Vraag

Vriendin?

  • 29 January 2019
  • 4 reacties
  • 112 Bekeken

Badge
Hoi ik ben een jo gen van 13 en ik heb een vriendin en ik vind haar wel nog leuk maar een ander meisje vind ik ook wel leuk maar ik weet niet of ze mij ook leuk vind maar mijn vriendin is ook wel leuk dus ik weet niet wat ik nu moet het anderen meisje dus niet mijn vriendin ik kik haar echt de hele tijd aan en kijk de hele tijd naar haar rieten en kont is dat erg al je een vriendin hebt?

Alvast bedankt voor je antwoord
Groetjes anoniemxl 13

4 reacties

Badge +2
I zou het maar geheim houden voor je vriendin die dumpt je gelijk ik ben zelf een meisje en zeg dit uit eigen ervaring meisjes zijn gevoelig dus hou het geheim

Als je er achter wilt komen wie je leuker vind stel je je zelf de vraag bij wie ben ik gelukig(er) en kies dat wie je vriendin wordt

Als je kiest voor het meisje dat niet jouw vriendin is vertel je vriendin gelijk de waarheid dat breekt haar minder
Badge
Oké dankjewel voor je reactie dan denk ik er nog over na😘
Je bent 13, je vind nu alles geweldig... zelfs al loop je met je vriendin voel jeje buik al kriebelen bij een ander meisje die net weer iets knapper is... het maakt niet uit je bent nu in een fase waar je gaat kijken wat je leuk vind en niet, ik zou indd het afvies opvolgen van femke...
Heb respect voor je meid! Als je zo erg zit te geilen op een ander kun je het beter uitmaken en vrijgezel zijn. Doe dit je vriendin niet aan, meiden verdienen het niet om zo behandeld te worden

Reageer