waar laat je sperma

  • 8 April 2013
  • 31 reacties
  • 34095 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi
Ik trek mezelf best vaak af, ik kom dan klaar, maar dan weet ijk niet waar ik het sperma moet laten.
Wat doen jullie ( jongens)

Thnx

Dit topic is gesloten

31 reacties

Badge


Hoi
Ik trek mezelf best vaak af, ik kom dan klaar, maar dan weet ijk niet waar ik het sperma moet laten.
Wat doen jullie ( jongens)

Thnx
Niet zoals die andere het zeggen in je onderbroek doen, dat is echt heel iritand haha. Je moet gewoon op je buik spuiten, en dan met wc papier ofso weghalen, Zo doe ik het dan haha;D
Hahah dat doe ik ook, maar ik ben raar xD ik smeer het dan op mn buik



ik doe het niet omdat het dan op Mn buik zit en dan niet ik het er af halen geen zin in.
Maar nee dat is niet raar!

Hoi
Ik trek mezelf best vaak af, ik kom dan klaar, maar dan weet ijk niet waar ik het sperma moet laten.
Wat doen jullie ( jongens)

Thnx
Niet zoals die andere het zeggen in je onderbroek doen, dat is echt heel iritand haha. Je moet gewoon op je buik spuiten, en dan met wc papier ofso weghalen, Zo doe ik het dan haha;D

Hahah dat doe ik ook, maar ik ben raar xD ik smeer het dan op mn buik
Badge
IN nee tissu’s
Zelf spuit ik altijd op bureau en daarna veeg ik het op met wc papier en daarna maak ik het schoon met een schoonmaak doekjes waar alcohol inzit anders is het vies. Ik zou het zelf ook nooit in onderbroek doen want dat lijkt mij irritant en enorm onhygiënisch
Doekjes Zijn kut, dan lig je in bed en heb je zin en dan denk je; oh ja kut, ik moet eerst even een beetje wcpapier gaan halen voor ik kan beginnen. Als je dan terug bent ben je niet meer geil.
Laat gewoon standaard een washandje of handoek op je kamer liggen die je af en toe uitwast. Problem solved.
Oh en ja, onder de douche is ook wel makkelijk.
Ja Gwn het laten door water ofsow xD
Gewoon klaarkomen onder de douche of op de wc...
Wat dacht je van de vuilnisbak?
Soms trek ik me op de WC af en laat ik het natuurlijk op de wc en spoel ik het weg, als ik het zo doe doe ik het meestal in m'n onderbroek en was ik m'n handen
Ik laat het gewoon in me broek
ik doe het vaak buiten gewoon laaten vliegen  hihi
eerst op kauwen en dan over je kussen heen smeren heerlijk!
Ik doe gewoon met een papiertje, ik vind het vies als het zo in je onderbroek zit 😛
Van die natte tisseus kopen, die op je kamer zetten et voila! Gewoon in de prullenbak gooien. Dan is ook meteen alles netjes opgeruimd en schoongemaakt, geen vieze plakkerige onderbroeken waar je moeder absoluut niet blij mee is, haha!
Ik heb naast mijn bed een onderbroek liggen die ik nooit gebruik want hij is iets te klein en die gebruik ik bijna elke avond en me moeder weet er denkik ook.van want xe wast m wel es 1x per maand ofso.. Mar dat werkt 🙂
ik ben uit huis. ik ga gewoon naar een seksclub
haha zeker?
gewoon je onderbroek erover. Doe ik altijd:p
Wil je een keer ook op me spuiten. Hahah grapje xd
Daar heb ik geen ervaring mee, maar ik denk het met een stukje keukenrol af doen
altijd als ik klaar ben was ik mijn handen...
dan ga je toch gwn met je lul boven de wasbak hangen ofzo of toilet en dan even weghalen met water en je bent van dat probleem af 😉
af doen met je handen en je handen wassen
In een stukje keukenrol en dan door de wc spoelen.
spuit het in een plastic zakje en gooi het dat weg