vragenlijstje over je stijve


Reputatie 3
Badge +3

Heyy ik heb een paar vraagjes over jullie stijve, zouden jullie ze eerlijk willen beantwoorden met nummers bij elke vraag pls (t liefst “quote” zodat de vragen erbij staan)😂? Thx.

  1. Hoe oud ben je?
  2. hoe groot is je stijve?
  3. als je staat, je hebt een stijve en je kijkt naar beneden… is je lul dan kaarsrecht, gebogen of staat ie de ene kant op? Als ie gebogen is / een bepaalde kant op staat: hoeveel? Welke kant op? Vind je het geil?
  4. als je voor een spiegel staat en dan 90 graden gedraaid zgmr en je hebt een stijve, staat je stijve dan recht of gebogen? Als ie gebogen is: hoe erg? Omhoog of naar beneden?
  5. is je eikel bloot of bedekt met een stijve?
  6. gaat je schaamhaar een stuk(je) door op je schacht? Zo ja: hoeveel? Tot waar ongeveer op je schacht?
  7. ben je besneden? Zo nee: zou je dat willen? Zo ja: ben je er blij mee?
  8. passen allebei je handen boven elkaar op je harde?
  9. zie je je aderen door je harde? Zo ja hoe erg?
  10. Op een schaal van 1 tot 10 waarbij 10 = super blij en 1= super ontevreden, hoe geil vind je je stijve?
  11. Heb je wel eens je sperma uitgesmeerd over je stijve en er daarna nog mee gerukt?
  12. vraag voor mij?

67 reacties

Heyy ik heb een paar vraagjes over jullie stijve, zouden jullie ze eerlijk willen beantwoorden met nummers bij elke vraag pls (t liefst “quote” zodat de vragen erbij staan)😂? Thx.

  1. Hoe oud ben je? 14
  2. hoe groot is je stijve? 13.5 cm
  3. als je staat, je hebt een stijve en je kijkt naar beneden… is je lul dan kaarsrecht, gebogen of staat ie de ene kant op? Als ie gebogen is / een bepaalde kant op staat: hoeveel? Welke kant op? Vind je het geil? Hij buigt aan de bovenkant een beetje naar voren en als hij heel stijf is buigt het midden ook ja ik vind dit geil
  4. als je voor een spiegel staat en dan 90 graden gedraaid zgmr en je hebt een stijve, staat je stijve dan recht of gebogen? Als ie gebogen is: hoe erg? Omhoog of naar beneden? Hij zit dan meestal recht op met bovenin een kromming hangt er van af hoe stijf hij is
  5. is je eikel bloot of bedekt met een stijve?half bedekt maar je ziet wel een stukje
  6. gaat je schaamhaar een stuk(je) door op je schacht? Zo ja: hoeveel? Tot waar ongeveer op je schacht? Echt alleen tot de eerste 2 cm
  7. ben je besneden? Zo nee: zou je dat willen? Zo ja: ben je er blij mee? Nee zou wel eens willen weten hoe dat is
  8. passen allebei je handen boven elkaar op je harde?ja
  9. zie je je aderen door je harde? Zo ja hoe erg? Ja een beetje
  10. Op een schaal van 1 tot 10 waarbij 10 = super blij en 1= super ontevreden, hoe geil vind je je stijve? 6
  11. Heb je wel eens je sperma uitgesmeerd over je stijve en er daarna nog mee gerukt? Wel uit gesmeerd meestal ben ik dan niet meer geil genoeg om te rukken
  12. vraag voor mij? Tips om geil te blijven na het klaarkomen ?

 

Reputatie 7
Badge +6

Heyy ik heb een paar vraagjes over jullie stijve, zouden jullie ze eerlijk willen beantwoorden met nummers bij elke vraag pls (t liefst “quote” zodat de vragen erbij staan)😂? Thx.

  1. Hoe oud ben je? 14
  2. hoe groot is je stijve? 15 cm
  3. als je staat, je hebt een stijve en je kijkt naar beneden… is je lul dan kaarsrecht, gebogen of staat ie de ene kant op? Als ie gebogen is / een bepaalde kant op staat: hoeveel? Welke kant op? Vind je het geil? Die van mij is een beetje naar rechts gebogen, ik vind het prima.
  4. als je voor een spiegel staat en dan 90 graden gedraaid zgmr en je hebt een stijve, staat je stijve dan recht of gebogen? Als ie gebogen is: hoe erg? Omhoog of naar beneden? Hij staat dan aardig omhoog gebogen
  5. is je eikel bloot of bedekt met een stijve? Bedekt, maar kan wel de voorhuid naar achter trekken.
  6. gaat je schaamhaar een stuk(je) door op je schacht? Zo ja: hoeveel? Tot waar ongeveer op je schacht? Ja, ongeveer zo’n 1 à 2 cm
  7. ben je besneden? Zo nee: zou je dat willen? Zo ja: ben je er blij mee? Nee, dat hoeft ook niet van mij.
  8. passen allebei je handen boven elkaar op je harde? Ik denk ongeveer anderhalve hand.
  9. zie je je aderen door je harde? Zo ja hoe erg? Ja, je ziet ze best wel.
  10. Op een schaal van 1 tot 10 waarbij 10 = super blij en 1= super ontevreden, hoe geil vind je je stijve? Ik denk een solid 9
  11. Heb je wel eens je sperma uitgesmeerd over je stijve en er daarna nog mee gerukt? Jazeker
  12. vraag voor mij? Nee, denk het niet

