Vragenlijstje lul (12 vragen)


Reputatie 3
Badge +3

Hey iedereen! Dit is m’n eerste vragenlijstje haha. Wil je als je hem gaat beantwoorden even qouten? Dan kan ik er weer makkelijker op reageren🤪. 
 

  1. Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…)
  2. hoe oud ben je?
  3. Hoeveel cm is ie slap?
  4. hoeveel cm is ie stijf?
  5. Kan en wil je hem beschrijven?  maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke)
  6. Is je eikel bloot als ie stijf is? (Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is: blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot?)
  7. kan je je eikel likken met een stijve?
  8. Spuit je hard? En veel?
  9. waar spuit je op?
  10. heb je je sperma ooit geproefd?
  11. smeer je je sperma wel eens uit? Waarover?
  12. Vraag voor mij?

groetjes, boy18cm


200 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Hey iedereen! Dit is m’n eerste vragenlijstje haha. Wil je als je hem gaat beantwoorden even qouten? Dan kan ik er weer makkelijker op reageren🤪. 
 

  1. Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…)
  2. hoe oud ben je?
  3. Hoeveel cm is ie slap?
  4. hoeveel cm is ie stijf?
  5. Kan en wil je hem beschrijven? (Hoe gedetailleerder, hoe geiler maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke)
  6. Is je eikel bloot als ie stijf is? (Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is: blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot?)
  7. kan je je eikel likken met een stijve?
  8. Spuit je hard? En veel?
  9. waar spuit je op?
  10. heb je je sperma ooit geproefd?
  11. smeer je je sperma wel eens uit? Waarover?
  12. Vraag voor mij?

groetjes, boy18cm

1. Lul

2. 14

3. 7 cm

4. 10 cm

5. Je ziet aderen en bultjes, beetje krom en lekker

6. Nee kan ik wel maken voor een paar seconden

7. Nee

8. Soms wel hard maar niet veel

9. Op mijn buik of handoek

10. Ja

11. Nee

12. Beste aftrektip?

Reputatie 1
Badge
  1. Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…) m’n pik
  2. Hoeveel cm is ie slap? 7cm
  3. hoeveel cm is ie stijf? 15 cm
  4. Kan en wil je hem beschrijven? maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke) Geschoren
  5. Is je eikel bloot als ie stijf is? kan ik als ik wil
  6. kan je je eikel likken met een stijve? nee
  7. Spuit je hard? En veel? ja ik spuit wel hard en ook best veel
  8. waar spuit je op? op mijn buik of achter me
  9. heb je je sperma ooit geproefd? ja
  10. smeer je je sperma wel eens uit? Waarover?nee

(13 jongen)

Hey iedereen! Dit is m’n eerste vragenlijstje haha. Wil je als je hem gaat beantwoorden even qouten? Dan kan ik er weer makkelijker op reageren🤪. 
 

  1. Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…) gewoon piemel
  2. hoe oud ben je? 16
  3. Hoeveel cm is ie slap? 10
  4. hoeveel cm is ie stijf? 16
  5. Kan en wil je hem beschrijven? (Hoe gedetailleerder, hoe geiler maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke)
  6. Is je eikel bloot als ie stijf is? (Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is: blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot?) ja is helemaal bloot
  7. kan je je eikel likken met een stijve? Nee
  8. Spuit je hard? En veel? Niet hard wel veel
  9. waar spuit je op? Nergens
  10. heb je je sperma ooit geproefd? Ja
  11. smeer je je sperma wel eens uit? Waarover? Nee
  12. Vraag voor mij? Nope

groetjes, boy18cm

 

Badge

Hey iedereen! Dit is m’n eerste vragenlijstje haha. Wil je als je hem gaat beantwoorden even qouten? Dan kan ik er weer makkelijker op reageren🤪. 
 

