waar laat je sperma

  • 8 April 2013
  • 31 reacties
  • 33999 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi
Ik trek mezelf best vaak af, ik kom dan klaar, maar dan weet ijk niet waar ik het sperma moet laten.
Wat doen jullie ( jongens)

Thnx

Dit topic is gesloten

31 reacties

met een pappiertje weg halen en weg gooien?

xxx
XD Gewoon onderbroek erover, je merkt er zelf niks van en andere ook niet (wel beetje deoerover heen XD) Als je moeder het ziet (geen idee of ze het bij mij heeft gezien, mij lijkt van wel) negeert ze het waarschijnlijk omdat ze weet dat het normaal is + ze is waarschijnlijk blij dat het in JOUW onderbroek zit ipv van in een handoek of een mond 😃
Ik laat het altijd opdrogen... best wel slecht eigenlijk. 😕
Geen ervaring mee maar met een tissue afvegen en in de prullenbak gooien schijnt populair te zijn..?
Hoi
Ik trek mezelf best vaak af, ik kom dan klaar, maar dan weet ijk niet waar ik het sperma moet laten.
Wat doen jullie ( jongens)

Thnx


Niet zoals die andere het zeggen in je onderbroek doen, dat is echt heel iritand haha. Je moet gewoon op je buik spuiten, en dan met wc papier ofso weghalen, Zo doe ik het dan haha;D
Hoi
Ik trek mezelf best vaak af, ik kom dan klaar, maar dan weet ijk niet waar ik het sperma moet laten.
Wat doen jullie ( jongens)

Thnx


of je slikt het dorr xD hahaha 
spuit het in een plastic zakje en gooi het dat weg
In een stukje keukenrol en dan door de wc spoelen.
af doen met je handen en je handen wassen
dan ga je toch gwn met je lul boven de wasbak hangen ofzo of toilet en dan even weghalen met water en je bent van dat probleem af 😉
altijd als ik klaar ben was ik mijn handen...
Daar heb ik geen ervaring mee, maar ik denk het met een stukje keukenrol af doen
Wil je een keer ook op me spuiten. Hahah grapje xd
gewoon je onderbroek erover. Doe ik altijd:p
haha zeker?
ik ben uit huis. ik ga gewoon naar een seksclub
Ik heb naast mijn bed een onderbroek liggen die ik nooit gebruik want hij is iets te klein en die gebruik ik bijna elke avond en me moeder weet er denkik ook.van want xe wast m wel es 1x per maand ofso.. Mar dat werkt 🙂
Van die natte tisseus kopen, die op je kamer zetten et voila! Gewoon in de prullenbak gooien. Dan is ook meteen alles netjes opgeruimd en schoongemaakt, geen vieze plakkerige onderbroeken waar je moeder absoluut niet blij mee is, haha!
Ik doe gewoon met een papiertje, ik vind het vies als het zo in je onderbroek zit 😛
eerst op kauwen en dan over je kussen heen smeren heerlijk!
ik doe het vaak buiten gewoon laaten vliegen  hihi
Ik laat het gewoon in me broek
Soms trek ik me op de WC af en laat ik het natuurlijk op de wc en spoel ik het weg, als ik het zo doe doe ik het meestal in m'n onderbroek en was ik m'n handen
Wat dacht je van de vuilnisbak?
Gewoon klaarkomen onder de douche of op de wc...