MVG,

TheMusicDude

Badge +1

Heyy ik heb een paar vraagjes over jullie stijve, zouden jullie ze eerlijk willen beantwoorden met nummers bij elke vraag pls (t liefst “quote” zodat de vragen erbij staan)😂? Thx.

  1. Hoe oud ben je? 14
  2. hoe groot is je stijve? 20 cm
  3. als je staat, je hebt een stijve en je kijkt naar beneden… is je lul dan kaarsrecht, gebogen of staat ie de ene kant op? Als ie gebogen is / een bepaalde kant op staat: hoeveel? Welke kant op? Vind je het geil? Naar links gebogen. Heb er verder geen last van, maar vind het niet mooi
  4. als je voor een spiegel staat en dan 90 graden gedraaid zgmr en je hebt een stijve, staat je stijve dan recht of gebogen? Als ie gebogen is: hoe erg? Omhoog of naar beneden? Gewoon recht vooruit
  5. is je eikel bloot of bedekt met een stijve? Niet helemaal bedekt
  6. gaat je schaamhaar een stuk(je) door op je schacht? Zo ja: hoeveel? Tot waar ongeveer op je schacht? ja, best wel ver tot op mijn pik, maar scheer altijd het haar op mijn pik en ballen. erboven trim ik alleen
  7. ben je besneden? Zo nee: zou je dat willen? Zo ja: ben je er blij mee? Nee, zou het ook niet willen
  8. passen allebei je handen boven elkaar op je harde? Ja
  9. zie je je aderen door je harde? Zo ja hoe erg? Ja, heb een best wel grote ader die tot aan mijn eikel loopt. Voor de rest wat kleine adertjes die je wel kan zien
  10. Op een schaal van 1 tot 10 waarbij 10 = super blij en 1= super ontevreden, hoe geil vind je je stijve? 7,5 komt vooral omdat die krom is, lengte en dikte ben ik tevreden over
  11. Heb je wel eens je sperma uitgesmeerd over je stijve en er daarna nog mee gerukt? Nee
  12. vraag voor mij?

 

Badge
  1. Hoe oud ben je? 16
  2. hoe groot is je stijve? 18cm
  3. als je staat, je hebt een stijve en je kijkt naar beneden… is je lul dan kaarsrecht, gebogen of staat ie de ene kant op? Als ie gebogen is / een bepaalde kant op staat: hoeveel? Welke kant op? Vind je het geil? Hij is dan recht
  4. als je voor een spiegel staat en dan 90 graden gedraaid zgmr en je hebt een stijve, staat je stijve dan recht of gebogen? Als ie gebogen is: hoe erg? Omhoog of naar beneden? Hij staat naar onder gebogen
  5. is je eikel bloot of bedekt met een stijve? met een stijve is hij bloot
  6. gaat je schaamhaar een stuk(je) door op je schacht? Zo ja: hoeveel? Tot waar ongeveer op je schacht? Het gaat er niet door
  7. ben je besneden? Zo nee: zou je dat willen? Zo ja: ben je er blij mee? Ik ben niet besneden en wil het niet
  8. passen allebei je handen boven elkaar op je harde? Bijna volledig 
  9. zie je je aderen door je harde? Zo ja hoe erg? Ik kan het een beetje zien
  10. Op een schaal van 1 tot 10 waarbij 10 = super blij en 1= super ontevreden, hoe geil vind je je stijve? 8
  11. Heb je wel eens je sperma uitgesmeerd over je stijve en er daarna nog mee gerukt? Ja
Badge

Heyy ik heb een paar vraagjes over jullie stijve, zouden jullie ze eerlijk willen beantwoorden met nummers bij elke vraag pls (t liefst “quote” zodat de vragen erbij staan)😂? Thx.

