waarom lukt het niet?

  • 3 November 2019
  • 3 reacties
  • 267 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Oke ik ben een jongen van bijna 18 jaar (hetero),

ik ben best sociaal aangelegd en heb veel kennissen en vrienden. Bijna alle vrienden om me heen hebben al wel is een vriendin gehad (en seks etc). Nou ben ik niet slecht met meisjes maar elke keer als ik iemand zie zitten gebeurd er iets kuts waardoor ik niks meer met die persoon iets te maken wil hebben. 
Ik vind het gewoon raar dat het bij mij gewoon niet soepel verloopt met de dames..

 

enige tips?


3 reacties

Hi,

Ik zou je als tip willen geven om het wat meer los te laten. Je bent inderdaad op een leeftijd dat het vaak wat meer van pas komt om een vriendin te krijgen of seksueel actief te zijn. Het kan erg frustrerend zijn als je dit veel in je omgeving ziet gebeuren, behalve bij jou. Maar besef ook dat het helemaal niet erg is. Naarmate je het wat meer los laat en er wat minder druk achter zet, zul je waarschijnlijk zien dat het dan juist wat beter zal gaan. Je haalt zo namelijk de lading er af, wat gunstig kan zijn voor jezelf. Vertrouw er op dat er vanzelf iemand op jouw pad komt, ook al duurt dit nog even. Bevrijd jezelf van de gedachte dat je een vriendin moet hebben of iets in die richting, zo zal al het contact met meiden ook een stuk makkelijker gaan.

 

Liefs.

Ieder meisje is anders en men zeg op ieder potje past een dekseltje enkel is de kunst om uit te vinden wie bij jou past. 

Ik ben 15 maar toen ik 13 was kwam mijn de eerste liefde, beide stapelverliefd en ze wist dat ik transseksueel ben maar ze pestte ons en op een dag sloeg zij mij ineen recht het ziekenhuis in. Zij kende iemand die wat ouder was en zo geraakte zij aan drugs die ze nam omwille van familiale problemen. We maakten het goed omdat zij onder invloed was en kreeg therapie, nu mijn beste vriendin.

Een tijd terug zag ik mijn buurmeisje en ik was van wow wat een hemelse schoonheid maar bang omdat ik een transseksueel meisje ben en niet iedereen gaat even goed mee om maar wat moed bijeen gepikt en haar uit gevraagd wat een leuke avond werd en een mooie. Ik zei tegen haar dankjewel en zij 😚 dank u het was leuk 💋wanneer is de volgende keer? Ik was van godver echt ze zei waarom niet ik geef je een kans omdat je transseksueel bent maakt niet uit ik ben bi en jij ook maar een mens 😉

Dat is nu mijn liefje maar je mag jezelf niet opdringen 

Ieder meisje is anders en men zeg op ieder potje past een dekseltje enkel is de kunst om uit te vinden wie bij jou past. 

Ik ben 15 maar toen ik 13 was kwam mijn de eerste liefde, beide stapelverliefd en ze wist dat ik transseksueel ben maar ze pestte ons en op een dag sloeg zij mij ineen recht het ziekenhuis in. Zij kende iemand die wat ouder was en zo geraakte zij aan drugs die ze nam omwille van familiale problemen. We maakten het goed omdat zij onder invloed was en kreeg therapie, nu mijn beste vriendin.

Een tijd terug zag ik mijn buurmeisje en ik was van wow wat een hemelse schoonheid maar bang omdat ik een transseksueel meisje ben en niet iedereen gaat even goed mee om maar wat moed bijeen gepikt en haar uit gevraagd wat een leuke avond werd en een mooie. Ik zei tegen haar dankjewel en zij 😚 dank u het was leuk 💋wanneer is de volgende keer? Ik was van godver echt ze zei waarom niet ik geef je een kans omdat je transseksueel bent maakt niet uit ik ben bi en jij ook maar een mens 😉

Dat is nu mijn liefje maar je mag jezelf niet opdringen 

Heftig verhaal om te lezen, bedankt voor het delen en voor de tips! (Beide reacties)

Reageer