  1. Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…)lul
  2. hoe oud ben je?13
  3. Hoeveel cm is ie slap?9
  4. hoeveel cm is ie stijf?14
  5. Kan en wil je hem beschrijven? (Hoe gedetailleerder, hoe geiler maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke)dik aderen ,harig
  6. Is je eikel bloot als ie stijf is? (Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is: blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot?)niet helemaal
  7. kan je je eikel likken met een stijve?noopppeee
  8. Spuit je hard? En veel?jaaaaaa
  9. waar spuit je op?in toiletpapier
  10. heb je je sperma ooit geproefd?ja
  11. smeer je je sperma wel eens uit? Waarover?lul
  12. Vraag voor mij?

Hey iedereen! Dit is m’n eerste vragenlijstje haha. Wil je als je hem gaat beantwoorden even qouten? Dan kan ik er weer makkelijker op reageren🤪. 
 

  1. Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…) grote vriend 
  2. hoe oud ben je? 16
  3. Hoeveel cm is ie slap? 17 
  4. hoeveel cm is ie stijf? 21 
  5. Kan en wil je hem beschrijven? (Hoe gedetailleerder, hoe geiler maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke) hij is groot en ballen zijn ook groot 
  6. Is je eikel bloot als ie stijf is? (Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is: blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot?)kan hem bloot maken 
  7. kan je je eikel likken met een stijve? Ja 
  8. Spuit je hard? En veel?ja 
  9. waar spuit je op?mn bed 
  10. heb je je sperma ooit geproefd?nee 
  11. smeer je je sperma wel eens uit? Nee Waarover?
  12. Vraag voor mij? Wat vind je hiervan ??

groetjes, boy18cm

 

Reputatie 2
Badge +1
  1. Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…) PIK (SOMS FRANK)
  2. hoe oud ben je? 13, BIJNA 14
  3. Hoeveel cm is ie slap? 9,6
  4. hoeveel cm is ie stijf? 14,7
  5. Kan en wil je hem beschrijven? (Hoe gedetailleerder, hoe geiler maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke) HAAR OP DE BALLEN, NIKS OP DE PIK. ALS HIJ STIJF IS RECHT NAAR VOREN MET EEN BUIGING NAAR BENEDEN EM VEEL ADERS ALS HIJ STIJF IS.
  6. Is je eikel bloot als ie stijf is? (Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is: blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot?) NEE
  7. kan je je eikel likken met een stijve? NEE, NOOIT GEPROBEERD
  8. Spuit je hard? En veel? NIET HARD NIET VEEL
  9. waar spuit je op? IK SPUIT NIET HARD GENOEG WAARDOOR HET EIGENLIJK ALLEEN OP MIJN SIXPACK TERECHT KAN KOMEN, WAT BEST GEIL IS
  10. heb je je sperma ooit geproefd? JA
  11. smeer je je sperma wel eens uit? Waarover? NEE
  12. Vraag voor mij? NEE

Hey iedereen! Dit is m’n eerste vragenlijstje haha. Wil je als je hem gaat beantwoorden even qouten? Dan kan ik er weer makkelijker op reageren🤪. 
 

  1. Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…) lul
  2. hoe oud ben je? bijna 16
  3. Hoeveel cm is ie slap? 11 cm fso
  4. hoeveel cm is ie stijf? 17,5
  5. Kan en wil je hem beschrijven? (Hoe gedetailleerder, hoe geiler maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke) veel aders een redelijk strakke voorhuid maar als ik geil ben gaat ie wel goed naar achteren, hij staat is vanaf mijn pov naar links boven gebogen en lekker dik
  6. Is je eikel bloot als ie stijf is? (Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is: blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot?)  soms blijft het dan wel zitten maar soms als ik met veel speeksel word gepijpt glijdt het terug
  7. kan je je eikel likken met een stijve? helaas niet
  8. Spuit je hard? En veel? wel veel maar druip
  9. waar spuit je op? mn buik
  10. heb je je sperma ooit geproefd? ja
  11. smeer je je sperma wel eens uit? Waarover? nee
  12. Vraag voor mij? vul het ook in

groetjes, boy18cm

 

