspatten.
Ik heb vrienden waarmee ik ruk en die zien het dan gebeuren. Hun opmerkingen horen is erg geil. Dan spuit ik b.v. mijn sperma over hun neergelegde shirtjes! Soms gaat het per ongeluk op de muur!
Het is ook leuk om een condoom vol te spuiten!
Maar ook spuit ik het alleen over mijn buik en veeg het af met een handdoek.


klinkt geil/lekker!
Hi meisje ANONIEMO,
Wat lief dat je dit schrijft!
Het slikken: Ik heb alleen het idee dat ik te groot voor je ben :D
Geluk
Opsparen en een eitje bakken

Reageer