  1. Hoe oud ben je?13
  2. hoe groot is je stijve?13,5
  3. als je staat, je hebt een stijve en je kijkt naar beneden… is je lul dan kaarsrecht, gebogen of staat ie de ene kant op? Als ie gebogen is / een bepaalde kant op staat: hoeveel?
    Welke kant op? Vind je het geil?recht, Ik vind het niet geil
  4. als je voor een spiegel staat en dan 90 graden gedraaid zgmr en je hebt een stijve, staat je stijve dan recht of gebogen? Als ie gebogen is: hoe erg? Omhoog of naar beneden?50 graden naar beneden 
  5. is je eikel bloot of bedekt met een stijve?half
  6. gaat je schaamhaar een stuk(je) door op je schacht? Zo ja: hoeveel? Tot waar ongeveer op je schacht?ja, 1 of 2 cm ongeveer 
  7. ben je besneden? Zo nee: zou je dat willen? Zo ja: ben je er blij mee? Ik ben niet besneden, want ik vind dit veel fijner  
  8. passen allebei je handen boven elkaar op je harde?1,5 hand
  9. zie je je aderen door je harde? Zo ja hoe erg?ja, redelijk goed 
  10. Op een schaal van 1 tot 10 waarbij 10 = super blij en 1= super ontevreden, hoe geil vind je je stijve?6,5
  11. Heb je wel eens je sperma uitgesmeerd over je stijve en er daarna nog mee gerukt?ja, maar dan krijg ik een soort van wit schuim
  12. vraag voor mij?nee

 

Badge

Schrijf hier je reactie

  1. Hoe oud ben je? 13, echt bijna 14
  2. hoe groot is je stijve? Ongeveer 15.5
  3. als je staat, je hebt een stijve en je kijkt naar beneden… is je lul dan kaarsrecht, gebogen of staat ie de ene kant op? Als ie gebogen is / een bepaalde kant op staat: hoeveel? Welke kant op? Vind je het geil? Recht
  4. als je voor een spiegel staat en dan 90 graden gedraaid zgmr en je hebt een stijve, staat je stijve dan recht of gebogen? Als ie gebogen is: hoe erg? Omhoog of naar beneden?  Omhoog, niet erg veel ofzo
  5. is je eikel bloot of bedekt met een stijve? Bloot
  6. gaat je schaamhaar een stuk(je) door op je schacht? Zo ja: hoeveel? Tot waar ongeveer op je schacht? Beetje, 1 cm ofzo
  7. ben je besneden? Zo nee: zou je dat willen? Zo ja: ben je er blij mee? Jup, idk of ik er blij of niet blij moet zijn, wel blij mee denk ik
  8. passen allebei je handen boven elkaar op je harde? 1.5 handen ongeveer
  9. zie je je aderen door je harde? Zo ja hoe erg? Op sommige plekken wel, niiet erg
  10. Op een schaal van 1 tot 10 waarbij 10 = super blij en 1= super ontevreden, hoe geil vind je je stijve? 5/6je
  11. Heb je wel eens je sperma uitgesmeerd over je stijve en er daarna nog mee gerukt? Nee, lijkt me wel leuk
  12. vraag voor mij? Neuh :)
  1. Hoe oud ben je? 16
  2. hoe groot is je stijve? 16 cm
  3. als je staat, je hebt een stijve en je kijkt naar beneden… is je lul dan kaarsrecht, gebogen of staat ie de ene kant op? Als ie gebogen is / een bepaalde kant op staat: hoeveel? Welke kant op? Vind je het geil?recht 
  4. als je voor een spiegel staat en dan 90 graden gedraaid zgmr en je hebt een stijve, staat je stijve dan recht of gebogen? Als ie gebogen is: hoe erg? Omhoog of naar beneden? Recht
  5. is je eikel bloot of bedekt met een stijve? Bedekt 
  6. gaat je schaamhaar een stuk(je) door op je schacht? Zo ja: hoeveel? Tot waar ongeveer op je schacht? Nee
  7. ben je besneden? Zo nee: zou je dat willen? Zo ja: ben je er blij mee? Nee
  8. passen allebei je handen boven elkaar op je harde? Ja
  9. zie je je aderen door je harde? Zo ja hoe erg? Nee
  10. Op een schaal van 1 tot 10 waarbij 10 = super blij en 1= super ontevreden, hoe geil vind je je stijve? 1
  11. Heb je wel eens je sperma uitgesmeerd over je stijve en er daarna nog mee gerukt?nee
  12. vraag voor mij?
Reputatie 1
Badge +3
  1. Hoe oud ben je? 14
  2. hoe groot is je stijve? 13
  3. als je staat, je hebt een stijve en je kijkt naar beneden… is je lul dan kaarsrecht, gebogen of staat ie de ene kant op? Als ie gebogen is / een bepaalde kant op staat: hoeveel? Welke kant op? Vind je het geil? Een beetje naar recht gebogen nee niet geil
  4. als je voor een spiegel staat en dan 90 graden gedraaid zgmr en je hebt een stijve, staat je stijve dan recht of gebogen? Als ie gebogen is: hoe erg? Omhoog of naar beneden? Beetje omhoog
  5. is je eikel bloot of bedekt met een stijve? Bedekt
  6. gaat je schaamhaar een stuk(je) door op je schacht? Zo ja: hoeveel? Tot waar ongeveer op je schacht? Ja tot de helft ong
  7. ben je besneden? Zo nee: zou je dat willen? Zo ja: ben je er blij mee? Nee lijkt me niet chill
  8. passen allebei je handen boven elkaar op je harde? Net niet
  9. zie je je aderen door je harde? Zo ja hoe erg? Ja heel erg
  10. Op een schaal van 1 tot 10 waarbij 10 = super blij en 1= super ontevreden, hoe geil vind je je stijve? 8
  11. Heb je wel eens je sperma uitgesmeerd over je stijve en er daarna nog mee gerukt? Ja
  12. vraag voor mij? -