Reputatie 7
Badge +5
  1. Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…) gewoon piemel
  2. hoe oud ben je? 12
  3. Hoeveel cm is ie slap? 7,5
  4. hoeveel cm is ie stijf? 9,5/10
  5. Kan en wil je hem beschrijven? (Hoe gedetailleerder, hoe geiler maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke) ik ben nog helemaal kaal strakke ballen dus geen handballen, piemel is ongeveer 2cm in doorsneden, hangt slap altijd met een boogje naar beneden en in het midden ben niet besneden en heb een voorhuid van ongeveer 1,5 cm
  6. Is je eikel bloot als ie stijf is? (Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is: blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot?) nee als ie stijf is is m’n eikel nog steeds helemaal bedekt
  7. kan je je eikel likken met een stijve? Ik ben heel lenig en kan hem helemaal in m’n mond nemen
  8. Spuit je hard? En veel? Ik heb nog geen sperma 
  9. waar spuit je op? Heb dus nog niks
  10. heb je je sperma ooit geproefd? Nee dus
  11. smeer je je sperma wel eens uit? Waarover? Nee dus
  12. Vraag voor mij?

Hey iedereen! Dit is m’n eerste vragenlijstje haha. Wil je als je hem gaat beantwoorden even qouten? Dan kan ik er weer makkelijker op reageren🤪. 
 

  1. Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…) lul, piemel
  2. hoe oud ben je? 13
  3. Hoeveel cm is ie slap? 9
  4. hoeveel cm is ie stijf? 13
  5. Kan en wil je hem beschrijven? (Hoe gedetailleerder, hoe geiler maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke) lang, veel schaamhaar er rond,...
  6. Is je eikel bloot als ie stijf is? (Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is: blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot?) nee
  7. kan je je eikel likken met een stijve? Nee, 
  8. Spuit je hard? En veel? Ja
  9. waar spuit je op? Zakdoek
  10. heb je je sperma ooit geproefd? Ja
  11. smeer je je sperma wel eens uit? Nee Waarover? /
  12. Vraag voor mij? Wat zijn jouw lievelings posities voor masturberen? Heb je een speciale hand houding?

groetjes, boy18cm

 

Reputatie 2
Badge +2
  1. Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…) meestal pik of lul
  2. hoe oud ben je? 13 
  3. Hoeveel cm is ie slap? Geen idee als ik probeer te meten word die weer stijf
  4. hoeveel cm is ie stijf? 18cm
  5. Kan en wil je hem beschrijven? (Hoe gedetailleerder, hoe geiler maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke) beetje naar beneden gebogen
  6. Is je eikel bloot als ie stijf is? (Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is: blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot?) Ik heb een lange voorhuid dus als die stijf is blijft het er nog omheen zitten maar ik kan hem er ook helemaal "afhalen"
  7. kan je je eikel likken met een stijve? Eerst wel
  8. Spuit je hard? En veel? Veel wel maar hatd niet
  9. waar spuit je op? Onderbroek/wc papier
  10. heb je je sperma ooit geproefd? Ja goor
  11. smeer je je sperma wel eens uit? Waarover? Nope
  12. Vraag voor mij? Ooit afgetrokken met iemand?
Badge

Hey iedereen! Dit is m’n eerste vragenlijstje haha. Wil je als je hem gaat beantwoorden even qouten? Dan kan ik er weer makkelijker op reageren🤪. 
 

