Vraag

Vriendin en ik allebei lesbies

  • 20 June 2018
  • 2 reacties
  • 227 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Mijn vriendin kwam ik bet achter heeft een relatie gehad met een meisje net toen ik wou vertellen dat ik bi was kwam ik er achter ze vraagt met doen durf of de waarheid ook dingen die gaat over seksualiteit ik l wil vertellen dat ik bi ben maar ik snap het niet we zitten in de 1e nog maar en ze wil niets vertellen maar ik voel aan heer dat ze toch iets kwijt moet wat te doen nu? xx

2 reacties

Ik ben er dus zeg maar nog niet achter maar ik denk dat ik bi ben en weet niet hoe ik daarachter kom.
Ik heb namelijk al met een meisje het gedaan. Maar ik vond het niet echt dat je zegt wauw en ik vond haar ook niet zo leuk. En toen ontmoete ik een jongen en toen kwam er een gevoel en nu weet ik niet wat ik moet doen.HELP
Het kan zijn dat ik het mis heb, want sommige zinnen zijn niet duidelijk aangegeven, om het zo maar te zeggen.

Je kunt er natuurlijk naar vragen, als jij denkt dat er iets is, maar het lijkt mij in ieder geval verstandig om aan te geven dat ze altijd bij jou terecht kan komen. Wie weet brengt zij het nog een keer op, wanneer zij daar jkaar viir s.

"ik snap het niet we zitten in de 1e"
Eh, wat snap jij niet?

Reageer