Vraag

vriendin vragenlijst

  • 15 April 2020
  • 3 reacties
  • 98 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik wil graag een vriendin maar iedereen haat me of vind me raar dus ook de meisjes enz. Een paar vraagjes :)


1. Hoe hebben jullie een vriendin gekregen/gewonnen?  (als je die ooit hebt gehad)

  1.  Wat deden jullie toen jullie hadden?
  2. kostte ze veel geld? (Heb ik niet namelijk)
  3. heeft ze je afgetrokken gezoend etc. ?

alvast bedankt.

  •  

 


3 reacties

Uuuh, een vriendin zou eigenlijk helemaal geen geld HOEVEN kosten, het ligt helemaal aan jou zelf of je bijv. cadeaus voor haar koopt.

en ja, ik heb een vriendin gehad, en ja, ik heb er ook wat geld in “geïnvesteerd” maar dat was het ook allemaal wel waard.

Een vriendin koop je niet;)

Ik wil graag een vriendin maar iedereen haat me of vind me raar dus ook de meisjes enz. Een paar vraagjes :)


1. Hoe hebben jullie een vriendin gekregen/gewonnen?  Een keer in groep 6 had ik een vriendin. Is denk nie zo serieus. MAAR MIJN 2DE VRIENDIN, HOE IK DIE HET GEKREGEN KAN IK JE WEL ZEGGEN. IK GING VOOR CORONA ALTIJD MET EEN GROEP KINDEREN NAAR BUITEN. TOEN ONTMOETTEN IK EEN MEISJE IN DAT PARKJE. IK VROEG OF ZE DE VOLGENDE AVOND WEER WILDE KOMEN. DAT WILDECZE. VOND ZE GEZELLIG. ZE DEEED IEDERE KEER HEEL CLOSEN ENZO EN IK VOND DA ALLEMAAL OKE. TOEN DEDEN WE EEN SPEL, IK VERLOOR EN MOEST ALS CHALLENGE HAAR VERKERING VRAGEN. DA HEB IK GEDAAN. ZE MAAKTE HET METEEN UIT, MAAR EVEN LATER VROEG ZE OF IK ECHT VERKERING WILDE. DA WILDE IK IDD. DUS ZO KREGEN WE VERKERING

  1.  Wat deden jullie toen jullie hadden? NIET ZO VEEL IVM CORONA. 
  2. kostte ze veel geld? (Heb ik niet namelijk) ALS JIJ HAAR WIL MEENEMEN NAAR DE BIOS DAN WEL. MAAR DA HOEFT NIET,,DUS NEE
  3. heeft ze je afgetrokken gezoend etc. ? NEE, WEL HEEFT ZE HET NA 3 WEKEN UITGEMAAKT OMDAT ZE ZICH CONFORTABELER VOELDE ALS ZE SINGLE IS. 

alvast bedankt.

  • HOOP DAT JE ALSNOG IETS AAN DE ANTWOORDEN HEBT

 

 

Badge

1. Hoe hebben jullie een vriendin gekregen/gewonnen?  (als je die ooit hebt gehad)

ik ben haar tegengekomen in een game, toen raakte we aan het praten, toen wisselde we insta gegevens uit en praatten we daar verder. Na een tijdje begon ik haar leuk te vinden en voor mijn gevoel zij mij ook en toen heb ik haar uitgevraagd. Sindsdien is ze mijn vriendin. (was in 2018)

  1.  Wat deden jullie toen jullie hadden?  Fietsen, films kijken, gamen, muziek luisteren, samen muziek maken (ik gitaar zij keyboard) en picknicken
  2. kostte ze veel geld? (Heb ik niet namelijk) mijn vriendin is niet zo van de cadeautjes maar als we samen gingen eten betaalde ik wel. Dus ik denk dat ik rond de €20,-  per etentje betaalde voor ons bijde.
  3. heeft ze je afgetrokken gezoend etc. ? gezoend wel en samen geslapen maar nog geen seksuele dingen.

Reageer