Vraag

Was plassen bij zelfbevrediging

  • 5 March 2023
  • 7 reacties
  • 778 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

He meisjes ik lees vaker dat meisjes bij zelfbevrediging en wel is geplast word Het verwonder me om dat er nooit eerder was over gezegd werd Is dat om dat het taboe is of was ?

 

Groetjes Timo


7 reacties

Hey ik denk wel dat het daar mee te maken heeft ja ik ben ook een meisje en ik plas ook altijd tijdens het masturberen gewoon omdat het zo lekker en geil aanvoelt. Er zullen meisjes zijn die het vies vinden en andere meisjes die het nets als ik geil vinden en nog andere die het gewoon niet durven proberen. 

Ik weet zelf niet of ik het leuk of vies zou vinden dat een meisje zou plassen als we seks hebben of zo Jongens kunnen niet plassen als ze geil zijn  

 Ik ben van mijn 12e hier op forum En lees pas van dit jaar dat meisjes passen om te masturberen Waar komt dat ineens vandaan ?

Reputatie 7
Badge +7

Hoi, 

Ik vind het moeilijk om te peilen wat je bedoelt, maar ik ga er vanuit dat je het over een speelse manier van seks en plassen hebt. Ja, dat is een veel voorkomende kink, en ja, dat is nog al een taboe. 
 

Wat betreft de mogelijkheid tijdens opgewonden zijn of seks hebben, kan het inderdaad moeilijk zijn of compleet onmogelijk om te plassen. Tijdens een orgasme sluit je blaas de leider dicht, zodat er geen urine in contact kan komen met sperma en vocht. Dat gaat namelijk dezelfde weg langs. Bij meiden kan dat ook het geval wezen, dat ze een tijdje na een orgasme pas kunnen plassen. De vagina voelt dan soort van “doof”.

Daarom wordt plassen ook vaak als “voorspel” betrokken. Komt ook goed uit, want als je ‘t fijn vindt, word je van te voren alleen maar meer opgewonden voor je aan seks toekomt.

Ik plas ook altijd als  ik masturbeer doe dit al jaren dus is niks nieuw volgens mij  ik plas ook vaak samen met mijn bff als we seks hebben

Voor mijn maakt het niet uit . Dat iemand plast bij het masturbeer Maar het verwonderde me dat ik het ineens zo vaak lees Wat ik er voor nooit las Groetjes Timo

Ik denk dat de meerderheid van de meisjes stiekem wel eens plast als ze masturberen gewoon omdat het dan zo veel lekkerder aanvoelt om te masturberen maar er zullen altijd wel meisjes zijn die plassen vies vinden en het daarom niet doen of het nooit hebben geprobeerd en dus niet weten hoe lekker het is.

Reageer