Vraag

Vriend

  • 13 January 2019
  • 11 reacties
  • 366 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo, ik ben een jongen van 13 jaar en ik voel me meer aangetrokken door jongens, er is dus een jongen uit mijn klas waar ik bevriend mee ben. Hij streelt me wel eens over mijn hand en schouder en over mijn benen ik vind dit wel fijn en krijg ik soms een stijve penis, dat ziet hij dan niet gelukkig. Nu heb ik al een paar keer gevraagd of hij homo seksueel is. Maar hij blijft zeggen van niet. Nu denk ik eigenlijk van wel. Weet iemand wat ik hier mee aan moet?

Groetjes anoniem

11 reacties

Reputatie 5
Badge +4
hey,


ik heb ook zoiets mee gemaakt ik val aleen niet op jongens uitijdelijk ging ik met die jongen naar zijn hui toe had hij het wer teld ik (was) goed bevriend met hem misschien heb je gedult nodig of jij zet de eerste stap en vraagt of hij een gehijm kan bewaren en dan zeg je wat je er van vind. Ik hoop dat ik je heb kunnen helpen.

gr.
lorenzo
Hey,

als hij zegt dat niet homo seksueel is, moet je niet blijven aandringen. Aangezien je zegt dat je het al meerdere keren gevraagd hebt. Als je blijft aandringen is de kans groot dat dat uiteindelijk jullie vriendschap verpest. Geef hem tijd! Het is voor veel mensen moeilijk om uit de kast te komen. Ik weet niet precies hoe dat allemaal zit, ik heb er geen ervaring mee.

Is er iemand waarmee je erover kan praten? Bijvoorbeeld een vriend(in), familielid, je kan natuurlijk ook naar je mentor gaan om erover te praten. Ik zou wel aanraden om er met iemand over te praten, dat werkt meestal wel goed.


Groetjes,
@lorenzo Bedankt voor je tip, maar ik vind dit spannend, heb er zelf wel eens aan gedacht om dat te zeggen, vooral omdat hij best knap is
Reputatie 5
Badge +4
@Anonieme2005 ik snap dat het spannend is maar ben je heel goed bevriend met hem of een beetje?
@AnOnIeMer2019
Oke, ik zal kijken of ik iemand kan vinden, en k zal ook wel stoppen met vragen, net als wat je zegt, het kan mn vriendschap verpeste
@lorenzo het is 1 van mn beste vrienden
Reputatie 5
Badge +4
@Anonieme2005 oke als je je genoeg lef hebt en je er goed bij voelt kan je het gewoon teggen hem zeggen dat je homo bent, maar pas op dat je hem genoeg vertauwd en dat hij echt een geheim kan bewaren
@lorenzo ,
Eigenlijk ben ik een beetje bang dat hij het toch doorverteld
Reputatie 5
Badge +4
@Anonieme2005 snap ik maar doe waar je je fijn bij voelt jongen. net zoals @AnOnIeMer2019 zij zoek iemand waar mee je er over kan praten
@lorenzo,
Zal ik doen!
Bedankt allebei!
Reputatie 5
Badge +4
@Anonieme2005 graag gedaan 😉😉

Reageer