Vraag

Vriend pijpen

  • 23 July 2019
  • 4 reacties
  • 1964 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,

Ik wil graag mijn vriend pijpen alleen weet niet of hij dat wil.
Mijn vriend heeft mij een keer over mijn broek afgetrokken en klaar laten komen en weet de grote van mn penis daardoor (wat niks uitmaakt), slaat mij op mn kont (ik heb wel een lekkere kont 😂), zit ook soms aan mn penis en heeft mijn ballen gezien tijdens dat hij bij mij sliep.
Ik weet niks over zijn penis en heb niks bij hem nog gedaan.
Ik weet niet zeker of hij mij leuk vindt want hij doet veel seksuele dingen als grap.
Zijn er missch tips zodat ik dat voor elkaar kan krijgen en missch verhaaltjes? Thxxx

Details: we zijn 13, ik ben bi hij is hetero, we zijn maagd

4 reacties

Ik zou gwn vragen hey jij hebt mij afgetrokken mag ik jou ook een keer aftrekken? Miss kun je er nog een leuke avond van maken😏. En het zal waarschijnlijk niet zo heel akward zijn aangezien hij jou al ooit afgetrokken heeft. Hoop dat je er plezier van hebt xx anoniemekoe05
Wat anoniemekoe05 zegt misschien kan je er nog een leuke avond van maken en kan je nog wat doen aan dat stukje dat je maagd bent . Dan vang je alle vliegen in een klap.
1. Zijn lekkere lul zien
2. Je Kan hem aftrekken
3. Je kan hem pijpen
4. Je hoeft Niet meer maagd te zijj
Hallo,

Ik wil graag mijn vriend pijpen alleen weet niet of hij dat wil.
Mijn vriend heeft mij een keer over mijn broek afgetrokken en klaar laten komen en weet de grote van mn penis daardoor (wat niks uitmaakt), slaat mij op mn kont (ik heb wel een lekkere kont 😂), zit ook soms aan mn penis en heeft mijn ballen gezien tijdens dat hij bij mij sliep.
Ik weet niks over zijn penis en heb niks bij hem nog gedaan.
Ik weet niet zeker of hij mij leuk vindt want hij doet veel seksuele dingen als grap.
Zijn er missch tips zodat ik dat voor elkaar kan krijgen en missch verhaaltjes? Thxxx

Details: we zijn 13, ik ben bi hij is hetero, we zijn maagd

Gewoon vragen

Hallo,

Ik wil graag mijn vriend pijpen alleen weet niet of hij dat wil.
Mijn vriend heeft mij een keer over mijn broek afgetrokken en klaar laten komen en weet de grote van mn penis daardoor (wat niks uitmaakt), slaat mij op mn kont (ik heb wel een lekkere kont 😂), zit ook soms aan mn penis en heeft mijn ballen gezien tijdens dat hij bij mij sliep.
Ik weet niks over zijn penis en heb niks bij hem nog gedaan.
Ik weet niet zeker of hij mij leuk vindt want hij doet veel seksuele dingen als grap.
Zijn er missch tips zodat ik dat voor elkaar kan krijgen en missch verhaaltjes? Thxxx

Details: we zijn 13, ik ben bi hij is hetero, we zijn maagd
Gewoon vragen

Bro dan zou alles wel heel erg makkelijk zijn.

Reageer