Vraag

Vriendin

  • 29 April 2019
  • 2 reacties
  • 258 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben nu 16 jaar en ben al zeker 3 schooljaar dus ongeveer 2,5 jaar op zoek naar een vriendin. Toch kan ik er geen vinden. Laatst heb ik wel een meisje ontmoet en daar heb ik wel mee gezoend en wat meer. Maar zij wil helaas niet verder (Dus geen verkering (relatie noem het hoe je het zelf wilt noemen)) Daar baal ik best wel erg van want ze is echt heel leuk. Nu ben ik weer alleen en moet ik weer op zoek naar meisjes. Hoe doe ik dat? Waar moet ik zoeken naar een meisje die niet alleen dingetjes wilt proberen maar ook meer wil. Tot nu toe ontmoet ik alleen maar meiden die nieuwsgierig zijn of een one-night stand willen. Maar ik ben erachter gekomen dat ik niet zo ben. Ik hou van mijn meisje verwennen en vaak met haar te zijn en daar verlang ik ook echt naar.

Wie heeft dit ook? En hoe kan ik zo iemand vinden?

2 reacties

hey!

Je bent al een tijdje op zoek maar buiten een paar onenightstands is er nogniet veel van liefde geweest.
Ik denk dat je er in de eerste plaats niet té hard naar mag zoeken. Er is veel meer kans op een goede relatie als dit spontaan groeit omdat je toevallig iemand vindt waarmee het klikt.
Je zou dus eigenliijk wat vaker een gesprek kunnen beginnen met meisjes zonder al meteen die intentie te hebben. Seks is geen must in een beginnende relatie dus hoef je er nog niet meteen over te beginnen.
Je kunt wat meer dingen gaan doen waar leeftijdsgenoten zijn. Ik denk dan aan hobby's, jeugdhuizen en dergelijke meer.
Niet te wanhopig worden, je vindt echt wel iemand!

Groetjes
Lot
Ik heb die drang voor seks eigenlijk ook helemaal niet ik vind het een leuke bijkomstigheid maar ik geniet ook heel erg van het zijn met iemand waarmee ik het leuk heb. Een film kijken met een meisje en een beetje knuffelen vind ik ook heel leuk. Ik heb laatst een meisje ontmoet zoals ik ook al had gezegd en ik krijg haar maar niet uit mijn hoofd. Ook niet nadat ze had gezegd dat ze geen relatie wil. Ze zegt dat het aan haar ligt en dat er niks mis met mij is. We hebben een keer een date gehad waar we samen een film gingen kijken en daar zijn wel wat dingen gebeurd. We zijn nu vrienden maar we appen wel nog elke dag met elkaar.

Reageer