vrouwen strings dragen als jongen

  • 10 February 2019
  • 12 reacties
  • 2579 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi ik ben een jongen van 14 en onlangs heb ik een vrouwen string gekocht op bol.com hij heet volgens mij calvin klein string maat S. Deze zit heel fijn en hierdoor versterkt dit mijn vermoeden dat ik transgender wil worden. Alleen hoe vertel ik dit aan mijn ouders?

12 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Hey @Timdel32  nou gewoon doen. Dat kan best toch.  Denk maar gewoon, jij vind het leuk en niemand heeft er last van. Have fun! 

Liefs, Tover xxx

Hoi emma

Ik ben een meisje van 14 jaar en draag altijd strings het is niets om je voor te schamen ik ben dan wel een meisje die meiden strings draagt maar alsnog zou ik best een vriendje willen die ook mijn strings draagt 🙂

Ik ben jongen en zou graag es string dragen

Ook zoals jij leuk vind draag ik ook alleen maar calvin klein en tommy hilfiger ik draag daar slipjes van voor als ik ongesteld ben en strings voor normaal gebruik koop er ook regelmatig sport BH's van.
Hoi emma

Ik ben een meisje van 14 jaar en draag altijd strings het is niets om je voor te schamen ik ben dan wel een meisje die meiden strings draagt maar alsnog zou ik best een vriendje willen die ook mijn strings draagt 🙂
Wow, das wel echt heftig hoor. Doet me een beetje denken aan Hatchi, A dog Tale.

Haha, beetje wel. Ik ben net weer even gaan wandelen en ineens zit ik in Gelderland...
Wow, das wel echt heftig hoor. Doet me een beetje denken aan Hatchi, A dog Tale.
Hey Emma, op dit moment ben ik nog steeds weg. Xxx
Hey jannie
draag je nog strings nadat je bent weggelopen?
Hey Emma!

Ik heb eigelijk precies hetzelfde, ik begon ook meisjeskleding, en zelfs ondergoed/lingerie te dragen.
Toen mijn moeder erachter kwam, ben ik maar gaan uitleggen waarom ik dit aan het dragen was.
Helaas reageerde mijn moeder boos, en kwam mijn moeder achter me aan en ze zag er niet aardig uit, ze dreigde me te onterven toen ik onder de trap begon te wonen als harry potter, ik sleet de dag met mijn voorraad strings en mijn telefoon, ik stal eten uit de keuken en leefde van kleine snacks. toen ik op een dag realiseerde dat het zo niet verder kon ben ik weggerend, ik ben uiteindelijk 2 provincies verder rond gaan wandelen en overal en nergens gaan leven. Uiteindelijk had ik mn leven goed op lijn gekregen en zat alles mee. Op dit moment wil ik terug want ik ben heel erg afgevallen. voordat ik dat doe wil ik nog een keer seks hebben, dus ga ik dat waarschijnlijk doen met een chineze hond.
xxx
Hey, het is niet slim om het gewoon straight away te vragen, want dan is de kans groot dat je een klap tegen je kop krijgt😅 Maar zorg er ook niet voor dat ze gevoelens voor je krijgen kan, want dat gaat haar dan pijn doen als je verteld dat je eigenlijks niets met diegene wil. Ik denk dat je het gewoon subtiel aan moet pakken en het gewoon zonder plan moet doen als je begrijpt wat ik bedoel. Gewoon op je gevoel werken, en dan hier en daar wat hints geven aan haar om haar duidelijk te maken dat je er nieuwsgierig naar bent. Hoop dat dit je wat kan helpen Emma
Hey cees heb je dan nog advies om een meisje seks te vragen? Heb nog nooit echt verkering gehad.
Hey Emma, je moet het gewoon doen met een meisje van 15, dan denken je ouders dat je straight bent en is de shock nog groter wanneer je verteld dst je eigenlijks transgender bent... Ik heb dat ook gedaan, het werkt echt hoor! Mijn ouders waren zo van "Wat? Huh? Hoe dan?" en vanwege die shock werden ze niet boos omdat ze dus zo flabbergasted waren. Succes xxx

Reageer