Heyy ik heb een paar vraagjes over jullie stijve, zouden jullie ze eerlijk willen beantwoorden met nummers bij elke vraag pls (t liefst “quote” zodat de vragen erbij staan)😂? Thx.

  1. Hoe oud ben je? 17(net)
  2. hoe groot is je stijve? 23 cm
  3. als je staat, je hebt een stijve en je kijkt naar beneden… is je lul dan kaarsrecht, gebogen of staat ie de ene kant op? Als ie gebogen is / een bepaalde kant op staat: hoeveel? Hij is niet kaarsrecht hij staat iets wat naar boven. Vind je het geil? Beetje
  4. als je voor een spiegel staat en dan 90 graden gedraaid zgmr en je hebt een stijve, staat je stijve dan recht of gebogen? Als ie gebogen is: hoe erg? Omhoog of naar beneden? Omhoog en zoals ik al zij heel klein beetje naar boven gebogen
  5. is je eikel bloot of bedekt met een stijve? Bloot
  6. gaat je schaamhaar een stuk(je) door op je schacht? Zo ja: hoeveel? Tot waar ongeveer op je schacht? Gwn tot m'n lul
  7. ben je besneden? Zo nee: zou je dat willen? Zo ja: ben je er blij mee? Nee, en nou ja weet niet, kan ook best kut zijn denk ik.
  8. passen allebei je handen boven elkaar op je harde? Jup
  9. zie je je aderen door je harde? Zo ja hoe erg? Ja, maar niet zo super erg
  10. Op een schaal van 1 tot 10 waarbij 10 = super blij en 1= super ontevreden, hoe geil vind je je stijve? 7,5
  11. Heb je wel eens je sperma uitgesmeerd over je stijve en er daarna nog mee gerukt? Ja haha
  12. vraag voor mij? Kun je deze lijst ook doen? En heb je ooit iemand anders afgetrokken?

 

Heyy ik heb een paar vraagjes over jullie stijve, zouden jullie ze eerlijk willen beantwoorden met nummers bij elke vraag pls (t liefst “quote” zodat de vragen erbij staan)😂? Thx.

  1. Hoe oud ben je? 18
  2. hoe groot is je stijve? 15
  3. als je staat, je hebt een stijve en je kijkt naar beneden… is je lul dan kaarsrecht, gebogen of staat ie de ene kant op? Als ie gebogen is / een bepaalde kant op staat: hoeveel? Welke kant op? Vind je het geil? Recht maar een beetje hangend naar links 
  4. als je voor een spiegel staat en dan 90 graden gedraaid zgmr en je hebt een stijve, staat je stijve dan recht of gebogen? Als ie gebogen is: hoe erg? Omhoog of naar beneden? Omhoog
  5. is je eikel bloot of bedekt met een stijve? Bloot
  6. gaat je schaamhaar een stuk(je) door op je schacht? Zo ja: hoeveel? Tot waar ongeveer op je schacht? Tot aan de onderkant, wat ik meestal wel eraf scheer 
  7. ben je besneden? Zo nee: zou je dat willen? Zo ja: ben je er blij mee? Nee, boeit me niet 
  8. passen allebei je handen boven elkaar op je harde? Ongeveer denk ik
  9. zie je je aderen door je harde? Zo ja hoe erg? Een paar, 1 nogal duidelijke
  10. Op een schaal van 1 tot 10 waarbij 10 = super blij en 1= super ontevreden, hoe geil vind je je stijve? 7tje
  11. Heb je wel eens je sperma uitgesmeerd over je stijve en er daarna nog mee gerukt? Nee
  12. vraag voor mij?

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi,

Letten jullie op de forumregels? Een aantal reacties is uit dit topic verwijderd op grond van forumregels 7 en 12:

7 Het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan. (...). Onder dating valt elke vorm van contact buiten het forum. Ook het forum als chat gebruiken is niet toegestaan. 
 

