Vraag

Wanneer krijgen jongens een stijve?

  • 29 February 2020
  • 8 reacties
  • 4376 Bekeken

Hey, nou ik heb een vraag. Een jongen uit mijn klas kreeg een stijve door een meisje uit onze klas. Heel de klas denkt dat die jongen haar leuk vind, maar 2 weken geleden ofzo kreeg dezelfde jongen een stijve door mij. Alle meiden zeggen dat hij naar dat andere meisje keek, maar dat kan helemaal niet want ik zat met die jongen in het groepje zegmeer. Dus mijn vraag: Moet een jongen verliefd zijn om een stijve te krijgen? (de jongen is 12 trouwens bijna 13)

 

Alexa xxx


8 reacties

Nee waneer een jongen in de puberteit zitten beginnen ze veel van het mannelijke hormoon aan te maken waardoor jongen rond die leeftijd erg veel erecties krijgen. Maar dat hoeft niet persee door liefde te kommen het kan bijvoorbeeld  ook zomaar zonder enige reden. Het kan ook gewoon door iemand van het geslacht waar hij opvalt maar hij hoeft haar niet persee leuk te vinden.

 

Samen gevat: nee een jongen hoeft niet verliefd te zijn om een stijve te krijgen

Reputatie 5
Badge +5

Waarschijnlijk is hij bi

Waarschijnlijk is hij bi

Misschien een domme vraag, maar als je bi bent val je toch op beide geslachten? Vgm valt hij gewoon op meisjes

Reputatie 5
Badge +5

Waarschijnlijk is hij bi

Misschien een domme vraag, maar als je bi bent val je toch op beide geslachten? Vgm valt hij gewoon op meisjes

Als je bi bent val je op beide ja. Maar hij keek ook naar jouw, of ben jij ook een meisje?

hee, 

Simpel weg gewoon nee, een jongen hoeft niet verliefd te zijn om een stijve te krijgen . De gemiddelde man krijgt elke dag wel een erectie om het goed op gang te houden, dit valt niet altijd op. Door het mannelijke hormoon die je rond te pubertijd in extreme dosissen gaat aanmaken kunnen spontane erecties plaats vinden. Ik kreeg rond me 14 ook een stijve als ik in de buurt van een meisje stond of zat, was achteraf bleek ik op jongens te vallen  en ik niet viel eens op vrouwen. 

 

Waarschijnlijk is hij bi

Misschien een domme vraag, maar als je bi bent val je toch op beide geslachten? Vgm valt hij gewoon op meisjes

Als je bi bent val je op beide ja. Maar hij keek ook naar jouw, of ben jij ook een meisje?

Ik ben ook een meisje

Badge

Ben 13 en die van mij word van alles en nog wat stijf, soms zelfs van een lantaarnpaal.... Dus nee je hoeft niet verliefd te zijn om een stijve te krijgen 

Ben 13 en die van mij word van alles en nog wat stijf, soms zelfs van een lantaarnpaal.... Dus nee je hoeft niet verliefd te zijn om een stijve te krijgen 

Gelukkig maar! Het is toevallig mijn crush😂

 

Reageer