Vraag

wanneer kan je zeker zijn dat je klaar komt?

  • 19 March 2023
  • 4 reacties
  • 267 Bekeken

Badge +1

Hey iedereen ik vraag me af wanneer kom je definitief klaar ?


4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Bedoel je wanneer je sperma krijgt? Dat verschilt per jongen. De meeste jongens krijgen tussen 11 en 16 sperma. Ik weet niet of je al aftrekt maar zo ja, gewoon mee doorgaan en dan komt het vanzelf wel een keer.

Reputatie 7
Badge +9

Bedoel je wanneer je sperma krijgt? Dat verschilt per jongen. De meeste jongens krijgen tussen 11 en 16 sperma. Ik weet niet of je al aftrekt maar zo ja, gewoon mee doorgaan en dan komt het vanzelf wel een keer.

Hij bedoelt als in, wanneer je weet dat je klaar bent gekomen, maar dat is gewoon wanneer je een orgasme voelt toch?

Badge +1

Bedoel je wanneer je sperma krijgt? Dat verschilt per jongen. De meeste jongens krijgen tussen 11 en 16 sperma. Ik weet niet of je al aftrekt maar zo ja, gewoon mee doorgaan en dan komt het vanzelf wel een keer.

Hij bedoelt als in, wanneer je weet dat je klaar bent gekomen, maar dat is gewoon wanneer je een orgasme voelt toch?

Ja ma ik voel wel da ik klaarkom maar er komt niks uit.            Is dat dan wel klaarkomen?

Reputatie 7
Badge +9

Bedoel je wanneer je sperma krijgt? Dat verschilt per jongen. De meeste jongens krijgen tussen 11 en 16 sperma. Ik weet niet of je al aftrekt maar zo ja, gewoon mee doorgaan en dan komt het vanzelf wel een keer.

Hij bedoelt als in, wanneer je weet dat je klaar bent gekomen, maar dat is gewoon wanneer je een orgasme voelt toch?

Ja ma ik voel wel da ik klaarkom maar er komt niks uit.            Is dat dan wel klaarkomen?

Ja, dat is nog steeds klaarkomen, zolang je een orgasme voelt kom je klaar, en sperma is niet gegarandeerd als je nog geen natte droom hebt gehad

Reageer