Vraag

vriendje wil geen condoom

  • 4 January 2021
  • 10 reacties
  • 689 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

we willen allebei wel seks. ik ben niet aan de pil en wil dit ook nog niet maar mijn vriendje wil geen condoom. hij zegt dan maar een kind. ik twijfel of ik nu dan toch aan de pil moet. maar ik weet niet hoe ik daar aan moet komen zonder dat mijn ouders daar achter komen. wat moet ik doen?

 

xxx alleen op de wereld


10 reacties

Hoe oud ben je?

Reputatie 1
Badge

naar de drogist gaan of naar de apotheek gaan en daar vragen en betalen en dan innemen en neuken maar hahahah

Om te beginnen moet je je afvragen of je überhaupt wel seks wilt met een knul die het blijkbaar geen reet kan schelen of jij zwanger wordt of niet. Ik zou het persoonlijk wel weten. Ik zou het idee krijgen dat hij het alleen voor zijn eigen plezier doet.

Maar goed, terug naar jouw vraag. Hoe kom ik aan de pil zonder mijn ouders dat weten? Dat wordt heel lastig. Maar wat je bijvoorbeeld kunt doen, is dat je vraagt of je aan de pil mag om je menstruatie(klachten) te verminderen of gwn beter te kunnen controleren.

Wat xLisa zegt. En onthoud dat je vriendje je nergens toe kan dwingen. Jij moet niet dingen doen die je niet wilt omdat je vriendje dat wel wil.

Sorry dat ik dit op deze manier zeg maar gooi die hele vriend van je weg, als hij niet respecteert dat jij geen seks zonder condoom wil kan hij beter vertrekken. De pil word ook wel een depressie pil genoemd omdat het flink met je hormonen speelt en het is echt geen pretje. Hij voelt amper iets van die condoom dus als hij dat niet voor je wil doen is hij hetnjiet waard xoxo

Reputatie 4
Badge +3

Als ik jou was zou ik die jongen wegdoen als het hem niet uitmaakt of jij zwanger word. 

Volgens mij kan je gewoon bij drogisterijen de pil kopen en ik zou het er met hem nog even over hebben want een condoom is niet alleen tegen zwangerschap maar ook tegen soa's dus die condoom zou ik sws doen

dank je voor jullie reacties. ik ben blij dat jullie me helpen en ik ga er nog even over nadenken wat ik nou precies wil en wat ik ga doen

xxx alleen op de wereld

 

Badge

ik er dan nie aan beginnen

Badge

dank je voor jullie reacties. ik ben blij dat jullie me helpen en ik ga er nog even over nadenken wat ik nou precies wil en wat ik ga doen

xxx alleen op de wereld

 

np

Zonder condoom kan je ook soa's krijgen.  Als een jongen geen condoom wel gebruiken zou ik er zelf echt niet aan beginnen. Waarom wil hij geen condoom?

Reageer