Vraag

waar kan ik seks hebben met n vriend

  • 21 September 2022
  • 13 reacties
  • 771 Bekeken

Badge +1
  • Weet de weg
  • 16 reacties

Heyyy ik wil graag seks hebben met n vriend  hij weet t nog niet ik ga kijken of hij wilt door middel van trucs kink mn vorige topic  maar als we tijd hebben zijn allebei onze ouders thuis. Weet iemand waar ik dan kan proberen om hem over te halen en seks met hem te hebben?


13 reacties

he heee, allereerst doe het alleen als je vriend er ook klaar voor is. probeer hem niet over te halen als hij nee zegt en doe het alleen als jullie beide er klaar voor zijn. ik raad je aan om het Rustig thuis te doen. zeg dat je boven een film kijkt ofz. 

groetjes

Badge +1

Maar dan horen ze het gekreun als we neuken

Badge

geeft niet.. jij hoort je ouders ook als ze neuken

Badge +1

Nee hoor ik hoor ze nooit

en mn ouders gaan heel boos worden

Badge +1

Probeer gewoon zo min mogelijk te kreunen

 

Badge +1

Ze gaan sws wat horen

heb je andere suggesties

Reputatie 2
Badge +4

Ze gaan sws wat horen

heb je andere suggesties

 

Stop iets in je mond.. uiteraard niet zover dat je stikt.. bijt erop dat dempt geluid 

Badge +1

Ik wil t risico toch niet nemen heb ook geen slot op mn deur hebben jullie nog andere suggesties aubb

Reputatie 2
Badge +4

Ik wil t risico toch niet nemen heb ook geen slot op mn deur hebben jullie nog andere suggesties aubb

Bij hem thuis miss?

Badge +1

Nee zelfde verhaal 

meer suggesties plss

Badge

steegje in schilderswijk, desnoods boek een hotelletje

Badge +1

Hotel wordt M niet en alle steegjes zijn er mensen

Reputatie 1
Badge

-onnodige quote verwijderd-

Je heb vast wel een vriend of niet waar je het bij hun thuis kan doen en anders moet je gwoon afwachten tot je ouders er niet zijn ik zou het ok niet in de bos doe zeker niet als het je eerst keer iss 

Reageer