Vraag

Vriendin ging aan me zitten, wat moet ik doen?

• 23 oktober 2016
  • 10 reacties
  • 604 Bekeken

Ik was vandaag bij mijn vriendin om haar te helpen met Duits (daar hebben we morgen namelijk een toets voor) en er was een vriendin van haar bij (die zit ook in mijn klas, leesvoor je verder leest even mijn topic: Sex op slaapfeest tegen mijn wil) en er was dus een vriendin van haar bij die ook slecht is in Duitse ik staer een 8 of 9 voor ofzo dus ik ging helpen, maar mijn vriendin was haar Duits boek in haar kluisje vergeten, dus ik vroeg: zal ik hem halen of gaan we samen? Maar ze zei dat ze zelf wel ging... ik was dus bij haar thuis samen met die vriendin van haar (we zaten al de hele tijd boven want beneden liepen de honden) en ik ging gewoon verder met uitleggen en toen mijn vriendin (ik ga haar gewoon kirsten noemen is veel makkelijker) de straat uit was gefietst begon haar vriendin heel voorzichtig aan me te zitten op de manier zoals: ze liet d'r pen vallen of deed of ze van haar stoel viel (wat best logisch is bij haar

Dit topic is gesloten

10 reacties

Maar na een tijdje begon ze me te kussen op mijn wang en toen ik me naar haar toe draaide op mijn mond en ze zei: je gaat doen wat ik zeg anders doe ik K wat aan, en ik doe allen voor K dus ik luisterde: ik moest op bed gaan liggen, ze begon me uit te kleden: eerst mijn shirt en toen mijn broek. Ze haalde me overeind en duwde me tegen de muur en begon zichzelf uit te kleden en liet haar bh en slipje aan, ze zei dat ik haar bh moest uit doen, met veel aarzelen deed ik het, toen begon ze mijn onderbroek naar beneden te doen! Ze begon me af te trekken en ik wilde me verzetten maar toen zei ze: denk om K En toen liet ik het maar gebeuren, ik deed er alles aan om geen stijve te krijgen maar dat lukte niet! Ik moest snikken en smeekte haar om te stoppen! Ze ging door en toen ging de voordeur open en daarna kwam er iemand naar boven en toen ging de kamerdeur open! Het was K en ze keek verbaasd en ze sloeg me en zei: wat doe jij nou weer gek! Ik wou weerwoord geven maar haar vriendin kneep in mijn penis en dat deen verschrikkelijk veel pijn! Het is uit tussen ons en ik weet het niet meer!

Wat moet ik doen! Ik ben er klaar mee!
Ik heb weer de gevoelens van het snijden van mezelf!
Wat kan ik doen?
ten eerste niet snijden! alsjeblieft, ik heb je eerdere topics gelezen en de laatste keer dat je het deed liep het niet goed af. en als ik jou was zou ik K alles uitleggen. als het niet in het echt kan desnoods op whatsapp ofzo. wat lief dat je alles voor je vriendin doet, het ziet er uit alsof jullie samen heel veel hebben meegemaakt. maar je moet echt je grenzen kunnen stellen, het valt te zeggen dat je je eigenlijk hebt laten verkrachten voor je vriendin. ik neem aan dat dat andere meisje ook 13 is net als jij en dat ze dus niet echt zo heel veel had kunnen doen. maar echt, leg het uit aan Kirsten en alsjeblieft ga NIET snijden. dat is GEEN oplossing. dat weet ik uit ervaring en jij ook. ze heeft het uitgemaakt omdat ze van je hield. keep holding on.

xoxo Guintje
Dank je guintje maar, ik wil niet dat K iets overkomt en haar vriendin (die gene uit mijn verhaal dus) kijkt ook op haar telefoon en ze zijn heel close samen en delen alles! Ik wil dus echt niet dat haar iets overkomt, en ja ze is pas 13 en ik wil niet dat zij een trauma of iets er aan overhoud als ik het haar vertel
Misschien kun je aan die vriendin van K vragen waarom ze dat deed (ik snap dat dat moeilijk is). Je kunt haar uitleggen hoeveel K voor je betekend en dat K (denk ik dan) gelukkig is als ze bij jou is. Als die vriendin echt om K geeft zou ze haar ook gelukkig willen zien. Ik hoop dat je het kan oplossen en dat dit in ieder geval een beetje hulp is.
Succes x
En daarbij, jezelf pijn doen is nooit de oplossing. Alsjeblieft doe dat niet. Je bereikt meer met problemen uitpraten dan het voor jezelf houden. Dit zijn misschien de meerst voor de hand liggende zinnen maar het is wel echt waar. Ik hoop dat het lukt!
Reputatie 4
Badge +3
Topicstarter is geband, het topic wordt gesloten.
Mariska, De Kindertelefoon