Vraag

vriend stijve aftrekken

  • 20 May 2019
  • 7 reacties
  • 1557 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Als mij vriend mij vingert dan kom ik klaar maar als ik hem aftrek en pijp ijreunt hij een beetje en ademt snek maar kom niet klaar als hij het dan overneemt komt hij wel klaar dan denk ik wat doe ik fout

7 reacties

als ik bij mij vriendje op bed lig en hem zoen en tong en naar mij lichaam kijk met kleren dan krijg hij al een stijve en denk ik hoe dan kan meschien iemand uitleggen waar jongens een stijve kan gebben en is dit normaal dat hij een stijve krijg als ik hem heftig tong zoen
Ja hoor, dat is best wel normaal. Jongens vinden dingen al snel geil, ook wanneer ze alleen maar zoenen.
Dat kan je het beste aan hem vragen 😉
Er zal nooit een meisje zijn die hem beter kan aftrekken dan hijzelf. Het is niet jou fout als hij niet aangeeft wat hij lekker vind, jij kan niet weten weten wat hij lekker vind als hij dat niet zegt. Dus praat er met hem over.
Xxx
Ja zeker is dat normaal jongens zijn gewoon snel opgewonden. Is alleen maar een compliment voor jou toch😉
Badge
ik ben zelf een jongen, en ja we worden snel opgewonden maar jij kan er niks aan doen als jij hem aftrekt dat hij dan niet klaar komt. je kan ook langer door gaan met voorspel dat hij meer zin krijgt. dat helpt wel is.
je kan ook meerdere dingen opzoeken natuurlijk en proberen.

Groetjesss en succes
hey,
natuurlijk is dit normaal, ik krijg al een stijve als een meisje me een knuffel geeft😂

P.S. ik ha het over het 2de bericht

Reageer