Vraag

Waar geilen?

  • 19 March 2023
  • 6 reacties
  • 796 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hi ik ben Yannick(niet echte naam) en ik een een vriend willen geilen, beetje pijpen en elkaar aftrekken enzo. Maar we kunnen bij geen van ons thuis dat veilig doen zonder betrapt te worden. Dus weten jullie enkele plekken waar we iets zouden kunnen doen? Alvast bedankt

Yannick


6 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Er zal toch wel iets bij je in de buurt zijn en misschien wachten tot het donker is 

Reputatie 3
Badge +2

Dat kan je toch zelf wel bedenken 

Reputatie 1
Badge

Ik ging ooit met een vriend van me naar een bos om dat soort dingen te doen. En we gingen diep het bos in, maar pas wel op. 

Tips:

  1.  Ga niet in de buurt van een pad, want daar komen best veel mensen. 
  2.  Als je gaat liggen doe het dan op een trui/jas. Dan blijf je schoon en krijg je geen teken.
  3.  Zorg dat je echt diep in het bos bent zodat je echt niet gespot word. Bijvoorbeeld achter een dikke boom.

Succes en veel plezier!

Badge

Ik zoek ook naar plekken voor dit alleen dan kan ik met auto dus als iemand tips heeft?

 

tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 6: plaats op het forum geen persoonsgegevens, zoals je woonplaats.

Voor ieders veiligheid is anonimiteit op het forum heel belangrijk.

 

Reputatie 1
Badge +1

oke thx

 

Samen gaan zwemmen en dan stiekem in het zwembadhokje of jullie ergens afzonderen of verstoppen in huis waar jullie ouders nooit komen zolder ofzo of gewoon op jullie slaapkamer als jullie bij elkaar logeren of gewoon stiekem op jullie slaapkamer en goed opletten dat jullie stoppen als jullie iemand  horen aankomen of ergens diep in het bos waar niemand jullie kan zien.

Reageer