Vraag

Vriendin verleiden

  • 27 July 2020
  • 3 reacties
  • 416 Bekeken

Badge

Hallo allemaal!

Ik heb morgen afgesproken bij mijn vriendin omdat ze home alone is ze wilt sex hebben ik wil dat ook maar ik heb het een tijdje niet gedaan ik heb een aantal vragen 

  1. Hoe zorg k dat ik begin met t voorspel
  2. Tips om dr geil te maken
  3. tips voor tijdens de sex
  4. Zijn dr dingen waarop k moet letten tijdens de sex (condoom weet k al).            

ik heb lang geen sex meer gehad dus vandaar deze vragen dankjulliewel allemaal!


3 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Heyy,

 

Wat leuk dat je weer seks gaat hebben, Op jouw vragen heb ik deze antwoorden uit ervaring

  1. Begin altijd rustig en bouw het teasend op, dus ga met je hand rustig over haar benen in een naar boven gaande beweging. Ga dan steeds iets verder en geef haar kusjes in haar nek. En blijf zo een beetje doorgaan
  2. Als je de dingen doet die ik heb verteld bij 1 dan wordt ze vanzelf geil. En anders kan je natuurlijk ook dirty talken en complimentjes geven, Daar worden meisjes ook vaak blij van
  3. Wissel af met wat je doet en let goed op haar reactie zodat je een beetje doorhebt van wat ze doet. Ik raad je ook aan om haar eerst bovenop te laten zodat zij het tempo kan bepalen, daarna kan je gewoon traditioneel seks hebben en misschien dan ook nog doggy of een ander standje.
  4. Let altijd op of de ander het fijn vindt. Als de ander stop zegt moet je daar altijd naar luisteren (Behalve als jullie hebben afgesproken dat stop alleen speelzaam is en jullie een andere stopwoord hebben) En nee is altijd nee

En dan nog 1 belangrijk ding: Vraag aan haar wat zij fijn vindt. Want wie weet nou beter wat zij lekker vindt dan zijzelf.

Als je nog meer info nodig hebt heeft Emma Wortelboer sowieso een video over voorspel

 

In ieder geval heel veel plezier

Groetjes, T-Town

Badge

Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon.

 

Sowee dankjewel!

Reputatie 2
Badge +1

Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon.

 

Hahahaha geen probleem:smile:

Reageer