Vriendin vind het akward

• 13 november 2016
  • 6 reacties
  • 719 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben 15 bijna 16 jaar en mijn vriendin is 14,5 en we zijn laatst ontmaagd. We waren er allebei klaar voor zeiden we. De eerste keer ging wel redelijk maar ze deed met akward Ik da cht dat is niet gek de 1e keer. paar dagen later deden we het nog een keer en bleef het eigenlijk hetzelfde. ze nam nauwlijks initatief. en keek me best raar aan enzo. Het was niet heel erg fijn. We hadden we het er nog op de app over en ze zei dat ze gewoon een akward person is ofzo en ja ze durft eigenlijk dan niks te doen. niet aftrekken of dergelijke. Ze durft haar moeilijk te uiten en dat maak het veel minder leuk. Ze zegt dat ze er wel klaar voor is maar is dit nou echt zo? Hoe maken we het samen leuker? heeft iemand tips? dankjewel!

6 reacties

probeer haar eerst op haar gemak te stellen wat te praten waarom ze zo akward doet enzo. Misschoe gaat het daarna makkelijker.
Heb er ook nog geen ervaring mee, Maar kan mij voorstellen dat je eerst elkaar goed leert kennen (wat je fijn vind voelen enzo)
Maar denk dat je haar ook eerst op gemak moet stellen en praten.
Tis duidelijk dat ze niet op haar gemak is
Doe wat je moet doen om haar op haar gemak te stellen
Als het niet helpt dan zal het misschien met ervaring komen......hoop ik voor jullie
Ze voelt zich waarschijnlijk niet op haar gemak omdat ze wat jonger is. Ik had het ook met mijn vriendin. Je moet gewoon zorgen dat zei eigenlijk meer zelf begint te doen en dat ze ook doet wat ze zelf wilt
Dit zijn maar tips hoe ik het heb gedaan de 1e keer...

Ga bij haar boven op bed zitten of bij haar bureau (als ze die heeft...) ga een gesprek met haar aan... als het stil is, een paar seconden ongeveer, kus je haar op haar wang, ze zag gegarandeerd naar je toe draaien en dan kan je haar voorzichtig op haar mond zoenen/kussen of hoe je het ook noemen wilt en dan ga je langzaam naar haar nek, dan kus je haar daar, en dan ga je haar voorzichtig uitkleden, !!!let wel op dat ze je bij het kussen of uitkleden niet wegduwd en haar hoofd itt 180 graden draait, dan keurt ze het meestal af!!! En bij het uitkleden, zou ik het deze volgorde doen: eerst shirt (of wat ze ook aan heeft) dan de broek, dan de BH rustig losmaken en dan jezelf uitkleden, blijf rustig en met een "warme/zachte" stem tegen haar praten, kleed jezelf uit in deze volgorde: shirt, broek... of als zij het doet moet ze het zelf weten... doe alles heel rustig, doe dan, je onderbroek uit, kijk of ze je wilt pijpen/aftrekken, en blijf aardig, en zacht tegen haar praten op een geruststellende manier, en doe dan haar slipje (of wat dan ook) uit, en ga dan verder met de rest van sex.... MAAR ALS NIET WILT, NIET DOEN EN METEEN STOPPEN!!!

Dit zijn maar tips en je hoeft ze niet op te volgen, zijn maar tips van een jongen van 13 jaar....

Succes en hopelijk had je wat aan?

Groetjes Derp en veel plezier 😛
Bedankt voor alle goede tips iederreen!!!!
ik zal snel terug komen met de uitslag hoe het is gegaann!!

Reageer