Vraag

vriendin neuken

  • 23 April 2022
  • 8 reacties
  • 1647 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hey ! Het is nu vakantie ( als je deze topic over 4 jaar leest niet meer ) en ik heb afgesproken met mijn vriendin! Ik wil haar vragen om te kussen ♥️ ! En ik wil eigenlijk nog een stapje verder gaan ! Ik weet dat ik een condoom moet gebruiken en zo... Maar hoe vraag ik het aan mijn vriendin ( we hebben een geode band ) 


8 reacties

Reputatie 2
Badge

Kussen lijkt mij geen probleem en hoe oud ben je

Ik denk dat je rustig aan moet doen.  Als ik nog nooit met een jongen gezoend heb een hij zou over neuken beginnen zou dat mijn toch een beetje te snel gaan. 

Ik zou eerst samen een beetje in de stemming komen, dus maak het samen gezellig. En dan vraag je gewoon “mag ik…”.

En respecteer haar antwoord, ook als het niet het antwoord is waar je op hoopte.

Reputatie 1
Badge

Kussen lijkt mij geen probleem en hoe oud ben je

12

Reputatie 7
Badge +17

Hoi nou je bent 12 ik ook ,ik zou knuffen en zoenen nu al heel bijzonder vinden ;)  dat andere kan nog wel, neem de tijd en geniet van het knuffen als zij dat ook wil.  Er is geen haast toch en zoiets moet je allebei willen en kunnen en ik vind zelf dat tussen j en m een meisje dat beslist.  Maar probeer vooral te genieten van wat je nu al hebt en als ze wil zoenen mag je al happy zijn :) 

Groetjes Julian X

@YourdyTheAnymouse Leuk! Wat @Julian12 zegt is precies goed. En je bent 12 dus ik denk dat het nog niet eens kan. Doe dit als je 16 bent ofzo. Ook al wil je het zo graag! En probeer eerst af te trekken kijkn of dat lukt.

Reputatie 7
Badge +19

@Julian12 Eens dat is het beste maar jouw leven jou en vooral de keuze van jouw vriendin.

Wilhelmavemela.

Badge

probeer eerst te kussen en knuffelen tongen misschien en af en toe eerst elkaar naakt zien kussen knuffelen tongen en pas als dat zonder probleem gaat gaan seksen wel met condoom  

Reageer