Vriendin en zusje

  • 3 August 2014
  • 10 reacties
  • 13298 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben een jongen van 15 jaar en ben met mijn beste vriend en zijn ouders en mijn zusje op vakantie. Nu heb ik een vriendin en die heb ik op de camping ontmoet. 
En nu zijn mijn beste vriend en zijn ouders vanaf 12 uur vanmiddag tot 9 uur vanavond weg en nu heb ik dus iets raars gedaan. Ik zat in de caravan samen met mijn vriendin en zusje (mijn zusje en ik zijn een tweeling allebei 15 jaar). Mijn vriendin kwam op het idee om strip flesje draai te doen (dat is een spel dat als de fles op jouw draaid trek je iets uit) en mijn zusje en ik vonden dat wel leuk. Na een half uurtje te hebben gedraaid aan de fles zat mijn zusje in haar BH en String (niks raars voor mij) en mijn vriendin in een korte broek en haar BH en ik was natuurlijk het bokje want ik zat daar met mijn hand voor mijn penis.
Mijn vriendin ging mij plagen door steeds mijn hand weg te doen en daardoor zagen ze mijn penis (stijf).
en van het een kwam het ander om het verhaal kort te houden ik heb net seks gehad met mijn zusje en mijn vriendin (trio) 

Is dit raar? wat ik bedoel is het raar om seks te hebben na een potje flesje draaien met mijn vriendin en zusje? 

10 reacties

Seks met je zusje is niet gebruikelijk. Een beetje raar zou je het opzich wel mogen noemen. Maar dat het een beetje raar is, wil nog niet zeggen dat het ook erg of verkeerd is. Als jullie het allebei willen en het veilig doen, is het jullie eigen keus.
tja is het moment waarop je dan geil bent  voor een x kan het geen kwaad denk ik
Het is niet heel gebruikelijk, maar als iedereen zich er goed bij voelt, waarom niet? Zelf zou ik dit niet doen en het lijkt me ook handig als het onder jullie blijft.
het klinkt wel geil en is voor 1 x niet verkeerd maar wat ik me afvraag: waarom zijn jullie niet meegegaan met je vriend en zijn ouders?
Zou ik ook wel willen met 2 meiden.
Maar niet met m'n ****ing eigen familie!
Dus eigenlijk wel ja alleen ik snap niet dat je vriendin dit gwn doet zijn Julie nog bij elkaar
Op antwoord dat mijn beste vriend en zijn ouders weg waren is omdat wij de hele tijd mee gaan met leuke dingen en wij wouden hun wel eens met zijn 3en plezier laten hebben daarom waren alleen zei weg.

En ja wij hebben nog steeds verkering, Zei vind het wel leuk met mij en mijn zusje. Natuurlijk ze wil niet zomaar een trio met een andere vriendin die we net 1 of 2 dagen kennen zeg maar. En we gingen in op het moment (ik naakt me zusje bijna en mijn vriendin ook bijna).
Misschien stomme vraag maar heeft je zusje en je vriendin
grote borsten? (dit herinerd mij ook ergens aan) Maar als jij en je vriendin en zusje het lekker
vonden vind ik het eigenlijk normaal. 
van je vriendin is niet erg vreemd, maar neuken met je eigen zusje is niet gebruikelijk, ik zou het niet meer doen, maar hopelijk heb je genoten. 😉

Gewoon niet om geven als het goed ging gwn nog een keer nu weten ze dat ze bij jou terecht kunnen 

Waarom niet ik vind het niet raar

Reageer