12. Blijf bij het onderwerp, ga niet off-topic. J

 

groet, Mariska 

 

 

 

Reputatie 2
Badge +3

Heyy ik heb een paar vraagjes over jullie stijve, zouden jullie ze eerlijk willen beantwoorden met nummers bij elke vraag pls (t liefst “quote” zodat de vragen erbij staan)😂? Thx.

  1. Hoe oud ben je? 18
  2. hoe groot is je stijve? 16cm
  3. als je staat, je hebt een stijve en je kijkt naar beneden… is je lul dan kaarsrecht, gebogen of staat ie de ene kant op? Als ie gebogen is / een bepaalde kant op staat: hoeveel? Welke kant op? Vind je het geil? als ie stijf is en naar benede kijk dan is t een beetje gebogen naar links. Beetje geil
  4. als je voor een spiegel staat en dan 90 graden gedraaid zgmr en je hebt een stijve, staat je stijve dan recht of gebogen? Als ie gebogen is: hoe erg? Omhoog of naar beneden? als ie stijf is dan is ie zeker gebogen als een soort brug van me schacht naar voren en dan naar beneden.
  5. is je eikel bloot of bedekt met een stijve? bedekt met een stijfe maar een klein stukje bloot bij de eikel. Maar dat blote gedeelte gebeurt alleen als ik echt heel hard ben anders niet.
  6. gaat je schaamhaar een stuk(je) door op je schacht? Zo ja: hoeveel? Tot waar ongeveer op je schacht?  schaamhaar gaat miss 3cm door op me schacht .
  7. ben je besneden? Zo nee: zou je dat willen? Zo ja: ben je er blij mee? nee ben niet besneden en zou het niet willen. Ben er blij mee
  8. passen allebei je handen boven elkaar op je harde? ja beide handen maar kan alleen met 1 aftrekken
  9. zie je je aderen door je harde? Zo ja hoe erg? ja er loopt 1 dikke ader in de midden van me pik tot de helft ongeveer.
  10. Op een schaal van 1 tot 10 waarbij 10 = super blij en 1= super ontevreden, hoe geil vind je je stijve? een 7.5 want ik zou wel een langere piemel wille en tikkie breder. Miss een cm of 3 erbij en breedte omdat die kutje dan stretcht hahaha
  11. Heb je wel eens je sperma uitgesmeerd over je stijve en er daarna nog mee gerukt? ja in de douche een keer. Was wel goeie.
  12. vraag voor mij? hebje tips om af te trekken of om het aftrekken geiler te maken

 

Badge
  1. Hoe oud ben je? 14
  2. hoe groot is je stijve? 15cm
  3. als je staat, je hebt een stijve en je kijkt naar beneden… is je lul dan kaarsrecht, gebogen of staat ie de ene kant op? Als ie gebogen is / een bepaalde kant op staat: hoeveel? Welke kant op? Vind je het geil? Klein beetje naar links gebogen
  4. als je voor een spiegel staat en dan 90 graden gedraaid zgmr en je hebt een stijve, staat je stijve dan recht of gebogen? Als ie gebogen is: hoe erg? Omhoog of naar beneden? Recht
  5. is je eikel bloot of bedekt met een stijve? Half bedekt
  6. gaat je schaamhaar een stuk(je) door op je schacht? Zo ja: hoeveel? Tot waar ongeveer op je schacht? Klein beetje op deneerste onderste centimeter ofzo
  7. ben je besneden? Zo nee: zou je dat willen? Zo ja: ben je er blij mee? Nee en ik wil het ook niet
  8. passen allebei je handen boven elkaar op je harde? Ja
  9. zie je je aderen door je harde? Zo ja hoe erg? Ja maar niet zo heel erg
  10. Op een schaal van 1 tot 10 waarbij 10 = super blij en 1= super ontevreden, hoe geil vind je je stijve? 6
  11. Heb je wel eens je sperma uitgesmeerd over je stijve en er daarna nog mee gerukt? Nee
  12. vraag voor mij? Idk
Badge
  1. Hoe oud ben je? 14
  2. hoe groot is je stijve? 17 a 18 centimeter. 
  3. als je staat, je hebt een stijve en je kijkt naar beneden… is je lul dan kaarsrecht, gebogen of staat ie de ene kant op? Als ie gebogen is / een bepaalde kant op staat: hoeveel? Welke kant op? Vind je het geil? Hij staat iets naar Lings en bij mijn eikel is hij een stukje naar rechts gebogen. 
  4. als je voor een spiegel staat en dan 90 graden gedraaid zgmr en je hebt een stijve, staat je stijve dan recht of gebogen? Als ie gebogen is: hoe erg? Omhoog of naar beneden? Hij is iets naar Lings gebogen en staat niet horizontaal maar ongeveer iets naar boven 
  5. is je eikel bloot of bedekt met een stijve? Bedekt 
  6. gaat je schaamhaar een stuk(je) door op je schacht? Zo ja: hoeveel? Tot waar ongeveer op je schacht?paar centimeter 
  7. ben je besneden? Zo nee: zou je dat willen? Zo ja: ben je er blij mee? Ik ben het niet en zou het ook niet willen 
  8. passen allebei je handen boven elkaar op je harde? Ja iets meer dan 2 handen 
  9. zie je je aderen door je harde? Zo ja hoe erg? Best wel vooral bovenop
  10. Op een schaal van 1 tot 10 waarbij 10 = super blij en 1= super ontevreden, hoe geil vind je je stijve? 7
  11. Heb je wel eens je sperma uitgesmeerd over je stijve en er daarna nog mee gerukt? Nee maar ga het wel proberen😉
  12. vraag voor mij? Nee 
Reputatie 3
Badge +3