  1. Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…)- pik
  2. hoe oud ben je?- 14
  3. Hoeveel cm is ie slap?-9
  4. hoeveel cm is ie stijf?-16
  5. Kan en wil je hem beschrijven? (Hoe gedetailleerder, hoe geiler maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke)- lang met aderen en nirt besneden
  6. Is je eikel bloot als ie stijf is? (Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is: blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot?)-nee en nee
  7. kan je je eikel likken met een stijve?-nee
  8. Spuit je hard? En veel?- wel hard en niet kei veel ifx
  9. waar spuit je op?-grond of buik
  10. heb je je sperma ooit geproefd?-ja
  11. smeer je je sperma wel eens uit?-ja Waarover?
  12. Vraag voor mij?

groetjes, boy18cm

 

  1. Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…). Niks 
  2. hoe oud ben je? 14 
  3. Hoeveel cm is ie slap? 11cm
  4. hoeveel cm is ie stijf? 15cm
  5. Kan en wil je hem beschrijven? (Hoe gedetailleerder, hoe geiler maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke) kleine kromming naar links sommige aders zichtbaar.
  6. Is je eikel bloot als ie stijf is? (Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is: blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot?) hij is bloot en ik kan voorhuid makkelijk helemaal naar achter trekken.
  7. kan je je eikel likken met een stijve? Vast wel
  8. Spuit je hard? En veel? Ja soms schiet het als een raket en soms veel
  9. waar spuit je op? Een tissue maar soms schiet het te ver en mis ik.
  10. heb je je sperma ooit geproefd? Nee
  11. smeer je je sperma wel eens uit? Waarover? Nee
  12. Vraag voor mij? Nope 

 

  1. Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…) Pik
  2. hoe oud ben je? 16
  3. Hoeveel cm is ie slap? 12
  4. hoeveel cm is ie stijf? 21 (no joke)
  5. Kan en wil je hem beschrijven? (Hoe gedetailleerder, hoe geiler maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke) Lang, goede dikte, beetje kromming naar links, aders zichtbaar,...
  6. Is je eikel bloot als ie stijf is? (Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is: blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot?) Soms
  7. kan je je eikel likken met een stijve? Soms
  8. Spuit je hard? En veel? Als ik een paar dagen wacht spuit ik vrij veel en soms vrij hard soms minder
  9. waar spuit je op? Mijn buik en borstkast
  10. heb je je sperma ooit geproefd? Nee
  11. smeer je je sperma wel eens uit? Waarover? Heb het eens over mijn buik en borst gesmeerd
  12. Vraag voor mij? /

 

Badge
  1. Hoe noem je hem altijd? ( Piemel
  2. hoe oud ben je? 15
  3. Hoeveel cm is ie slap? 9cm
  4. hoeveel cm is ie stijf? 15 cm
  5. Kan en wil je hem beschrijven? Normaal
  6. Is je eikel bloot als ie stijf is? Ja
  7. kan je je eikel likken met een stijve? Nee
  8. Spuit je hard? En veel? Wel hard, niet veel
  9. waar spuit je op? Op mijn buik
  10. heb je je sperma ooit geproefd? Ja
  11. smeer je je sperma wel eens uit? Waarover? Op wc papier
  12. Vraag voor mij? Nee
Reputatie 3
Badge +1

Hey iedereen! Dit is m’n eerste vragenlijstje haha. Wil je als je hem gaat beantwoorden even qouten? Dan kan ik er weer makkelijker op reageren🤪. 
 

  1. Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…)          Ma Boy Jange Jan
  2. hoe oud ben je?                         69-  i mean 16
  3. Hoeveel cm is ie slap?             16cm
  4. hoeveel cm is ie stijf?                 22cm  jaja big dick energy i know 
  5. Kan en wil je hem beschrijven? (Hoe gedetailleerder, hoe geiler maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke)    Hijs lang, dik, veel veins en de tip is prachtig roze
  6. Is je eikel bloot als ie stijf is? (Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is: blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot?)    jaman
  7. kan je je eikel likken met een stijve?        nee laat ik me chick altijd doen
  8. Spuit je hard? En veel?      biatch een f1 auto is er nog niks bij, ik spuit die shit met 500 km/h
  9. waar spuit je op?        me hentai collectie, en natuurlijk de schoolfoto van me chikie ;)
  10. heb je je sperma ooit geproefd?        Nee maar me chickie zeker wel hehe ;))
  11. smeer je je sperma wel eens uit? Waarover?          Me chick dr tiddies ykk fk geil
  12. Vraag voor mij?         Ben je geil? 

