Vraag

Waar worden jongens geil van?

• 12 augustus 2016
  • 8 reacties
  • 7839 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Waar worden jongens nou echt geil van? In real of app, maakt niet uit. Maar ik wil graag weten wat ik bij mn vriendje kan doen! Xx

8 reacties

striptease / pijp beurt daar word ik geil van als mn vriendin het doed
Je kan hem bijvoorbeeld 'per ongeluk' aanraken op plekken die opwindend zijn (dan begrijp je zelf wel wat ik bedoel denk ik).
En als je dan een beetje pikante kleding aan hebt of hem meer inkijk dan normaal geeft kan je hem wel geil maken.
Bij mijn vriendje werkt het om heel langzaam m'n kleren uit te trekken. En dan m'n kont in z'n gezicht schudden. Wordt ie zo opgewonden van!
Striptease en twerken
Op app;
1) Praten over wat je zou doen in real life (' Bae ik heb echt zin om je staaf is te zien en dan zal ik je zohard pijpen dat je meteen klaarkomt')
2) Pikante foto's sturen (Als je hem genoeg vertrouwd kan je dat doen)
In Real;
1)Laten we zeggen jullie liggen knuffelend op bed; Je kust hem en dan leg je je hand op ze lul(waarschijnlijk wordt ie meteen stijf)
2) Je kan zeggen dat ie FF moet wachten; ondertussen trek jij meer sexy kleding aan en je vraagt wat ie vindt
3) Je kan indd striptease doen(voorbeeld; Je zegt dat je het warm hebt, je trekt je shirt uit, hopelijk kijkt ie dan naar je, dan kan je door gaan met uitkleden
4) Je gaat op hem zitten en je schuurt met je kont/kut over zijn piemel heen
Oftewel een beetje droogneuken
5) Tja en als je voor de 'Homerun' of de 'perfect 10' of zeg maar de klapper wil gaan
Dan is pijpen wat je moet doen
Als je alleen thuis bent (hoeft niet perse) neem hem mee naar je kamer als je op je kamer bent zeg je dat je je FF moet.omkleden en dan opeens krijg je je BH net niet los
Dus je vraagt of hij hem los kan doen als je bh los is laat je hem vallen en pak je snel zijn handen vast en leg je ze op je borsten dan lukt het denk wel
Ik word er geil van als mijn vriendin en ik aan het zoenen zijn, dat mijn vriendin dan steeds verder naar beneden kusjes gaat geven

Reageer