Waarin klaarkomen als ik een broek aanheb?

  • 9 January 2018
  • 8 reacties
  • 4429 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo!

Dit klinkt vast super super raar maar ik vind het fijn om in mijn spijkerbroek klaar te komen, alleen is er dus een probleem, wat moet ik om mijn penis heen doen zodat het sperma niet in mijn broek zit? Ik ga zeg maar naar school zonder onderbroek en dan wil ik graag klaarkomen in de pauze of uitval ofzo maar ik wil niet naar de wc, ik ga geen sok of washandje gebruiken want die slipt eraf als hij niet stijf is. Ik wil graag iets wat als een condoom voelt en er niet makkelijk af glijd. Heeft iemand tips hoe ik dit kan doen?

8 reacties

Ik zou het echt NIET op school doen, als iemand erachter komt is je sociale leven weg.
Badge +3
Waarom precies wil je geen condoom gebruiken?
@nielsk ik heb daar natuurlijk niet echt een goede reden voor, ik heb laatst een oude sok gevonden, als ik die nou vast maak met een elastiekje, kan het dan? Of knel ik dan mijn penis af
Joey, plastic zakjes zijn te koop in de winkel, als je niet weet waar zou je ze kunnen vragen aan je moeder (natuurlijk zonder de echte reden).
Ik kan niet in een plastic zakje komen want ik heb die thuis niet, ik kan ook niet mijn penis eruit halen als ik midden in de klas zit. Gewoon iets wat ik eromheen kan doen zodat het niet in mijn broek komt
IkBenIkBen, ik denk dat medeklasgenoten zoiets hartstikke raar zullen vinden en dat hij zelfs in de problemen kan komen als hij op de grond klaarkomt, maar het ligt er ook aan: waar op school doe je het als je het niet op de wc doet?
Ja gewoon lekker trekken en als je komt gouw je lul uit je broek halen. Het is misschien heel erg verleiderlijk om toch in je broek klaar te komen maar ik denk wel dat het kan werken
Zou een plastic zakje werken?

Reageer