groetjes, boy18cm

 

Badge
  1. Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…)pik
  2. hoe oud ben je?14
  3. Hoeveel cm is ie slap?weet niet 
  4. hoeveel cm is ie stijf?17cm
  5. Kan en wil je hem beschrijven? (Hoe gedetailleerder, hoe geiler maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke)gwn dik en beetje lang
  6. Is je eikel bloot als ie stijf is? (Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is: blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot?)nee
  7. kan je je eikel likken met een stijve?nee
  8. Spuit je hard? En veel?ja
  9. waar spuit je op?op mn buik 
  10. heb je je sperma ooit geproefd?nee
  11. smeer je je sperma wel eens uit? Waarover?nee niet echt 
  12. Vraag voor mij?nee hoor

Groetjes 

Hey iedereen! Dit is m’n eerste vragenlijstje haha. Wil je als je hem gaat beantwoorden even qouten? Dan kan ik er weer makkelijker op reageren🤪. 
 

  1. Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…) piemel/pik
  2. hoe oud ben je?  17
  3. Hoeveel cm is ie slap? 6cm ofzo
  4. hoeveel cm is ie stijf? Net 14cm
  5. Kan en wil je hem beschrijven? (Hoe gedetailleerder, hoe geiler maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke) Ballen met kort haar en wat langer haar boven me pik en normale ballen slap is die klein en dun en stijf is die best dik maar niet zo lang 
  6. Is je eikel bloot als ie stijf is? (Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is: blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot?) ja (ben besneden)
  7. kan je je eikel likken met een stijve? nee
  8. Spuit je hard? En veel? Soms hard en soms als ik het een tijdje niet heb gedaan dan komt er veel uit
  9. waar spuit je op? Mijn buik
  10. heb je je sperma ooit geproefd? Ja was bitter
  11. smeer je je sperma wel eens uit? Waarover? Soms over mijn piemel en soms op mijn been
  12. Vraag voor mij?  Nah

groetjes, boy18cm

 

Hey iedereen! Dit is m’n eerste vragenlijstje haha. Wil je als je hem gaat beantwoorden even qouten? Dan kan ik er weer makkelijker op reageren🤪. 
 

  1. Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…) lul
  2. hoe oud ben je? 16
  3. Hoeveel cm is ie slap? 10
  4. hoeveel cm is ie stijf? 14 tot 16
  5. Kan en wil je hem beschrijven? (Hoe gedetailleerder, hoe geiler maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke) grote voorhuid net klein rondje van me eikel zichtbaar bovenaan
  6. Is je eikel bloot als ie stijf is? (Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is: blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot?) Nee hij word dat niet en kan het alleen slap
  7. kan je je eikel likken met een stijve? Nee
  8. Spuit je hard? En veel? Ik weet niet zo goed wat veel is maar ik kan wel spuiten
  9. waar spuit je op? Op me buik
  10. heb je je sperma ooit geproefd? Ja
  11. smeer je je sperma wel eens uit? Waarover? Me buik
  12. Vraag voor mij?

groetjes, boy18cm

 

Hey iedereen! Dit is m’n eerste vragenlijstje haha. Wil je als je hem gaat beantwoorden even qouten? Dan kan ik er weer makkelijker op reageren🤪. 
 

