vriendje wil seks

  • 7 March 2018
  • 8 reacties
  • 905 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hoi ik ben een meisje van 14 jaar en heb nu zo 8 maanden een relatie met mijn vriendje. Hij is heel lief en aardig enzo maar begon hij een maand gelden over seks en dat hij dat graag met mij wilde doen, zelf wil ik dit niet en ben er ook nog niet klaarvoor maar hij zegt dat als we samen zijn dat ik het dan sws wel wil en dat we het gewoon moeten doen terwel ik helemaal geen seks wil hebben. Ik weet niet goed hoe ik dit duidelijk aan hem moet vertellen, help

8 reacties

Ik zou geen seks met hem hebben, je moet je ontmaagding zien als een cadeau die je aan iemand geeft, want seks voor de eerste x is niet zomaar wat. Wacht tot wanneer jij het wilt x
Heyy
Als je t niet wil moet je het zoiezo niet doen. En w8en tot je zelf vindt dat je er klaar voor bent! En gwn eerlijk vertellen als ie weer begint over seks of zelf beginnen over seks en gwn eerlijk zeggen dat je het nog niet wil en nog even wil w8en, (klinkt heel cliché) als hij van je houdt dan zal hij wel even w8en tot jij t ook wilt!

xx
Ehm...

" zelf wil ik dit niet "
Doe het dan vooral niet.
Geef dit aan hem aan en zorg dat hij je niet om kan proberen te praten als jij het zeker niet wilt.
Check vervolgens of hij snapt wat je zei, want ik vrees dat dat fout kan gaan.
Zodra je iets niet wil (of twijfelt) niet doen. Als hij dit niet respecteert, is hij het niet waard. Ik snap dat dat misschien hard klinkt maar je moet je niet gepushed voelen om iets te doen, vooral niet iets als je maagdelijkheid. Succes nog!!
Doe het niet. Wanneer jij het niet niet wilt, doe het niet.
Seks is niet zomaar iets. Vooral voor een meisje is het echt iets dat je 'weggeeft'.
Vooral de eerste keer.
Je moet het dan ook echt zeker weten.
Je vriendje zal dit moeten begrijpen, en accepteren.
Wanneer hij het niet doet, is hij jou niet waard.
Wanneer hij seks met je wilt en niet op jou wilt wachten, heeft hij geen respect voor jou.
Hij vraagt iets groots, iets kostbaars. Hij is meer waard wanneer hij jou keuzen respecteert.
Wees dus niet bang om het hem te vertellen. Wanneer hij het niet accepteert, weet je gelijk wat voor type jongen het is.
Dat laatste klinkt misschien hard, maar het is wel zo.
Hoi!

Je eerste keer seks is iets wat je niet over kunt doen. Daarom is het het beste om het te doen met een speciaal iemand, op het juiste moment. Jij bent er nog niet klaar voor, dus dan hoeft het nog niet. Sterker nog: dan "mag" het eigenlijk nog niet.

Je vriend is misschien al meer ervaren in dit soort dingen, of is er simpelweg al klaar voor. Bij sommige gebeurt dat sneller dan bij anderen.

Voor seks ben je (meestal) met twee, en beide partijen moeten zich goed voelen. Als je het tegen je zin doet, blijf je met een naar gevoel achter.

Praat met hem. Wachten tot jullie er allebei klaar voor zijn is een teken van respect voor elkaar, en als hij dat respect niet voor jou heeft, moet je je misschien afvragen of hij wel de juiste persoon voor jou is.

Groetjes
x
Niks doen wat je niet wil !!! Krijg je spijt van

Xx beste vriendin van deze gebruiker

Reageer