Vriend via internet

  • 20 July 2018
  • 3 reacties
  • 185 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey, ik heb een tijd geleden iemand via insta ontmoet (een jongen) en ik wil graag een keer met hem afspreken alleen hij woont best ver weg...

Ik merk dat ik gevoelens voor hem heb en hij is ook bi, hoe weet ik of hij me leuk vind en hoe kan ik met hem afspreken???

Groetjes Lucas

3 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Je kan niet weten of hij je leuk vindt behalve als je het hem vraagt. Er zijn wel signalen die erop zouden kunnen duiden, maar dan nog hoeft het niet zo te zijn. Google eens op bijvoorbeeld 'vindt hij me leuk' en je krijgt hele lijsten met signalen.
Je kunt met hem afspreken door het hem te vragen.
1) hoe weet ik of hij me leuk vindt
Checken op signalen, die je indd op internet/YouTube kan vinden
Of door het te vragen
2) hoe kan ik met hem afspreken?
Vragen of hij naar jou kan komen of dat jullie ergens in "het midden" afspreken
Ik weet niet precies waar jullie wonen dus wat de afstand is maar stel je voor dat hij in Groningen woont en jij in Limburg, dan kan je dus afspreken in bijvoorbeeld Arnhem of Utrecht ofzo
Heyy! Om te weten te komen of hij ook gevoelens voor jou heeft, kan jij gwn misschien proberen om het eerlijk aan hem te vragen. Ik begrijp natuurlijk wel dat dat een beetje raar kan zijn... Je kan ook gwn even een tijdje wachten met actie ondernemen en vaak met hem kletsen (via DM), er is een grote kans dat je daar mate de tijd het wel te weten zal komen. Geen zorgen!

Misschien kan je aan hem vragen wanneer hij een keertje dicht bij jou in de buurt is, dan kan je zo misschien een keer met hem afspreken. Of als jij dicht bij hem in de buurt bent, kan jij ook met hem afspreken. Wat @angovis zegt kan ook: in het midden van Nederland afspreken
In ieder geval: ik denk dat jouw problemen vroeg of laat vanzelf zullen worden opgelost. C;
Met vriendelijke groet,
Dini

Reageer