  1. Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…) lul
  2. hoe oud ben je? Ik ben 16 jaar oud
  3. Hoeveel cm is ie slap? Ik denk 11 cm
  4. hoeveel cm is ie stijf? 16 centimeter
  5. Kan en wil je hem beschrijven? (Hoe gedetailleerder, hoe geiler maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke) oke ff kijken😂: nu beetje schaamhaar niet superveel, beetje naar rechts bijna kaarsrecht, veel voorhuid bedekt stijf hele lul, best grote ballen heb t warm dus mn zak hangt
  6. Is je eikel bloot als ie stijf is? (Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is: blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot?) Heel veel voorhuid dus mn eikel is helemaal bedekt
  7. kan je je eikel likken met een stijve? Jammergenoeg niet
  8. Spuit je hard? En veel? Ja heel hard en heel veel
  9. waar spuit je op? Mn buikk
  10. heb je je sperma ooit geproefd? Ja
  11. smeer je je sperma wel eens uit? Waarover? Ja mn buik of mn lul/balzak
  12. Vraag voor mij? Kan jij je lul likken?

groetjes, boy18cm

 

Badge
  1. Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…) PIK (SOMS FRANK)
  2. hoe oud ben je? 13, BIJNA 14
  3. Hoeveel cm is ie slap? 9,6
  4. hoeveel cm is ie stijf? 14,7
  5. Kan en wil je hem beschrijven? (Hoe gedetailleerder, hoe geiler maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke) HAAR OP DE BALLEN, NIKS OP DE PIK. ALS HIJ STIJF IS RECHT NAAR VOREN MET EEN BUIGING NAAR BENEDEN EM VEEL ADERS ALS HIJ STIJF IS.
  6. Is je eikel bloot als ie stijf is? (Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is: blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot?) NEE
  7. kan je je eikel likken met een stijve? NEE, NOOIT GEPROBEERD
  8. Spuit je hard? En veel? NIET HARD NIET VEEL
  9. waar spuit je op? IK SPUIT NIET HARD GENOEG WAARDOOR HET EIGENLIJK ALLEEN OP MIJN SIXPACK TERECHT KAN KOMEN, WAT BEST GEIL IS
  10. heb je je sperma ooit geproefd? JA
  11. smeer je je sperma wel eens uit? Waarover? NEE
  12. Vraag voor mij? NEE

Heb je een sixpack!? Heb daar een zwakte voor 

Badge
  1. Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…) lul
  2. hoe oud ben je? 18
  3. Hoeveel cm is ie slap? 11
  4. hoeveel cm is ie stijf? 17
  5. Kan en wil je hem beschrijven? (Hoe gedetailleerder, hoe geiler maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke) Ik heb een vrij dikke lul, schaamhaar heel kort geschoren en mijn ballen helemaal glad, op een warme dag hangen mijn ballen lekker laag in mijn zak en zie je mijn aderen lekker over mijn lul lopen. Hij staat een klein beetje naar links en is keihard als ik goed geil ben. Soms doe ik weleens een cockring om mijn lul en dan zie je mijn aderen nog beter en wordt mijn lul nog iets dikker, zo dit dat mijn voorhuid nog maar moeilijk over mijn eikel kan
  6. Is je eikel bloot als ie stijf is? (Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is: blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot?) klein beetje, maar als ik mijn voorhuid naar achter trek blijft ‘ie goed zitten en blijft mijn eikel bloot.
  7. kan je je eikel likken met een stijve? nee zo lenig ben ik niet
  8. Spuit je hard? En veel? ligt eraan hoe lang ik aan het aftrekken ben, soms twee stralen, maar als ik goed geil ben dan begint het eerst eruit te druppelen en dan begint ik te spuiten, ongeveer 5-6 stralen.
  9. waar spuit je op?
  10. heb je je sperma ooit geproefd?  ja op zich wel geil, alleen jammer dat na het klaarkomen je geilheid meteen weg is, ik zou het weleens willen proeven als ik zelf nog heel geil ben
  11. smeer je je sperma wel eens uit? Waarover? ik smeer het weleens uit over mijn eigen lul
  12. Vraag voor mij? niet echt
Badge +1

Hey iedereen! Dit is m’n eerste vragenlijstje haha. Wil je als je hem gaat beantwoorden even qouten? Dan kan ik er weer makkelijker op reageren🤪. 
 