Dat is ook nie alles haha

 

Das waar maar dan is die in ieder geval geil😂 en de rest zal ook best geil zijn tochhh

Ik vind mezelf niet slecht ofzo haha

Niceee🤪🤪🤪

Badge

Heyy ik heb een paar vraagjes over jullie stijve, zouden jullie ze eerlijk willen beantwoorden met nummers bij elke vraag pls (t liefst “quote” zodat de vragen erbij staan)😂? Thx.

  1. Hoe oud ben je? 13
  2. hoe groot is je stijve?20 cm
  3. als je staat, je hebt een stijve en je kijkt naar beneden… is je lul dan kaarsrecht, gebogen of staat ie de ene kant op? Als ie gebogen is / een bepaalde kant op staat: hoeveel? Welke kant op? Vind je het geil? Hij staat kaasrecht en ja ik vind het geil
  4. als je voor een spiegel staat en dan 90 graden gedraaid zgmr en je hebt een stijve, staat je stijve dan recht of gebogen? Als ie gebogen is: hoe erg? Omhoog of naar beneden? Recht
  5. is je eikel bloot of bedekt met een stijve?bloot
  6. gaat je schaamhaar een stuk(je) door op je schacht? Zo ja: hoeveel? Tot waar ongeveer op je schacht? ja
  7. ben je besneden? Zo nee: zou je dat willen? Zo ja: ben je er blij mee?ik. Ben niet besneden
  8. passen allebei je handen boven elkaar op je harde?ja 
  9. zie je je aderen door je harde? Zo ja hoe erg? Ja , nie zo erg
  10. Op een schaal van 1 tot 10 waarbij 10 = super blij en 1= super ontevreden, hoe geil vind je je stijve? 10
  11. Heb je wel eens je sperma uitgesmeerd  over je stijve en er daarna nog mee gerukt? Ja
  12. vraag voor mij? 

 

Je bent echt groot geschapen just saying 🤷🏻‍♀️

@Thom mmmm…. Sws je lengte vind ik geil en qua buigingen enzo maakt het me niet heel veel uit eigenlijk maar recht en iets gebogen vind ik wel het geilst eig ennn beetje harig sws en verder maakt het me niks uit haha…. drm vond k de jouwe geil hahaha

 

wat vind jij geil aan een lul? 
 

haha thx mann🤪… maar jouwe is 17 cm toch? Dat is ook super groot, heel geil tochhh

Haha ja ik vind een grote meestal wel geil. Hij moet ook wel een beetje verzorgt zijn weet je 

En lekkere ballen zijn wel geil haha

Reputatie 3
Badge +3

@Thom mmmm…. Sws je lengte vind ik geil en qua buigingen enzo maakt het me niet heel veel uit eigenlijk maar recht en iets gebogen vind ik wel het geilst eig ennn beetje harig sws en verder maakt het me niks uit haha…. drm vond k de jouwe geil hahaha


aangepast Door De Kindertelefoon nav forumregel 12: ga niet off-topic

Heyy ik heb een paar vraagjes over jullie stijve, zouden jullie ze eerlijk willen beantwoorden met nummers bij elke vraag pls (t liefst “quote” zodat de vragen erbij staan)😂? Thx.

