vriendin

  • 14 May 2018
  • 6 reacties
  • 449 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hoi allemaal iik heb vandaag een jaar met mijn vriendin en hebben we gepraat over de puberteid en zo en toen vroeg ze aan mij of ik een onderbroek een bh en twee tampon en 2 maandverband hier kon neer leggen voor als het een keer bij mij gebeurd maar ik zij toen ja maar ik heb haar beloofd om het goed te verstoppen maar zou begot niet weten waar en hoe help mij aub weet het echt niet alvast bedankt

6 reacties

Ehm, je zou het in een niet zo opvallende doos kunnen doen, zodat het wat minder opvalt.
Vervolgens schrijf je er iets van "school" of "wiskunde" op en doe je er nog wat schriften bij of iets dergelijks.
Dan kun je het in een kast stoppen, misschien ergens onderop.

Mocht iemand dat vinden, dan zal het hem/haar waarschijnlijk weinig boeien.

-Nadeel:
Kan aangezien worden als rommel en weggegooid worden.

Dat is wat ik zo-even kon bedenken.
Reputatie 3
Badge +8
Waarom en voor wie moet je het verstoppen? Een bh, een onderbroek, maandverband en tampons zijn hartstikke normale dingen voor een meisje. Je kunt het gewoon ergens leggen of opbergen in een lade of een doos. Je hoeft het niet te verstoppen.
maar ik hoef het ook niet te verstoppen maar zij wil het want zij vind het niet zo prettig dus ik wil het dan ook goed voor haar weg vestoppen
Hi Jboy2004,

als je al een jaar een vriendin hebt - gefeliciteerd btw 😉 - dan kennen jouw ouders haar vast ook wel en dan lijkt het me helemaal niet raar om het gewoon tegen ze te zeggen. Zij zullen het normaal gesproken niet gek vinden als een meisje van die leeftijd al slim nagedacht heeft over "wat als ik ineens ongesteld wordt en ik ben bij mijn vriendje thuis". Dan kun je haar kleren en tampons gewoon in jouw eigen kast leggen, desnoods in een plastic tasje bij elkaar ofzo.

Als je het stil wilt houden dan kom je bij de tips van @MensPersoon.

Als je een zus hebt, kun je het aan haar vragen of het in haar kast mag ofzo.

PS gaan jullie je 1 jaar nog vieren met iets leuks? Ik zou zeggen, doe het iig veilig. Dat kan dus van alles zijn, ook andere dingen als seks, want bungee jumpen moet je ook veilig doen, net als de straat over steken :P

Groetjes 🙂,
M&M's
Ja we gaan nog iet leuks doen maar van het weekend hebben we wat meer samen wat weten we nog niet dus als je ideeën heb hoor ik het graag
Miss eerst zwemmen en daarna romantische film op Netflix Miss gebeurt er wat tijdens film??

Reageer