Vraag

Vrouwen help! kleine tepels

  • 22 September 2019
  • 7 reacties
  • 1554 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1
Ik heb kleine tepels maar ik heb het idee dat iedereen super grote tepels heeft en ben er best onzeker over dat ik kleine tepels heb en iedereen voor de rest hele grote als een salami grote. Welke cupmaat en hoe groot zijn jullie tepels ongeveer? Ik moet dit echt weten

7 reacties

Schat......iedereen heeft verschillende borsten (sorry as ik je met schat aanspreek, maar dat doe ik altijd <3)

Ik heb zelf cupmaat B/C en mijn tepels zijn ook klein.....maar het verschilt per persoon en eerlijk vind ik zelf kleinere tepels fijner dan grote, maar ook dat verschilt per persoon...maak je er echt nie druk om!
Reputatie 1
Badge +1
Meer meiden met kleine tepels?
Badge +1
Heb een C cup een kleine tepel aerolas maar voor ieder soort borstjes zijn liefhebbers ben bi en zie graag volle kleine borstjes of een goed gezet paar zoals bv groter dan DD een vriendin heeft van nature een G cup maar is in de 20 terwijl ik nog maar 15 ben ze heeft meloenen zoals ze wel eens zeggen met kleine spitse tepels meer naar boven gericht op de borst maar bij iedereen zijn ze anders en als je van tieten houd maakt dit niet uit
Badge +1
De aerolas zijn bij mij 4cm breed en de tepel een 0.5cm
Reputatie 1
Badge +1
Dankjewel 🤗
Ik denk dat het echt niet nodig is je daar druk over te maken. Want dan kan ik ook gaan zeuren over m'n kleine teen die te klein is...
Mar waarom maak.je je daar druk over?
Een jongen een echte jongen! Die van je houd gaat echt niet kijken of je tepels of borsten wel groot genoeg zijn!
Doettie dat wel? Dan issie je niet waard
Reputatie 1
Badge +2

Mijn tepels zijn klein,areola is 2,5 cm,tepel 0,3 cm

Reageer