Vraag

vriendin.

  • 11 June 2018
  • 2 reacties
  • 219 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hoi. ik heb echt hulp nodig.
Een hele goeie vriendin van mij (ik noem haar even Lotte is niet dr echte naam maar voor dr privacy) Ze is altijd al super lief geweest en staat voor mij klaar ze is 14 jaar dus vrij jong. Op een dag vertelde ze dat ze naar bed was gegaan met een jongen zomaar uit het niets. Ze hadden niets en het was ook nog eens onveilig en haar ouders dachten dat ze bij een vriendin was. Later is alles goed opgelost en hebben haar ouders haar geholpen met een soa test en een aftermorning pil. Ze deed er altijd heel erg normaal over. Het maakte haar niet uit van alles en daar stoorde ik mij aan. Ik heb het los gelaten het is haar leven ze doet maar. Maar de laatste tijd was ze bezig met een jongen die echt super lief is en echt heel veel om haar geeft. Hij werd verliefd op haar maar Lotte niet op hem. Lotte sprak vaak met die jongen af. Later spraken ze ook af met een vriend van die jongen mark. Mark is een super erge fuckboy en pakt elk meisje en zegt ik hou van je en later dumpt hij ze als hij genoeg heeft van dat meisje. Alleen nu is die Mark op Lotte gericht en hij wil alles van haar hij noemt dr het mooiste meisje van de wereld. Bla bla bla.. Groten onzin dus want tegelijke tijd probeerd hij dingen bij mij. Ik ga daar niet in maar Lotte wel. Lotte begeerd de jongen die alles om haar geeft en laat hem vallen. Hij is verdrietig en gebroken en laat dr met rust. Toen vertelde Lotte opeens dat Mark aan haar zat en haar zoende en aan haar vagina zat . Ze zei dat ze het fijn vond. Ik vind haar heel dom en ik weet dat ze spijt krijgt maar ze is half gehersenspoeld want ze stuurd ook nu naaktfoto’s van haarzelf naar hem. Wat moet ik doen ik wil haar laten weten dat ze nu moet stoppen voordat ze zichzelf een slet vind of ze zich vies voelt of helemaal gebroken is als hij haar laat stikken. Ik weet niet wat ik moet zeggen en doen ik heb al zo vaak gezegd dat ze moet stoppen maar ze blijft doorgaan. Iemand tips hoe ik dit kan tegen houden xxx

2 reacties

Beste annewolbers
Ik zou als ik jou was zeggen dat die jongen niet goed snik is en als ze je geloof ga je gewoon bewijs zoeken en het dan aan je vriendin laten zien dan moet ze je wel geloven

Groetjes maik35
top super bedankt ik zal t proberen x

Reageer