  1. Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik,  piemel, penis, etc…)lul 
  2. hoe oud ben je? 14
  3. Hoeveel cm is ie slap? Idk
  4. hoeveel cm is ie stijf? 16 cm
  5. Kan en wil je hem beschrijven? (Hoe gedetailleerder, hoe geiler maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke) idk hoe je het moe beschrijven ma hij is gwn lekker
  6. Is je eikel bloot als ie stijf is? Ja(Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is: blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot?) 
  7. kan je je eikel likken met een stijve? Ja
  8. Spuit je hard? En veel? Ja
  9. waar spuit je op?  Me vriendin , een vriend , me laken , mezelf
  10. heb je je sperma ooit geproefd? Ja
  11. smeer je je sperma wel eens uit? Waarover? Ne
  12. Vraag voor mij?

groetjes, boy18cm

 

  1. Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…) pik
  2. hoe oud ben je? 16
  3. Hoeveel cm is ie slap? 12
  4. hoeveel cm is ie stijf? 17
  5. Kan en wil je hem beschrijven? (Hoe gedetailleerder, hoe geiler maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke) het velletje hangt over mijn penis zelf schaamhaar op de ballen 
  6. Is je eikel bloot als ie stijf is? (Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is: blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot?) nee
  7. kan je je eikel likken met een stijve? mssn geen idee
  8. Spuit je hard? En veel? soms hangt ervan af 
  9. waar spuit je op? op bureau grond wc
  10. heb je je sperma ooit geproefd? nee
  11. smeer je je sperma wel eens uit? Waarover? nee
  12. Vraag voor mij? nee
Badge +1
  1. Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…) lul
  2. hoe oud ben je? 15
  3. Hoeveel cm is ie slap? 13
  4. hoeveel cm is ie stijf? 18
  5. Kan en wil je hem beschrijven? (Hoe gedetailleerder, hoe geiler maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke) hij is een beeeetje krom zoals een banaan (maar niet zó krom). De eikel is best groot en rond. Mijn vel zit net over de rand van de eikel
  6. Is je eikel bloot als ie stijf is? (Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is: blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot?) ja zie vr 5
  7. kan je je eikel likken met een stijve? Ja heel klein beetje 
  8. Spuit je hard? En veel? Niet heel hard wel veel (het ligt er wel aan hoe geil ik ben)
  9. waar spuit je op? Op mezelf het komt op mijn buik en borst. Ik geil ook soms op mezelf, anders porno
  10. heb je je sperma ooit geproefd? Geroken meer niet 
  11. smeer je je sperma wel eens uit? Waarover? Nee gadverdamme 
  12. Vraag voor mij? Nee

Hey iedereen! Dit is m’n eerste vragenlijstje haha. Wil je als je hem gaat beantwoorden even qouten? Dan kan ik er weer makkelijker op reageren🤪. 
 

  1. Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…) Piemel
  2. hoe oud ben je? 16
  3. Hoeveel cm is ie slap? 7 
  4. hoeveel cm is ie stijf? 14,5
  5. Kan en wil je hem beschrijven? (Hoe gedetailleerder, hoe geiler maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke) Als een gewone piemel? Ligt een beetje naar links, velletje komt nooit helemaal volledig over eikel.
  6. Is je eikel bloot als ie stijf is? (Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is: blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot?) Mijn eikel komt volledig bloot als mijn piemel stijf is.
  7. kan je je eikel likken met een stijve? Nee, heb het geprobeerd...
  8. Spuit je hard? En veel? Gemiddeld denk ik.
  9. waar spuit je op? Papieren zakdoek of douche als ik het daar doe. Heb het ook een paar keer in de wasbak gedaan.
  10. heb je je sperma ooit geproefd? Ja, is eigenlijk echt ranzig.
  11. smeer je je sperma wel eens uit? Waarover? Neen
  12. Vraag voor mij? Niet direct nee.

groetjes, boy18cm

 

Reageer