vriendin wil nooit seks

  • 11 May 2020
  • 6 reacties
  • 428 Bekeken

Badge

Hallo allemaal,

ik ben een meisje van 13 jaar en ik ben lesbisch. Mijn girlfriend is 14 jaar.

gisteren hadden wij het over seks. Zij zei dat ze bijna zeker weet dat ze nooit seks wil hebben. Ik mastrubeer regelmatig, en ik denk dat ik later wel seks wil.

Hebben jullie advies?


6 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Gewoon accepteren denk ik. Als jij seks met haar hebt tegen haar zin is dat verkrachting, niet? Ja dat wil je niet.
En uiteraard zijn jullie allebei nog jong en kunnen jullie je later nog bedenken 

Groetjes! :kissing_heart:

Kitsune-san

Reputatie 4
Badge +3

Ahhh iemand met verstand, ik zie de anderen al commenten: “gwn neuken ze moet zich niet zo aanstellen” ja mensen er zijn echt mensen die zo commenten. Ja Kitsune-san heeft gelijk afwachten en accepteren

Badge

Gewoon accepteren denk ik. Als jij seks met haar hebt tegen haar zin is dat verkrachting, niet? Ja dat wil je niet.
En uiteraard zijn jullie allebei nog jong en kunnen jullie je later nog bedenken 

Groetjes! :kissing_heart:

Kitsune-san

ikdenk dat zij zich nooit gaat bedenken, ze is best wel slim en ze is gewoon nooit into seks zegt ze.

maar je hebt ook gelijk, ik zou haar nooit willen verkrachten ofzo..

Ik denk dat ze nu een uitspraak over hoe ze zich nu voelt.  Ze heeft een leuke relatie met jou gekregen zonder sex en mist geen sex.

Dit is geen uitspraak voor haar hele leven.  Ze is 14, heeft net ontdekt dat sex bestaat en heeft er nog 0 ervaring mee. Dat is geen goede basis om te zeggen dat ze nu een uitspraak kan doen over de komende 70 jaar.

Als het een keertje uitgaat (en dat gebeurt natuurlijk vaak, hoe jonger je bent hoe sneller), heeft ze waarschijnlijk bij haar volgende wel sex.

 

Hey,

Ik had het zelfde probleem, ik wilde eerst ook geen sex. Wat het belangrijkste is, is dat je erover praat. Je moet haar absoluut niet dwingen! Dat deed degene met mij namenlijk wel. Ik heb daardoor ook sex tegen mijn zin in gehad. Het is belangrijk dat je elkaar de tijd geeft. Blijf erover praten! Maar dwing haar nooit!

Succes en groetjes!

X

Reputatie 1
Badge

Heyy! Zolang zij er nog niet klaar voor is, niet doen! Misschien durft ze wel al andere dingen zoals zoenen, voelen, misschien vind ze het wel leuk om naakt te zijn samen. De kans is  groot dat ze hier later anders over gaat denken, maar er zijn ook genoeg mensen die hun hele leven geen seks hebben omdat ze dat niet fijn vinden. Gewoon accepteren dus, en vragen of ze wel open staat voor andere dingen.

Reageer