Vraag

Vriend moeder betrapt me op afrukken

  • 25 February 2019
  • 12 reacties
  • 6853 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1
  • Weet de weg
  • 28 reacties
Ik voel me zo dom vandaag 😳
Ik was vanochtend erg geil. Moest naar school. Lag te lang dus bloot zonder boxer op bed af te trekken. Ik kwam net kwam de vriend van mijn moeder zomaar binnen. Of ik niet uit mijn bed kwam.. Hij zei.. Oh je was aan het masturberen!! Ik geef je een rol wc papier heb je wel nodig nu. Hij zag dus mijn zaadlozing dit maakt het heel erg.
Wat nu ik durf hem niet meer rechtvin zijn gezicht te kijken. 😐

12 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Vervelend dat je betrapt bent op masturberen. Je durft de vriend van je moeder nu niet meer aan te kijken en op zich is dat begrijpelijk. Het is echter niet nodig en je hoeft je er ook niet voor te schamen (al is dat veel makkelijker gezegd dan gedaan). Voor jou is het misschien een big deal, maar het maakt hem waarschijnlijk geen moer uit. Probeer net te doen alsof het niet is gebeurd en probeer hem gewoon weer aan te kijken. Je zult merken dat hij er nog steeds hetzelfde uitziet en dat er verder niks veranderd is.
Reputatie 1
Badge +1
Hey Cujiua,

Zekers heb je ergens gelijk maar ik ben een shy boy 😳normaal. Dit had ik niet zien aankomen dat hij de deur opengooide. Normaal klopt ie maar hij had zelf haast vandaag moest eerder beginnen werk.
Kijk hij weet nu hoe ik naakt uitziet.. mijn dick stijf hoe groot ie is en het ergste het meest privé vind ik mijn sperma.!!!Dat is iets wat ik alleen deelt met een meisje waar ik sex zou hebben. Maar ik ben nog maagd.

Vanavond bij de tv zei ie sneaky tegen mij met een knipoogje.. Waarom doe je het niet als je moet en geil bent.. in de avond nog voor je gaat slapen ??
Dan heb je meer tijd om je lekker relax klaar te maken.
Je hebt best een grote mannenpik voor je leeftijd de mijne is zelfs iets kleiner. Jouw pik spuit al super veel zaad zag ik dus condooms gebruiken jongen. Ik ga je morgen leren koop ze bij de Krvat hoe je condooms goed om moet doen *sex voorlichting Ik rood hoofd zei alleen ja ja.. 🤣
Reputatie 1
Badge +1
Heeft iemand dit ook meegemaakt..
🤔
Hi Raf

Ik kan me voorstellen dat je je hiervoor schaamde. Hoewel je stiefvader vast begrijpt dat het iets heel normaals is, kan het voor jou nog wat ongemakkelijk aanvoelen.

Ik vermoed dat je stiefvader je schaamte aangevoeld heeft, en dat hij probeerde om er een gesprekje over te starten. Hij wil er waarschijnlijk graag voor zorgen dat je op de hoogte bent van het gebruik van condooms etc.

Waarschijnlijk zal je stiefvader er in het vervolg op letten dat hij aanklopt voordat hij je kamer binnenkomt. Hij begrijpt vast dat je waarde hecht aan je privacy. Als je vermoedt dat hij dat niet begrijpt, mag je dat altijd aangeven.

Groetjes
Kenshin
Reputatie 1
Badge +1
Hoi @Kenshin

Mijn stiefvader is best jong 24 jaar dus ik zie hem meer als een oudere broer of zo.🙄 Maar hij heeft ADHD druk in het kopje.😝 Vergeet vaak om te kloppen komt dus gewoon binnenvallen voor een Chat of te gamen. We moeten elkaar er is een klik vriendschap.

Hij is niet zo verlegen als mij loopt regelmatig in zijn blote kont door het huis. Een keertje op de grond in mijn kamer naakt een kussengevecht 😂
Hij gooide me zijn gebruikte condoom laatst op mijn buik net sex gehad met mams ik lag nog in bed .. zo van lekker kwakje ik lag dus in een deuk ha ha
Schuchter is die niet wel heel speels voor zijn leeftijd.
Een huisgenoot waarmee je kan gamen en praten lijkt me best fijn. Ik vind het voorval met het condoom echter een beetje ongebruikelijk. Dat hij een condoom op bed gooide na seks te hebben gehad met je moeder, lijkt me een beetje ongepast. Misschien ligt dit in zijn gevoel voor humor, maar het lijkt me van belang dat je begrijpt dat niet iedereen dit soort grappen zal appreciëren.

Gr. Kenshin
Badge

Wat ik over die stiefvader lees vind ik toch wel wat creepy.  Het lijkt wel alsof hij aan het aftasten was wat ie met jou zou kunnen doen op seksgebied…zeker door dat weirde condoomgedoe.  Ik hoop echt dat ik me vergis. Praat er es over met je moeder. Wat vindt zij van zijn gedrag naar jou mbt seks?  Succes.

Reputatie 6
Badge +2

Ik ben het eens met @anonymous ,en met @Bernie. Die condoom op je gooien gaat iets te ver.

Ik denk zelf dat dit topic misschien gesloten moet worden, het is al 5 jaar oud en de maker hiervan is ook al 5 jaar niet meer actief geweest. Hij zal dus ook niet veel meer hebben aan dit advies, zelfs al zou hij het lezen, aangezien hij (bijna) volwassen is. 

Reputatie 2
Badge +1

Hoi @wild forest 

In principe sluiten wij bijna nooit topics omdat anderen er nog van kunnen leren! 

Wij sluiten alleen topics bij een uit de hand gelopen discussie, een topic waarin contact gezocht wordt, een topic waarin reacties steeds offtopic zijn, een topic dat een chat of een blog wordt of een topic dat te groot en daardoor onoverzichtelijk wordt. 

 

Groetjes, Jen (de Kindertelefoon)

Reputatie 3
Badge

In principe sluiten wij bijna nooit topics omdat anderen er nog van kunnen leren! 

Ik heb vaak genoeg gezien dat topics worden gesloten omdat ze niet meer actief zijn.

Reputatie 3
Badge +1

Hoi @KaasIsLekker123 , 

 

Dat heb je inderdaad goed opgemerkt! Wanneer het topic zes jaar lang niet meer actief is geweest, verwijderen wij het. 

 

Groetjes Kim (de Kindertelefoon) 

Reageer