  1. Hoe oud ben je? 16
  2. hoe groot is je stijve? 10 slap 17 stijf
  3. als je staat, je hebt een stijve en je kijkt naar beneden… is je lul dan kaarsrecht, gebogen of staat ie de ene kant op? Als ie gebogen is / een bepaalde kant op staat: hoeveel? Welke kant op? Vind je het geil? Recht vooruit. En ja vind ik wel geil.
  4. als je voor een spiegel staat en dan 90 graden gedraaid zgmr en je hebt een stijve, staat je stijve dan recht of gebogen? Als ie gebogen is: hoe erg? Omhoog of naar beneden? Dan is ie een beetje naar beneden gebogen.
  5. is je eikel bloot of bedekt met een stijve? Bedekt
  6. gaat je schaamhaar een stuk(je) door op je schacht? Zo ja: hoeveel? Tot waar ongeveer op je schacht? Ja maar ik scheer het daar weg
  7. ben je besneden? Zo nee: zou je dat willen? Zo ja: ben je er blij mee? Nee en zou ik ook niet willen
  8. passen allebei je handen boven elkaar op je harde? Yes
  9. zie je je aderen door je harde? Zo ja hoe erg? Ja een beetje wel
  10. Op een schaal van 1 tot 10 waarbij 10 = super blij en 1= super ontevreden, hoe geil vind je je stijve? 8
  11. Heb je wel eens je sperma uitgesmeerd over je stijve en er daarna nog mee gerukt? Nee kan ik wel een keer doen haha
  12. vraag voor mij? Geil jij op onze antwoorden?

 

@Thom niceee mannnn... en nee dat was niet m’n bedoeling erachter maar ik ben net zoals @M en Ms een beelddenker dus soms kan ik er niks aan doen😂 en in jouw geval is het dan wel geil ja haha. 
Als je het doet (vraag 11) laat maar ff weten hoe het was haha...

Wanneer vind een pik geile haha, wat is je smaak zegmaar?

 

Ik zag wel dat je een grote had man... 17.5cm..

Reputatie 3
Badge +3
  1. Hoe oud ben je? 14
  2. hoe groot is je stijve? 15 CM 
  3. als je staat, je hebt een stijve en je kijkt naar beneden… is je lul dan kaarsrecht, gebogen of staat ie de ene kant op? Als ie gebogen is / een bepaalde kant op staat: hoeveel? Welke kant op? Vind je het geil? Beetje naar rechts! Ik vind het prima 
  4. als je voor een spiegel staat en dan 90 graden gedraaid zgmr en je hebt een stijve, staat je stijve dan recht of gebogen? Als ie gebogen is: hoe erg? Omhoog of naar beneden? Naar boven behoorlijk
  5. is je eikel bloot of bedekt met een stijve? Half bedekt 
  6. gaat je schaamhaar een stuk(je) door op je schacht? Zo ja: hoeveel? Tot waar ongeveer op je schacht? Beetje hoeveel weet ik niet precies
  7. ben je besneden? Zo nee: zou je dat willen? Zo ja: ben je er blij mee? Nee ben niet besneden maar maakt me niet uit als iemand dat wel is iedereen is hoe hij is en de meeste penissen zijn geil.
  8. passen allebei je handen boven elkaar op je harde? Denk anderhalf ongeveer
  9. zie je je aderen door je harde? Zo ja hoe erg? Ja best heel veel
  10. Op een schaal van 1 tot 10 waarbij 10 = super blij en 1= super ontevreden, hoe geil vind je je stijve? 9 
  11. Heb je wel eens je sperma uitgesmeerd over je stijve en er daarna nog mee gerukt? Ja tuurlijk is fucking geil
  12. -De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 6 en 7- 

Niceee! Thx voor t invullen haha 

Reputatie 3
Badge +3

Heyy ik heb een paar vraagjes over jullie stijve, zouden jullie ze eerlijk willen beantwoorden met nummers bij elke vraag pls (t liefst “quote” zodat de vragen erbij staan)😂? Thx.

  1. Hoe oud ben je? 16
  2. hoe groot is je stijve? 10 slap 17 stijf
  3. als je staat, je hebt een stijve en je kijkt naar beneden… is je lul dan kaarsrecht, gebogen of staat ie de ene kant op? Als ie gebogen is / een bepaalde kant op staat: hoeveel? Welke kant op? Vind je het geil? Recht vooruit. En ja vind ik wel geil.
  4. als je voor een spiegel staat en dan 90 graden gedraaid zgmr en je hebt een stijve, staat je stijve dan recht of gebogen? Als ie gebogen is: hoe erg? Omhoog of naar beneden? Dan is ie een beetje naar beneden gebogen.
  5. is je eikel bloot of bedekt met een stijve? Bedekt
  6. gaat je schaamhaar een stuk(je) door op je schacht? Zo ja: hoeveel? Tot waar ongeveer op je schacht? Ja maar ik scheer het daar weg
  7. ben je besneden? Zo nee: zou je dat willen? Zo ja: ben je er blij mee? Nee en zou ik ook niet willen
  8. passen allebei je handen boven elkaar op je harde? Yes
  9. zie je je aderen door je harde? Zo ja hoe erg? Ja een beetje wel
  10. Op een schaal van 1 tot 10 waarbij 10 = super blij en 1= super ontevreden, hoe geil vind je je stijve? 8
  11. Heb je wel eens je sperma uitgesmeerd over je stijve en er daarna nog mee gerukt? Nee kan ik wel een keer doen haha
  12. vraag voor mij? Geil jij op onze antwoorden?

 

@Thom niceee mannnn... en nee dat was niet m’n bedoeling erachter maar ik ben net zoals @M en Ms een beelddenker dus soms kan ik er niks aan doen😂 en in jouw geval is het dan wel geil ja haha. 
Als je het doet (vraag 11) laat maar ff weten hoe het was haha...

Reputatie 1
Badge +2

Heyy ik heb een paar vraagjes over jullie stijve, zouden jullie ze eerlijk willen beantwoorden met nummers bij elke vraag pls (t liefst “quote” zodat de vragen erbij staan)😂? Thx.

  1. Hoe oud ben je? 13
  2. hoe groot is je stijve?20 cm
  3. als je staat, je hebt een stijve en je kijkt naar beneden… is je lul dan kaarsrecht, gebogen of staat ie de ene kant op? Als ie gebogen is / een bepaalde kant op staat: hoeveel? Welke kant op? Vind je het geil? Hij staat kaasrecht en ja ik vind het geil
  4. als je voor een spiegel staat en dan 90 graden gedraaid zgmr en je hebt een stijve, staat je stijve dan recht of gebogen? Als ie gebogen is: hoe erg? Omhoog of naar beneden? Recht
  5. is je eikel bloot of bedekt met een stijve?bloot
  6. gaat je schaamhaar een stuk(je) door op je schacht? Zo ja: hoeveel? Tot waar ongeveer op je schacht? ja
  7. ben je besneden? Zo nee: zou je dat willen? Zo ja: ben je er blij mee?ik. Ben niet besneden
  8. passen allebei je handen boven elkaar op je harde?ja 
  9. zie je je aderen door je harde? Zo ja hoe erg? Ja , nie zo erg
  10. Op een schaal van 1 tot 10 waarbij 10 = super blij en 1= super ontevreden, hoe geil vind je je stijve? 10
  11. Heb je wel eens je sperma uitgesmeerd  over je stijve en er daarna nog mee gerukt? Ja
  12. vraag voor mij? 

 

Badge
  1. Hoe oud ben je? 14
  2. hoe groot is je stijve? 15 CM 
  3. als je staat, je hebt een stijve en je kijkt naar beneden… is je lul dan kaarsrecht, gebogen of staat ie de ene kant op? Als ie gebogen is / een bepaalde kant op staat: hoeveel? Welke kant op? Vind je het geil? Beetje naar rechts! Ik vind het prima 
  4. als je voor een spiegel staat en dan 90 graden gedraaid zgmr en je hebt een stijve, staat je stijve dan recht of gebogen? Als ie gebogen is: hoe erg? Omhoog of naar beneden? Naar boven behoorlijk
  5. is je eikel bloot of bedekt met een stijve? Half bedekt 
  6. gaat je schaamhaar een stuk(je) door op je schacht? Zo ja: hoeveel? Tot waar ongeveer op je schacht? Beetje hoeveel weet ik niet precies
  7. ben je besneden? Zo nee: zou je dat willen? Zo ja: ben je er blij mee? Nee ben niet besneden maar maakt me niet uit als iemand dat wel is iedereen is hoe hij is en de meeste penissen zijn geil.
  8. passen allebei je handen boven elkaar op je harde? Denk anderhalf ongeveer
  9. zie je je aderen door je harde? Zo ja hoe erg? Ja best heel veel
  10. Op een schaal van 1 tot 10 waarbij 10 = super blij en 1= super ontevreden, hoe geil vind je je stijve? 9 
  11. Heb je wel eens je sperma uitgesmeerd over je stijve en er daarna nog mee gerukt? Ja tuurlijk is fucking geil
  12. -De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 6 en 7- 

Geil jij op onze antwoorden?

zal wel alleen voor ‘wetenschappelijke’ :stuck_out_tongue: doeleinden zijn, denk ik :lying_face:

zelf ben ik een ‘plaaatjesdenker’ en zie dat wat er geschreven staat dan voor me en das niet heel vervelend in jouw geval :joy:

 

PS ben benieuwd wat de topic opener er over zegt.

 

Groetjes,

M&M's

Haha thx denk ik

Geil jij op onze antwoorden?

zal wel alleen voor ‘wetenschappelijke’ :stuck_out_tongue: doeleinden zijn, denk ik :lying_face:

zelf ben ik een ‘plaaatjesdenker’ en zie dat wat er geschreven staat dan voor me en das niet heel vervelend in jouw geval :joy:

 

PS ben benieuwd wat de topic opener er over zegt.

 

Groetjes,

M&M's

Reageer